Pelaamista ja sen nojalla kusettamista..
Tykkäättekö te valehtelusta ja liekö 2-naamaisista tyypeistä?
En vttu ymmärrä.....
6
<50
Vastaukset
- eikiitos
Tuskin kukaan sellaisista tykkää.
- Joko.löyty.oikea
Sinähän oletkin ihan ulapalla sun mietes kans🤣
Onks se vaa teidän nimisten sukuvika et silmät karsastaa ja miehiä on joka sormelle...
ei kait kukaan kaksinaamaisuudesta ja valehtelusta pidä =( .
tekijät ilmeisesti jotain kiksejä saavat siitä, toisten kusettamisesta koska sitä harrastavat.
sellainenhan ihmisluonto aina ollut, ammoisista ajoista saakka!- otarahasipoispankista
Eli pankkiirien toiminnasta ei siis hän joku pidä lainkaan, koska sehän on juurikin pelaamista ja ihmisten huojaamista pahimmasta päästä...
- lsdkfh
Rotat ja käärmeet...
Ja torakat..
Koska hystereesisi ja banana.
Syvä hiljaisuus.
A-pina tarhassa.
Ehdottomasti. - Eikaikuitenkaan
Olis kaikista peloistani kauhein, jos hän näkisi mut noin. Joo virheitä on tehty ja niistä opittu. Välitän hänestä. Hän ei vain tiedä sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823323
- 952993
- 532252
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201695- 201684
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111630Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61468Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221458Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131391Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381364