sen on voinut päätellä useista kyselyistä, että tiedoksi vaan tuolle mamuttaja-idiootille.
Sen lisäksi suurin osa suomalaisista ajattelee islaminuskon olevan ristiriidassa suomalaisen kulttuurin ja arvojen kanssa, kertoo eurooppalainen suurtutkimus.
Ja vielä sen lisäksi toinen Eurooppalainen suurtutkimus kertoo, että Eurooppalaiset eivät kannata islamilaisista maista Eurooppaan kohdistuvaa maahanmuuttoa. Musuja ei siis enää haluta.
Chatham Housen tutkijat kysyivät kymmenessä EU-maassa, pitäisikö kaikki maahanmuutto muslimienemmistöisistä maista lopettaa. Vastaus on selkeä kyllä. Keskimäärin 55 prosenttia EU-kansalaisista haluaa lopettaa maahanmuuton muslimimaista.
Revi siitä sekopää "håkan"...hehehehehehehehe!
Suurin osa suomalaisista maahanmuuttokriittisiä
30
<50
Vastaukset
- JukanKamu
Näin muuten on ja tässä vähän faktaa.
"56 prosenttia suomalaisista sanoo, että turvapaikanhakijoita ja pakolaisia pitäisi ottaa vähemmän. Tätä mieltä olevien määrä on kasvanut 22 prosenttiyksikköä maaliskuusta 2015." (Iltalehti 8.10.2016)
"57 prosenttia suomalaisista on sitä mieltä, että islamilaisista kulttuureista tulevat eivät sopeudu Suomeen. Kysyimme myös, uskovatko suomalaiset maahanmuuttajien vahvistavan suomalaista yhteiskuntaa. Vastaajista 45 prosenttia oli väittämän kanssa joko täysin tai jokseenkin samaa mieltä. Jokseenkin tai täysin eri mieltä oli 51 prosenttia." (Iltalehti 10.10.2016)
Nuorisobarometrin 2016 perusteella nuorista jo 39 % on eri mieltä siitä, että olisi hyvä, jos Suomeen tulisi enemmän ulkomaalaisia - samaa mieltä on enää 24 %. Vielä vuonna 2014 luvut olivat: 33 % eri mieltä vs. 41 % samaa mieltä.- trtrtrtrtrtrtr
Siinä mustaa valkoisella.
- hyödytön.idiootti
Viime vuosien tapaukset ovat varmasti nostaneet haittamaahanmuuttoon kriittisesti suhtautuvien määrää vielä noitakin lukuja korkeammiksi. Vastustus on varmasti jo vähintään 80%luokkaa.
- saamme.nauraa
Suvakit on niin lirissä että......
- aika.nannaa
Suurin osa meistä on tolkun ihmisiä.
- jäävuorenhuippuvasta
Vaalit on keväällä
löytyykö 50% kannatus PS - 0000000km
aika pahalta näyttää
iltalehti 2015
Mamutulvan ollessa pahimmillaan Iltalehti teki kyselyn siitä Peräti 85 pros vastaajista halusi länsirajan heti kiinni
Helsingin uutiset 13.9.2017
Pitääkö pitääkö kirkon majoittaa paperittomia
90 % sanoi että ei
10 % kyllä
- tamperelainen äänestys 1.9.2017 : saako kielteisen turvapaikka päätöksen saaneille antaa väliakaisen oleskeluluvan
ei 98 % äänistä
kyllä 2 %
IL 24.7.2017
suomeen ei saa päästää enää yhtään turvapaikan hakijaa 60 % tätä mieltä
kielteisen päätöksen saaneet on eristettä ja poistettava maasta 90 % tätä mieltä
- Yle,kuntavaalit 2017 , Arvokone : 75 % haluaa vähemmän pakolaisia suomeen
- Sisäministeriön julkaisu 21.3.2017: 78 %:a suomalaisista karkottaisi laittomasti maassa oleskelevat ihmiset
- Turkulainen lehdessä kysely: voiko Suomi sulkea rajat maahanmuutolta
Tulos
Kyllä 94% (5905 ääntä)
Ei 6% (386 ääntä)
nettilehti:
Pitääkö Euroopan sulkea rajansa islamilaisista maista tulevilta, kunnes islamiin liittyvät ongelmat ja epäselvyydet saadaan ratkaistua?
1. Kannatan porttikieltoa islamilaisista maista tuleville. Moniraiskauskulttuurisuus saa nyt riittää. 3653 ääntä, eli noin 96% äänistä.
