Käenkulma konkurssi?

JarnoPysty

Ruokaa ei saatavilla kahteen päivään..... Nälkäkin olis jo. Kokkia haetaaan. Mikä tilannne mahtaa olla? Saanko samalta paikalta taksin ainoastaan vai myös ruokaa kylkeen?

11

382

Vastaukset

• Facebookissa oli ilmoitus, että sairastapauksen vuoksi oli alkuviikon suljettu. Tänään pitäisi olla normaalisti auki. Ei siinä mitään sen ihmeellisempää ole tapahtunut.

• ei oo kun yksi ammattitaitoinen kokki koko puljussa. muut ns.työntekijät palvelee vaan asiakkaita joskin tympeesti ja hoitaa kahvilan puolen vaikka eipä sielä paljo hoidettavaa oo. onneksi paikkansa saa valita itse missä käy ja vaihtoehtoja riittää.

• Kannattaisikohan sinne hakea töihin?

• Ei kannata hakea töihin tuntuu hullulta kun, kokoajan haetaa uusia työntekijöitä ja lähtee työntekijöitä tiuhaan tahtiin pois

• Joko siä on ilosempia naamoja tiskin takana vai viekö on elämäänsä tympiinyyneet

• Erittäin hyvä ruoka ja ystävällinen palvelu, paras lounaspaikka Parkanossa.

• Ruoka aika "mössöä", esim. lohkoperunat ovat aina muusiksi ruhjoutuneet. Kannet auki ja ruuat useimmiten kylmiä, salaattipöydan valikoima aika ankea verrattuna kylän muihin vastaavin.

Hyvää voisi olla kalanystäville jopa kaksi kertaa viikossa tarjottu lohi, kalanvihaajat taas kiertävät kuppilan kaukaa?
      Paroonin lopetettua on kai joku joutunut lounaansa tuollakin syömään kerran pari, joten ei kai paikka ihan heti konkurssiin nyt mene?

• Anonyymi kirjoitti:

Ruoka aika "mössöä", esim. lohkoperunat ovat aina muusiksi ruhjoutuneet. Kannet auki ja ruuat useimmiten kylmiä, salaattipöydan valikoima aika ankea verrattuna kylän muihin vastaavin.

Hyvää voisi olla kalanystäville jopa kaksi kertaa viikossa tarjottu lohi, kalanvihaajat taas kiertävät kuppilan kaukaa?
      Paroonin lopetettua on kai joku joutunut lounaansa tuollakin syömään kerran pari, joten ei kai paikka ihan heti konkurssiin nyt mene?

Oon syöny sielä muutaman kerran ja ainakin silloin ruoka oli ihan hyvää. Mutta ruuan ottajat vois laittaa jälkeensä kannet kiinni eikä jättää niitä auki. Vois pysyä ruokakin lämpösempänä. Samoin perunat voi ottaa kauhalla ihan siististi, eikä runnoa niitä perunoita muusiksi. Luulis aikusten ihmisten osaavan ottaa ruokansa ihan siististikkin jos vaan viittii.

• Anonyymi kirjoitti:

Oon syöny sielä muutaman kerran ja ainakin silloin ruoka oli ihan hyvää. Mutta ruuan ottajat vois laittaa jälkeensä kannet kiinni eikä jättää niitä auki. Vois pysyä ruokakin lämpösempänä. Samoin perunat voi ottaa kauhalla ihan siististi, eikä runnoa niitä perunoita muusiksi. Luulis aikusten ihmisten osaavan ottaa ruokansa ihan siististikkin jos vaan viittii.

Olet osittain oikeassa, ruuan jäähtymisestä, asiakkaiden oma syy suurelta osin. Mutta esimerkki "mössöperunat", itse en saa pakastelohkoperunoita uunissa laitettuna oikein millään samanlaiksi rikotuksi, kuin mitä tuolla ollut? Liekö siellä valmistuksessa jokin ero, perunalajike väärä, en osaa sanoa?

• Päivän hyvä vitsi hahahhahaah

• Pitää olla täydellinen. Osaava, kätevä, pätevä, vetävä,etevä, ja NÖYRÄ.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.