16,7 miljoonaa Ruotsin kruunua euroina?
paljonko on 16,7 milj. ruotsin kruunua
38
95
Vastaukset
- hempppavvn
yritin laskea, vaikea.
- turkulainens
??????????????????
lasketa valuuttalaskurilla, niitä löytyy googlaamalla.
- sinita
ei ymmärrä ei
Minä jaan kaikki Ruotsalaiset aina kympillä.
Niin saa aika-hyvän keski-arvon kun vertailee Suomalaisiin.
H.- Hallaahon.äänestäjä44
nolla pois perästä
näyttäisi olevan vuositulot johon pyrin ilman lottovoittoa
karmea päivä, hermostus vyöryy yli,
keskiviikkona siis tänään yhdeksältä illalla Suomen aikaan USA ilmoittaa korosta
ihan sama mitä Sipilä tekee tai sanoo Suomen kasvusta jota ei ole tai on Sipilästä riippumatta
kello yhdeksän värähtää joka paikassa
urheilukauppa XXL romahti Oslon pörsissä melkein 40 prosenttia
kukaan ei enää urheile
Hennes Mauritz on laskenut viikossa 15% kun muoti ei vedä ja nettikauppa Zalando samoilla lukemilla- lleveneeskoski
1670000 euroa
- Matemaatikko-oot
hyvä.Sinulle bojot.
Posti toi joulukortin Ruotsista, mukana rahaa 300 kruunua, mitä minä niillä teen, olen epätietoinen maalainen?
Seuraavalla sivilisaatiossa käynnilläsi käyt Forexilla vaihtamassa ne euroiksi.
Ottaahan ne vähän vaihtopalkkaa, mutta silti jää käteen vähän enemmän kuin jos lähdet niitten takia risteilylle.
Tai sitten voisit antaa vahingon kiertää ja laittaa tulemaan minulle, no joulukortti tuskin ehtii ennen joulua enää, mutta vaikka aikaisen pääsiäiskortin välissä. Minä kyllä tiedän vähän liiankin hyvin mitä kruunuilla tehdään.
Nuoret eivät enää taida oikein ymmärtää käteisen päälle.
Kerran seurasin bioon mennessä, kun oli sellaisia teini-ikäisiä tekemässä popcorn- ja limukkiostoksia käteisen rahan kanssa. Olivatko kenties saaneet lahjana isovanhemmiltaan. Kyllä ne pyöritteli ja ihmetteli niitä rahoja ja kyselivät mitä he niillä saavat. Kun tuli maksun kohta, niin antoivat aina rahan kerrallaan ja kyselivä tarvitseeko lisää vai saavatko siitä jotain takaisin.- Hehehhe
Tellukka kirjoitti:
Ottaahan ne vähän vaihtopalkkaa, mutta silti jää käteen vähän enemmän kuin jos lähdet niitten takia risteilylle.
Tai sitten voisit antaa vahingon kiertää ja laittaa tulemaan minulle, no joulukortti tuskin ehtii ennen joulua enää, mutta vaikka aikaisen pääsiäiskortin välissä. Minä kyllä tiedän vähän liiankin hyvin mitä kruunuilla tehdään.
Kerran seurasin bioon mennessä, kun oli sellaisia teini-ikäisiä tekemässä popcorn- ja limukkiostoksia käteisen rahan kanssa. Olivatko kenties saaneet lahjana isovanhemmiltaan. Kyllä ne pyöritteli ja ihmetteli niitä rahoja ja kyselivät mitä he niillä saavat. Kun tuli maksun kohta, niin antoivat aina rahan kerrallaan ja kyselivä tarvitseeko lisää vai saavatko siitä jotain takaisin.bioon mennessä ...?
Hehehhe kirjoitti:
bioon mennessä ...?
"Biograf eller bio (av grekiskans bios, "liv", γράφω graphō, grạphhein - skriva, rita, det vill säga att måla skriva eller rita med liv) är vanligtvis en stor lokal utformad likt ett teaterrum, där många människor kan se en film samtidigt. Filmen visas på en filmduk. En definition för biograf är "en lokal med tillstånd att visa film för allmänheten och som permanent används enbart för detta ändamål""
Niin, siis tuollaiseen mennessä.- Hehhehhe
Tellukka kirjoitti:
"Biograf eller bio (av grekiskans bios, "liv", γράφω graphō, grạphhein - skriva, rita, det vill säga att måla skriva eller rita med liv) är vanligtvis en stor lokal utformad likt ett teaterrum, där många människor kan se en film samtidigt. Filmen visas på en filmduk. En definition för biograf är "en lokal med tillstånd att visa film för allmänheten och som permanent används enbart för detta ändamål""
Niin, siis tuollaiseen mennessä.ins kino gehen, komst du mit?
