Wlan lakkastoimimasta?
Päivitys vei wlanin?
9
106
Vastaukset
- TriWitutin
Tarkoita siis että päivityksen jälkeen wlan ei toimi.
Oletko kokeilla hakee uuden ajurin valmistajan sivuilta? Se usein auttaa.- Anonyymi
Windows on toimimattomuus!
Rasonware iskee ja vie rahasi!
Windows = Miljonatappiot!
- sörsselö
Vaihda Ubuntuun
- Merja61
Asensin juuri oman HP kannettavan windows 10 Homen (64bit), muuten kaikki toimii mutta wifi ei toimi. Hp ei valmista ajureita tuohon vanhaan (n 6 vuotta sitten ostettu) kannettavaan. Asensin ajurit, jotka tarkoitettu windows 7, päivitin sen updatella. Pitäis toimia uudelleen käynnistämisen jälkeen, mutta kun ei toimi. Onko ideoita?
- on_idea
On. Poista Windows ja asenna helppokäyttöinen ja käytännöllinen Linux Mint Mate 64-bittinen. Siinä koneesi WLAN todennäköisesti toimii.
- NOMint
Siis TPDENNÄKÖISESTI.... älä puhu p-askaa kiun et tiedä. Ei toimi, HP on siitä ongelmallinen etti sen muutamanvuoden ikäisiin koneisiin saa toimivia ajureita. Rarkaisu on kauppapliittinen.
- hukfkukhuk
Trolliavaus ilmoitettu ylläpitoon.
- Päivi.Tyssönen
Pyydä wlan päivitykseltä takaisin, jos hän vei sen luvatta.
Tuollaista sattuu. Mulla meni 8.1:stä yhden USB-portin. Piti tehdä siivous.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808316
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264518- 504088
- 513365
- 513106
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262546- 312139
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382003- 291996