2. Haluan että rajat pidetään auki kaikille, 103 ääntä, eli noin 3% äänistä
3. Yhdentekevää. 33 ääntä, eli noin 1% äänistä.
- Helsingin uutiset: Pitäisikö rautatieasemalla oleva teltta leiri purkaa : 90 % äänesti kyllä
Maahanmuutto kriittisyydestä saimme toki syyskuun lopulla hiukan osviittaa kun kun MTV3 kysyi:
"Pitäisikö Suomen pistää rajat kiinni?"
Kyllä vastasi 88% ja Ei 12%, kyselyyn vastasi 43 000 henkilöä. - Håkan
TILANNE 7.12.2018 PUOLUEIDEN KANNATUSKYSELY
SDP 21,5 MATU
KOK 19,1 MATU
KESK 17,0 MATU
VIHR 13,9 MATU
VAS 8,5 MATU
PS 8,1 MATU-
KD 4,1 MATU
RKP 4,0 MATU
SIN 1,5 MATU-
MUUT 2,3
SIIS (HAITTA)MAAHANMUUTON PUOLESTA 88,1% , VASTAAN 9,6%.
Aika vakuuttavaa eikö totta.- Pakkoolla
Puolueiden todellisen kannatuksen saamme nähdä vasta keväällä. Minä en näihin kyselyihin usko. Luulen että esim PS kannatus on todellisuudessa näitä kyselytuloksia suurempi!
- heheheeeeee
Hehehehee olet hävinnyt pelisi, lueppa nuo kyselyt mitä mieltä kansa on.
Mutta hyvä tietää että vasuri haluaa tänne lisää musuraiskaajia ja jihadisteja. - Håkan
GCM sopimus on jo allekirjoitettu. Vaalien jälkeen kootaan hallitus (johon perusuomalaiset eivätkä siniset kuulu). Hallitusherrat käärivät hihat ylös ja alkavat heittää Ruotsista matuja sisään kansan valtuuttamina. Eikö ole hyvin ennustettu ja näinhän homma tulee menemään.
- italianluvut
voisiko joku tehdä gallupin oulun seudulla?
- antimatu1
Minä olen duunari ja äänestän sdp:tä tai jopa vasemmistoliittoa. Minä olen yrittäjä ja äänestän kokoomusta. Minä olen maajussi ja äänestän kepua. Minä olen suomenruotsalainen ja äänestän rkp:tä. Minä en ole varma olenko mies vai nainen, mutta juon lattea ja äänestän vihreitä. Minä olen kristitty ja äänestän kristillisdemokraatteja. OIKEASTI MINÄ HALUAN ELÄÄ TURVALLISESTI OMASSA MAASSANI, OMASSA KULTTUURISSANI, OMIENI JOUKOSSA MYÖS TULEVAISUUDESSA JA MATUT VOIVAT MINUN PUOLESTA MENNÄ VAIKKA KAMELIN V*TTUUN ja siksi äänestän perussuomalaisia.
- noforeskinatall
Kertoo vain suvakkiuden hulluudesta. No, ans kattoo ny. Kymmenen vuoden päästä jo näkee miten persiilleen on kaikki mennyt. Paitsi karvahattuisen bottomin mielestä.
- 345354
Suomalaiset eivät ilmeisesti priorisoi suomen kehitysmaalaisilla asuttamista äänestyskäyttäytymisellään. Minkäs teet, siinäpä sitten itse saavat kärsiä.
- jeeeesss
Tärkeintä on että muslimeita ei haluta tänne, eikä muualle Eurooppaan.
- kajausuutiset
juuri radion uutiset kertoo kun pelko leviää oulussa
naisia ja lapsia pelottaa likkua kadulla kertoo haastatellut
- muuseliä
Maahanmuutto kriittisyys tarkoittaa ettei ihmisellä ole viellä kantaa maahamuutto asiaan.
- HölmölässäMeOllaan
Kansa läpeensä hölmöläisiä ja nämä hölmöt äänetävät samoja naamoja mitä aikaisemminkin ja nyt vihreät nousee uuteen hallitukseen koska nuoret äänestävät vihreitä. Uusi hallitus neljästä suurimmasta puolueesta ja sinne otetaan myös RKP pitämään omia etujaan kaiken edellä.
Saamme nähdä miten maamme muuttuu sotaiseksi kun nämä maahantunkeutuneet alkavat rähinöimään keskenään samoin mitä heidän kotimaassakin oli tapana. On vain kysymys mihin suomalaiset lähtevät pakolaisina, kun täällä ei ole enää turvallista olla ? Poliitikoille on vaikea ymmärtää ettei tilanne täällä muutu vaikka kuinka näitä sotaisiksi syntyneitä yritettäisiin huoltaa ja opettaa heille sivityneitä tapoja. - Haloohaloo
Ei ole kerrottu että Suomesta yritettiin valehtelemalla tehdä Eu:n rasistisin maa.