Tellukka kirjoitti:
Kerran seurasin bioon mennessä, kun oli sellaisia teini-ikäisiä tekemässä popcorn- ja limukkiostoksia käteisen rahan kanssa. Olivatko kenties saaneet lahjana isovanhemmiltaan. Kyllä ne pyöritteli ja ihmetteli niitä rahoja ja kyselivät mitä he niillä saavat. Kun tuli maksun kohta, niin antoivat aina rahan kerrallaan ja kyselivä tarvitseeko lisää vai saavatko siitä jotain takaisin.Se on sillai, että kirjeessä ei saa lähettää rahaa.
Tellukka kirjoitti:
Kerran seurasin bioon mennessä, kun oli sellaisia teini-ikäisiä tekemässä popcorn- ja limukkiostoksia käteisen rahan kanssa. Olivatko kenties saaneet lahjana isovanhemmiltaan. Kyllä ne pyöritteli ja ihmetteli niitä rahoja ja kyselivät mitä he niillä saavat. Kun tuli maksun kohta, niin antoivat aina rahan kerrallaan ja kyselivä tarvitseeko lisää vai saavatko siitä jotain takaisin.En kai minä takaisin Ruotsiin niitä anna.
Tähän asti lähettäjä on vaihtanut Ruotsissa euroiksi, nyt teetättää työn minulla, hän on liki kasikymppinen, ei varmaan ole enää jaksanut puuhaan ryhtyä.
Yli kymmenen vuotta on joulutervehdyksen rahoineen lähettänyt, kertaakaan ei ole jäänyt matkalle.
Ruotsalaiset joulukortitkin ovat komistuneet kovasti, kultakirjaimin God Jul och Gott Nytt År.- Marssiin
Anceli kirjoitti:
En kai minä takaisin Ruotsiin niitä anna.
Tähän asti lähettäjä on vaihtanut Ruotsissa euroiksi, nyt teetättää työn minulla, hän on liki kasikymppinen, ei varmaan ole enää jaksanut puuhaan ryhtyä.
Yli kymmenen vuotta on joulutervehdyksen rahoineen lähettänyt, kertaakaan ei ole jäänyt matkalle.
Ruotsalaiset joulukortitkin ovat komistuneet kovasti, kultakirjaimin God Jul och Gott Nytt År.Tellukka haluaisi mennä bioilemaan 300 kruunulla :)
- hytinäx1
Seuraavalla kerralla kun ajelet Lappiin niin voit käydä rajalla ostoksilla vaikka Torniossa tai Haaparannassa. Jos sait satasen seteleinä niin voipa olla että ne kerkesi mennä vanhaksi , tuossapa linkki seteleistä joita enää et voi käyttää https://www.riksbank.se/sv/betalningar--kontanter/sedlar--mynt/sedlar/ogiltiga-sedlar/
hytinäx1 kirjoitti:
Seuraavalla kerralla kun ajelet Lappiin niin voit käydä rajalla ostoksilla vaikka Torniossa tai Haaparannassa. Jos sait satasen seteleinä niin voipa olla että ne kerkesi mennä vanhaksi , tuossapa linkki seteleistä joita enää et voi käyttää https://www.riksbank.se/sv/betalningar--kontanter/sedlar--mynt/sedlar/ogiltiga-sedlar/
Satasen setelissä on Greta Garbon kuva, kaksisatasessa Ingmar Bergman.
Taidan laittaa kehyksiin ja seinälle.- hytinäx1
Laita vaan kehyksiin, vaikka ne rahat kyllä käy niissä kaupoissakin jotka vielä ottavat vastaan käteistä. Täällä on ollut Ingmar Bermanin 100-vuotis historiikkaa telkkarissa ja teattereissa , Juhlavuosi telkkarissa huipentuu nyt jouluna taas Fanny ja Alexander elokuvaan.
