Jumalniemi on valittu Suomen ankeimmaksi kauppakeskukseksi. Joskus aikaisemmin Karhuvuori valittiin Suomen ankeimmaksi lähiöksi.
Jumalniemen kauppakeskus
8
94
Vastaukset
- Enmenejoseiolekahvilaa
Jumalniemessä oli ennen kiva kahvila siinä käytävien kulmakohdassa, mutta sekin lopetettiin ja lopulta koko paikka pistettiin uusiksi ilman kahvilaa.
- HeinoKeppi
No onhan se surkea. Ala-arvoista kaavoittamista, vai onko sitä lainkaan. Kotkansaaren "visointien" alle jääänyt kokonaan, vaikka siitä piti tulla Suur-Kotkan keskus. Kunnallispoliitikkojen nurkkakuntaisuutta / Loviisan lahja naapurille.
Kaikki rakennukset ovat hajallaan eri nurkissa. Keskellä on valtava parkkipaikka, loskainen / auraamaton ja täysin kattamaton. Kulkeminen paikasta toiseen ei onnistu kuin kumisaappain ja "moottoritien" ylittäminen kävellen on lähes mahdotonta. Pitää parkkipaikkaa myöden ajaa "Esplanadin" toiseen päähän, että edes pääsee poistymaan.
Oikea suunnittelun kukkanen tai rentun ruusu? - VihreänKullanMaa
Sutelan vetovoima on käsittämätön, Lidl tuo tuplasti lisää. Jos olis yleislääkäri tai hammaslääkäri perustaisin vastaanottopisteen Sutelaan.
Nyt siellä on lähes kaikki, muutaman sadan metrin sisällä. - haiseerahalle
Ei kahvilaa eikä Alkoa! Paikkakunnan kallein ja palveluhaluttomin rautakauppa! Venäläisten kynttiläkauppa myy hyvin. Onneksi on Stockmanni.
- TeppoEiLaulaja
Sunnuntaiaamun rauhalliset ostoshetket K-Citymarketissa, maailman selkeimmin uudistetussa kauppaliikeessä, ovat minulle, kerran viikossa ruokaostoksilla käyvällä todellista laatuaikaa.
HEVI-osasto ehdottomasti kaupungin paras.- Siksi.en.käy
Myös yksi kalleimista, ellei kallein.
- MatinjaTeponPoika
Kerran viikossa teen ostoslistan "K-citymarket ruokatarjoukset"-sivulta.
Voi vakuuttaa, että on ylivoimaisesti halvin ostospaikka, kun käytän pelkästään tarjoustuotteita.
- MiesAittakorvesta
Tutustuin ko. marketin talvikenkävalikoiman alennustuotteisiin. Yllätyin kovista 40-60% alennuksista sekä siitä että myynnissä oli huippumerkkejä. Myyjä auttoi, ihan samalla tavalla kuin erikoisliikeessä, suurella ammattitaidolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406663
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495739- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434490Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242422- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197