1. Volvo, 2. Volvo ja 3. Skoda

skädäm_kabow

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kovarassi

Missä on muut suomessa myytävät automerkit.
      Taitaa yli 30 merkin olla mitä täällä myydään niin eihän kaikki voi olla kärjessä.

• Volvot ovat hyvin menestyville yrityksille ja skodat sitten normaaleja käyttöautoja.

• HolistillaOnTehtävä

Ei autovalinta ole mitenkään riippuvainen yrityksen menestykseen. Olet Holisti niin vieraantunut normielämästä ettet voi tätäkään tietää, joten kannattaa pysyä vanhoissa ja jatka VW:n ja Skodan haukkumista ja tietenkin Toyotan ylistystä.

• Jos yritys haluaa pitää hyvän julkikuvan ja työntekijät tyytyväisenä niin hankkivat hyviä työsuhdeautoja. Siksi skodaa ei valita näihin yrityksiin.

• lexusmies

"– Hyvät ajo-ominaisuudet, auton miellyttävä ulkonäkö, matkustusmukavuus ja toimivuus Suomen olosuhteissa sen sijaan enemmän."

Heh heeh heh... Skeidastako nämä löytyy. Ulkonäkö kuin laatikko, rengasmelua niin että kuulo menee ja siihen lisänä volokkarin susi dsg ja tsi.

Että semmoisia henkilöitä noissa firmoissa on, mutta toisaalta mieli tekis kunnon autoja esim. Lexusta mutta kun ei isoherra anna lupaa, niin skeidaan on tyytyminen.

• Heh_heh_heeeh

Selvästi sinun tekisi mieli Lexusta, mutta joudut ajelemaan surkealla kolmen tonnin Korollalla.

• NlMlMERKKl

Kyllä se vaan on niin, että siinä on kärjessä premiumiksi luokiteltavat automerkit, Volvo ja Skoda. Muut tulevat perässä.

• Ceaucesku.Nikolae

Jos skeida jonain päivänä luokiteltais premiumiksi (nyt alemman keskiluokan kulkupeli, eikä auto ensinkään), silloin kaikki kuolleet kommunistijohtajat kääntyis haudoissaan 😂

• Halpuutettukippana

Skeidaa hommataan yritysautoksi siks koska siinä on halpa verotusarvo. Mutta on yrityksiä, jotka kieltää skeidat kokonaan. Semmosia noi halppisbrändi kippanat skeidat on....

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      110
      3590
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      63
      3216
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2714
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      83
      2523
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      85
      2458
    6. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      42
      2144
    7. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      97
      2103
    8. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      50
      1752
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1730
    10. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1706
    Aihe