Taisi wlan mötikkä posahtaa päivityksen takia, oli niin kuuma että sormia poltti.
Päivitys tappo wlanin
9
174
Vastaukset
- Posauttaakaikkee
Ei sekään mitään uutta olis!
- Linuks_on_ongelma
Älä leiki niiden linuksien kanssa, ettei tule tuollaisia ongelmia. Käytä Windowsia!
- Anonyymi
Rasonware iskee ja vie rahasi!
Windows = Miljonatappiot!
!! - Anonyymi
Ei päivitys suojaa, [Gucifer 2.0] korkaa w10 lennossa.
- Anonyymi
Näkymä. W10 on helvetin moinen BSOD!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauheeta! Surkeehan koko w11 on!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen huomaa vasta kun pääsee jotain muuta käyttämään.
W10 käyttäjä voi luulla sitä helvettiä normaaliksi.
Silmät aukee vasta kun huomaa ettei muut vaadi moista tuskailua ja säätämistä.! - Anonyymi
Linuks_on_ongelma kirjoitti:
Älä leiki niiden linuksien kanssa, ettei tule tuollaisia ongelmia. Käytä Windowsia!
ÄLÄ PUHU PASKAA!
- Anonyymi
Linuks_on_ongelma kirjoitti:
WINDOWS RUHJOO RAUDAN !
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1205850
- 574306
- 532665
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282478Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161855- 151514
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331362Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗241301- 261147
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431101