Äänestät samalla koko suomen puolesta ! Jos äänestät muita puolueita. Petät itsesi, ja muut suomalaiset !!
Vastaukset 12
- kepulit.pettää
Kepua äänestävät keppana reppanat !
- sorivaan3
Suomalaiset nyt sattuvat äänestämään niitä muita puolueita mieluummin, sori.
- katotaan.keväällä
No sehän nähdään ensi keväänä.
- vihreet.on.ruskeita
JOS ÄÄNESTÄT VIHREITÄ. Äänestät passkan ruskean tulevaisuuden puolesta !!
- republican
Parhaiten äänestän kuitenkin Winchesterillä.
Ääni ja vainaa :D - juuri.sinun.profiilisi
Jos äänestät muita puolueita. Ajat ilmeiset sähköautolla, olet ilmastovouhottaja, viherpiipertäjä, ja maahanmuuton kannattaja.
- Ps.koko.kansan.puolue
Persut ainoa maahanmuuton, ja ilmastovouhotuksen vastustaja ! Heidän ajatusmaailma samanlainen kuin tavallisen työssäkäyvän ihmisen, eläkelläisen tai opiskelijan.
- bensaa.suonissa
En jossittele. Äänestän persuja. koska en halua suomesta mamulandiaa, enkä palaneita sähköautojen raatoja tienvarsille.
https://www.aamulehti.fi/uutiset/latauksessa-ollut-hybridiauto-paloi-ylojarvella-lauantaiyona-vaurioitui-ajokelvottomaksi-201073978 - jappi253
PS on yhtä kuin epäpäteviä rikollisia petostehtailijoita kuten Saunamäen asumistuki , pahimpia takinkääntäjiä ja mamuttajia eivät saa rajaa kiinni, koska puolue kannattaa EU:ta ja vapaiden rajojen politiikkaa, ettekö oppineet 2015 mitään, jos piilokokoomusta äänestätte!
- Hallitus.kuuseen
Persuja äänestämällä, äänestät myös nuorten puolesta. Nuoriso ei halua elää nuoruutta, jos ei ole omaan autoon varaa. Nykyinen hallitus pilaamassa nuorison tulevaisuuden haaveet !!
Vain mäntti äänestää persu natsia.
- yxx.mäntti
No mää olen siten mäntti, kun äänestän persuja. Mänttejä on suomessa n. 10%
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.368848- 100842
- 76630
- 50625
- 65605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 30576
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei133556Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48547En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25540