https://youtu.be/ScEk-qalERg nyt sitten se neljäs ei tykkäys tähän on saatava, muuten menee päiväni pilalle. Omilta tileiltäni olen jo ei tykännyt nämä.
UKK puisto Paratiisikuru 3 Ei tykkäystä
10
126
Vastaukset
- virtsusenari
Nyt kaikki ei tykkäämään niin saadaan videolle huonoa mainosta!
- vidunnössöt
Kävin katsomassa ja nyt jo 4 ei tykkäystä. Onko meistä mihinkään?
- ärsyttääääää
ärsyttää tämä ammattilaatu näissä luontovideoissa, täyttä roskaa katsoa 4K laatua ja vielä 60fps. Tässä esimerkki videon kohdasta. https://youtu.be/ScEk-qalERg
- mainostenorja
mAINOKSET PARASTA TÄSSÄVIDEOLLA, kyllänäin on assia.
- virtasellahuonopäivänyto
Valitettavasti on 23 tykkäystä nyt.
- elmeriselmeri
1 379 näyttökertaa Kuinka tämä video on voinut saada noinkin monta näyttöä? Youtubella on virhe tapahtunu. Paratiisikuru urho kekkosen kansallispuisto mukamas joopa joo.
- SolveighKossmann
So wunderschöne Bilder! Vielen Dank!
- poistavideoheti
Tosiasia on että tätä videota ei kukaan katso joten voit poistaa sen juutuubista.Kuormitetaan nettiä turhaa.
- tutilulliiaaa
Youtuben parasta laatua ja kuvausjälkeä on tämä UKK puisto luontovideo Urho kekkosen kansallispuisto
- tökkää
Nyt tulee vain kunnon tykkäyksiä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861494
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1121375Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras401167- 281094
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne117933Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46908- 19862
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n65797- 43709
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..76705