Eu:n 28:sta maasta vain 12 maata on ollut tässä tutkimuksessa mukana. Suomi on ottanut näistä ainoana maana täyden määrän kiintiöpakolaisia tähän maahan. On maita jotka ei ota yhtään pakolaista! Kuinka Suomi olisi EU:n rasistisin maa???
Uutisissa kerrotaan satuja suomalaisille, kun sen hallitsijat touhuaa omiaan taustalla.
Nyt ihmiset älkää uskoko kaikkea uutisointia! Suomalaisille valehdellaan median välityksellä riippuen siitä kukan näiden "tutkimusten" taustalla yrittää vaikuttaa ja kenen etua ajetaan.- hyvä-rasisti
No mikä sua siinä rassaa jos joku sua rasistina pitää
Rasistisuus on tervettä varovaisuutta ulkomaalaisia kohtaan
Vanhemmat opettakaa lapsenne rasistisiksi Näin raiskaus uutiset vähenee.
Pitäisi vaan ihmisten äänestää sen mukaan mitä ajattelee. Maahanmuutto kun saadaan hallintaan niin moni muukin asia parantuu. Hyvin helppo kaava ymmärtää.
- kielteinenpäätös
Ehdoton ei ismamistimatuille. Halutaanko me tänne terrorismin kylväviä. EI! Eiköhän sieltä aina sen niin kiltin ja hyvätapaisenkin parta- tai huivimamun suvusta tai kaveristosta löydy joku terroriin viittaava lenkki, , lähempää tai kauempaa.
- Plagiaatti-Laurat
Persuja ei äänestä, koska yksikään suomalainen ei halua antaa ääntä Putinin asiamiehille.
- totuus.lienee
Taidat olla Kremlin asiamies itse.
- ErilaistaRasismia
Olen rasisti ja jos kieltäisin tuon niin silloin minä valehtelisin rankasti tai olisin nynny pelkuri.
Oikeasti täällä maassamme pelätään tunnustaa olevansa rasisti niin ainakin minä sen olen tullut huomioimaan. Minulla rasistina on hyvä olla, kun tiedän etten pitä maahamme tulleista rikollisista ja raiskaajista ja sekin, että minun pitää pakolla osallistua elättämään tätä rikollistapaskaa sekin on täysin hölmöläisten toimia enkä pidä siitä. Jos joku luulee että minua pelottaa sanoa itsestäni olevani rasisti niin hän on väärässä sillä olen aina tunnustanut ääneen olevani rasisti.
Ajatelkaapa uskonnillisia lahkolaisia siellä rasismi ja ihmisten erotteleminen tapahtuu avoimesti, kun uskonnonvapaus antaa heille siihen laillisen luvan. Tuohon joukkoon verratessa minä olen mitätön, kun en sentään pysty samoihin rasitisiin tekoihin.- hyödytön.idiootti
En nyt sanoisi itseäni rasistiksi, vaan realistiksi. Nuo sanat eivät ole pelkästään lähellä toisiaan, vaan muutenkin jo lähes yksi ja sama sana. Oman reviirin puolustaminen kuuluu luonnossakin normaaliin tapaan toimia. Haluan Suomen pysyvän Suomena ja muut maatkin muina. Pientä sekoittuvuutta tapahtuu luonnostaan, mutta liikaa on yksinkertaisesti liikaa.
- älämatkustaislammaahan
hyödytön.idiootti kirjoitti:
En nyt sanoisi itseäni rasistiksi, vaan realistiksi. Nuo sanat eivät ole pelkästään lähellä toisiaan, vaan muutenkin jo lähes yksi ja sama sana. Oman reviirin puolustaminen kuuluu luonnossakin normaaliin tapaan toimia. Haluan Suomen pysyvän Suomena ja muut maatkin muina. Pientä sekoittuvuutta tapahtuu luonnostaan, mutta liikaa on yksinkertaisesti liikaa.
Mitä tuo uutinen on kun surmataan kaksi pohjoismaalaista naista marokossa
rasismia vai turismia? - aitosuomalainen
hyödytön.idiootti kirjoitti:
Realistejahan me mamukriittiset olemme.
- ouluhajallamamut
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15498817/kokkeliministerilta-harski-palkkaveto-!
tosi tärkeitä asioita ministereillä?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi634010Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D783648- 423175
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192538Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222387Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa482134- 482005
- 471758
- 361690
- 301556