20 vuoden liitto josta viimeiset noin 10 v seksittä - nyt erosin

Pitkään toivoin että suhde paranisi, yritin tukea vaimoani, lopputulos oli - no huono. Olen käytännössä tuhlannut aikaani pitkään - no ehkä lapset joskus kiittää... No nyt vapaa mutta ihan ulalla mistä lähtis ettimään seuraa... M49

31

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eronnu

      Ymmärrän sinua hyvin! Meillä toisin päin mies aina töissä ja väsynyt olin vuosia puutteessa....Olen nyt vapaa saan vapaasti valita seksi kumppanin enkä hae enää pari suhdetta, vaan nautin täysillä....Olen löytänyt täältäkin seuraa ja jopa pitempi aikaisia.....ystäviä joiden kanssa seksikin sujuu.....

    • Moi, missäpäin vaikutat, jos vaikka tavattais ;)

      • Eronnu

        Asun Järvenpäässä. Tuli vähän sääli sinua jos noin pitkä aika ilman... itsellä juttu meneillään ja yritän järjestää välipäivinä tapaamisen....tekee mieli... mutta ensi vuoden puolella....kun olet nyt vapaa nauti.... useampien kanssa...ilman huonoa omaa tuntoa..


      • Kirkkonummella itse, eli melkein naapurissa ;) (suhteellinen käsite... ) Jos et saa järkättyy tapaamista ota yhteyttä, tän porttaalin posti käytössä eli @suomi24.fi;
        Hyvää joulua !


      • Eronnu
        dude4u kirjoitti:

        Kirkkonummella itse, eli melkein naapurissa ;) (suhteellinen käsite... ) Jos et saa järkättyy tapaamista ota yhteyttä, tän porttaalin posti käytössä eli @suomi24.fi;
        Hyvää joulua !

        Kiitos samoin sinulle Hyvää Joulua! Olet hyvän matkan päässä... otan yhteyttä jos kaveri ei pääse.. silloin vesisänkyni odottaa ja minä myös.. ihan hirvittävät halut... ymmärrän sinua hyvin...


      • Eronnu
        dude4u kirjoitti:

        Kirkkonummella itse, eli melkein naapurissa ;) (suhteellinen käsite... ) Jos et saa järkättyy tapaamista ota yhteyttä, tän porttaalin posti käytössä eli @suomi24.fi;
        Hyvää joulua !

        Oletko kuulolla....


      • Eronnu kirjoitti:

        Oletko kuulolla....

        olen kuulolla ;)


      • Eronnu

        Olen töissä ja tekee hurjasti mieli miestä....mites sinulla naista... meinasin kysyä jos minulle ei huomenna vielä tule vieraita... tiedän sen tänään myöhemmin...pääsisitkö huomenna kahville...voisi viettää joulun ilman paineita...Aah tämmöinen minä....


      • Eronnu kirjoitti:

        Olen töissä ja tekee hurjasti mieli miestä....mites sinulla naista... meinasin kysyä jos minulle ei huomenna vielä tule vieraita... tiedän sen tänään myöhemmin...pääsisitkö huomenna kahville...voisi viettää joulun ilman paineita...Aah tämmöinen minä....

        kyllä se onnistuu ;) Laitatko postia, laitan sulle vaikka puhelinnumeron ;)


      • Eronnu
        dude4u kirjoitti:

        kyllä se onnistuu ;) Laitatko postia, laitan sulle vaikka puhelinnumeron ;)

        Laitan jos onnistuu... olen vaalea 165-57-C viisi kymppinen ja puhdas ympäristö....ei kulku esteitä....jos mietit mikä odottaa.. en usko että petyt...ja vielä pitkään ilman naista... Aah kun odotan....


      • mietin kyllä mitä odottaa mutta juu ihana olet varmasti.


      • Hghhhh

        Sinähän se persees rassaaja tiedät.


    • Mietinkin koska tää löylykauhan survoja tulee tänne. get a life...

    • Eronnut..
      Täällä47v mies Mäntsälästä ja olen huomenna jäkessä. Jos haluut hyvää hoitoon niin ota yhteyttä. Et pety.
      Kik on paparouc
      Savuton ja luotettava

      • Sulle vois kyllä työntää sen löylykauhan perheeseen, aika ala-arvoista toimintaa...


    • Aatu1940

      Löylykauha taas ylitti itsensä

    • mekkkkk

      On täällä sitkeita sissejä jos vaimo ei suistu seksiiin niin 10v jälkeen erotaan kun normaali mies menee 1 ta ikahden kuukauden jälkeen vieraisiin jos puhe ei auta ja miten voi asua yhdessä jos avioliitto ei toimi.

      • 29858746

        Vaimon ei tarvitse antaa kun tietää etten saisi keltään muultakaan.


      • Päätös
        29858746 kirjoitti:

        Vaimon ei tarvitse antaa kun tietää etten saisi keltään muultakaan.

