Onko ok lähettää joulukortti sellaiseen uskontoon kuuluvalle, jotka eivät joulua juhli esim. jehovantodistajalle? Laitoin tuttaville ja vanhoille ystäville kortit menemään, enkä tajunnut ajatella tätä asiaa ennakkoon. Olisi ollut varmaan kohteliasta toivottaa hyvää talvea ja onnea uudelle vuodelle tai muuta sellaista.
MItä olette mieltä, ja miten olette toimineet? Pitäisikö vaan jättää kortti lähettämättä?
Joulukortti jehovantodistajalle?
hassutassukka
3
130
Vastaukset
- Tuusulalainen
Eivät arvosta Joulun toivotuksia, samoin onnitteluja
Hyvää talvea sensijaan nähdäkseni voi toivottaa
Ehkä soitto olisi vaihtoehto - Leena62pöllö
Turhaan lähetät. Repivät ja viskaavat roskiin ja saat idioottina sinua. Se kai tarkoituksesi onkin.
- siitävain
Lähetä vain, jos haluat. Ethän voi muutenkaan kaikista vastaanottajista tietää, kuuluvatko kirkkoon tai mihinkään uskontokuntaan. Se, miten asiaan suhtautuvat, kertoo enemmän vastaanottajista, kuin lähettäjästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613195Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741254- 661183
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180988Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47886- 60856
- 47819
- 47750
- 40731
- 39698