- Hallaahon.äänestäjä44
"300 kruunua, mitä minä niillä teen, olen epätietoinen maalainen? "
Siljalla lomalle, rannalla hotelli Ariadne, K-kauppa lähellä saa ruokaa (Ruotsissa kutsutaan Ica)
Kävely Östermalmille, siellä on oikeita ihmisiä, kauemmaksi en suosittele, hyvä halli siellä
tuhlaat loput rahat, äkkiä takaiisin hotelliin, Siljaan ja Suomeen- siitäVaanShoppailemaan
300 Ruotsin kruunua on noin 30 euroa.
100 euroa on noin 1000 kruunua. Kyllä sen 300kr saa menemään jo laivassa, eikä riitäkään. Takaisin menennessä saa olla jo nälissään ellei ole omat eväät mukana.
- neljännesmiljeuroa
Mut onko Gävlen olkipukki jo poltettu?
- Jepulisjep
Pukin hinta on neljännes milj.
- EIooVaikeaakaan
On noin 1,67 miljoonaa euroa.
- Hallaahon.äänestäjä44
"bioon mennessä ...? "
niin se on varmaan meänkieltä, filmissä
joka on tarttunut ruosuihin ruotsinsuomalaisiin eli
siansaksaa joka Ruotsissa on virallinen sen takia että sosdem-johto sai moitteet EU:lta ja jos miltä suomalaisten rotusyrjinnästä kun niitä on niin paljon ei ruotsalaisia vaan suomalaisperäisiä
ja sitten ne Palme-Mona Sahlin (äännetään muna sählin) keksi että jaetaan suomen kieli siansaksaksi joka virallistetaan ja maksetaan sen uutiset Ruotsin tv2:ssa ei kukhan niitä kahtele
ei se paljon maksa ja kuitenkin paljon vähemmän kuin oikeuksien antaminen suomalaisille ja se siitä
ne lukhee siansaksaa ja käy filmissä (biossa) biilillä ja Kanariansaarisa lentolaivalla
paraboolilla ne kahtoo televisioonia joka on niitte katolla ja isthuu toolisa hunteemassa
tätä siansaksaa voi kuunnella niiden svt2 kanavaltaEi sen enempää siansaksaa kuin suomalaisten leffaan meno.
Jos elokuvateatterin oven päällä lukee Bio, niin kyllä minä silloin menen bioon, enkä elokuvateatteriin.
Jos oven päällä lukee ICA, Coop, Hemköp ... niin en edes ala miettimään mikä se olisi suomeksi, ettei tule "siansaksaa".- ainanaakka
Tellukka kirjoitti:
Ei sen enempää siansaksaa kuin suomalaisten leffaan meno.
Jos elokuvateatterin oven päällä lukee Bio, niin kyllä minä silloin menen bioon, enkä elokuvateatteriin.
Jos oven päällä lukee ICA, Coop, Hemköp ... niin en edes ala miettimään mikä se olisi suomeksi, ettei tule "siansaksaa".suomalaiset käyvät elokuvissa
- hempppavvn
ainanaakka kirjoitti:
suomalaiset käyvät elokuvissa
elokuvateatteri ja bio on sama asia.
- Sivustaseurannut
hempppavvn kirjoitti:
elokuvateatteri ja bio on sama asia.
Suomessa ei mennä bioon, bideetä käytetään mutta bioon ei mennä.
- Bob
Tellukka kirjoitti:
En halua olla esteenä, mene vaan.
Tuleeko käytyä "gatukök"issä?
Sivustaseurannut kirjoitti:
Suomessa ei mennä bioon, bideetä käytetään mutta bioon ei mennä.
Eiköhän suomenruotsalaiset (suomalaisia hekin) käy biossa, Suomessakin.
Minä en käytä bideetä, mutta en kiellä sinuakaan käyttämästä. Jos sinusta on mukavampi istuskella siinä kuin biossa, niin kaikin mokomin.
- muic
2²⁴ SEK ≈ 2²⁰x1,5 EUR
- Bengalitikku
Ostatko vai myytkö kruunuja?
- kutakuinkinnoin
1,62 milj €
- Heikunkeikku
"kutakuinkinnoin"
Jep. Kutakuinkin noin.
Jos ei kutakuinkin, niin sit 1,6251 ja 45 ja sitä rataa.
Mut kutakuinkin on hyvä vastaus.
Ma sanon, että samaa mieltä.
- e.lä.mä
Pilkkua vaihtamalla vasemmalle--apinat!
Miksi suomessa on vain apinoita???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041076
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt581025Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61830Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa144808- 65695
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel103591Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto89581- 78551
- 53547
- 39528