        Miksi vaimosi niin ajattelee, et saisi keltään? Ilmoitin kauan sitten miehelleni että kotoa kun ei saa, niin käyn vieraissa ja paras päätös mitä olen tehnyt.


      • 29858746
        Päätös kirjoitti:

        Miksi vaimosi niin ajattelee, et saisi keltään? Ilmoitin kauan sitten miehelleni että kotoa kun ei saa, niin käyn vieraissa ja paras päätös mitä olen tehnyt.

        Elämänpiirissäni en törmää naisiin. Työ ja harrastukset on miehisiä tai yksinäisiä.


    • Sinnejakossucola

      Minäkin menisin ainakin baariin tai tanssimaan?

    • Anonyymi

      Aivan sama mulla,edellisestä kerrasta 7v nyt tämän uuden kanssa ollut kohta 3v eikä puhettakaan panoista,kehottaa tämäkin vieraisiin kuten edellinenkin tietäen hyvin et en löydä sitä vierastakaan.

    • Miltä tuntuu ajatus seksistä 10-vuoden jälkeen?

    • Löytyykö naisesta seuraa 47v miehelle? Pks alue ja 100km.Viestiä odottelen. [email protected]

    • Anonyymi

      Tässä on nyt kohta kuukausi kulunut ilman seksiä. Miestä ei ole koskaan kiinnostanut ja enkä tahdo seksiä miehen kanssa jota ei kiinnosta. Nauttii kyllä silloin kun harrastetaan seksiä, mutta sekin on lähinnä suihinottamista.
      Itse haluisin pitkiä sessioita ( tai ihan vaan pikapika ois joskus paikallaan), kokeilla kaikkea, mielellään useamman kerran viikossa.
      Turhauttavaa harrastaa masturbointia kun ois olemassa aika sexy mies kotosalla. Ikävää myös että oma naiseus ja itsevarmuus alkaa häilyä.
      Miettinyt pettämistä , mutta ehkä reilumpaa ottaa kokonaan suunta muualle.

      • Anonyymi

        Hiljasta on ollut seksin saralla viime aikoina... lelulaatikkokin aika runsas, kummallekkin... jotenkin vaan hiipunut... olen ajatellut,että vierasta en halua,mutta kiva siisti vanhempi paksuvarust. sinkkumies Hesasta mulle kaveriksi,jos ok ja synkkaa,tutustuttaisin myös pullukkavaimoonikin ; ) alkuun ihan vaikka yhd.tekemistä;kyläily,lintsi,museot?,kirpparit... ja kun tuttavuus eteenee ja lähentyy,niin toki myös seksuaalinen kanssakäyminen miehen ja vaimoni kanssa...
        Outoilee ukm53Hki(vaimo 45vee)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hiljasta on ollut seksin saralla viime aikoina... lelulaatikkokin aika runsas, kummallekkin... jotenkin vaan hiipunut... olen ajatellut,että vierasta en halua,mutta kiva siisti vanhempi paksuvarust. sinkkumies Hesasta mulle kaveriksi,jos ok ja synkkaa,tutustuttaisin myös pullukkavaimoonikin ; ) alkuun ihan vaikka yhd.tekemistä;kyläily,lintsi,museot?,kirpparit... ja kun tuttavuus eteenee ja lähentyy,niin toki myös seksuaalinen kanssakäyminen miehen ja vaimoni kanssa...
        Outoilee ukm53Hki(vaimo 45vee)

        No ei kai tällainen ajatus vanhempaa viriiliä esim. leskimiestä kiinnosta...😏?
        Vai kiinnostaisiko...😉?
        ukm53Hki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei kai tällainen ajatus vanhempaa viriiliä esim. leskimiestä kiinnosta...😏?
        Vai kiinnostaisiko...😉?
        ukm53Hki

        Luulin,että suomessa on paljon puutteisia vanhempia leskimiehiä,ainakin mitä chatteja ym. katselee... kaikki vissiin landelta,kun ei kukaan hesalainen ole kommentoinut mitään...


      • Anonyymi

        Höh...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulin,että suomessa on paljon puutteisia vanhempia leskimiehiä,ainakin mitä chatteja ym. katselee... kaikki vissiin landelta,kun ei kukaan hesalainen ole kommentoinut mitään...

        Taitaapi vuan olla kaik runkkareita,jotka vuan ilmottelloo vaik ei ees seiso...?


    • Anonyymi

      Luin ketjun, itse nyt pitkän liiton viimeiset pari vuotta seksittömässä avioliitossa olleena olen joskus taipunut ajattelemaan että näinkö tuo osa-alue tässä elämässä meni jo. Usein oon naisten flirttailun kohteena ja se kyllä piristää hetkellisesti kun tuntee ettei se olisikaan mahdotonta. Oon kohtuu pitkä, hoikka ja kaiketi ok ulkonäönkin omaava. Ajatuksena houkuttaisi "elää" silläkin sektorilla, mutta, mutta...

    Ketjusta on poistettu 56 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1007
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      1005
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      900
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe