Tää on joku ite keksimä mut ihsm:Olipa kerran tyttö jonka nimi oli Elviira. Elviira oli kaunis ja itserakas 14 vuotias jonka isä oli kuollut kun Elviira oli 6 vuotias. Elviira rakasti vaatteita ja meikkejä, ja 14.6 hän oli kaupassa parhaan ystävänsä,Emman kanssa. - iiiik,,, ihana paita, mun on pakko saada se! Elviira huusi.
-No kui sä et osta sitä?, Emma kysy.
-ei mulla riitä rahat, käyn hakee äitilt lisää rahaa et voin ostaa sen.
30 minuutin päästä Elviira(sanotaan nyt Elvi) oli saanut äidiltään 60€ ja hän osti sen.
-Kauppias sanoi näin: Älä sitten käytä sitä ullakolla!
-Kui ni? Elvi kysyi
-Sen suunnittelija kuristui kun käytti sitä ullakolla,joten älä käytä sitä ullakolla?!
-Okei okei... Elvi sanoi
-ihme tyyppi,Elvi nauroi Emman kanssa kun he olivat lähteneet.
Kun he olivat Elviiran luona, Emma sai luvan jäädä yöksi.
-mä käyn vaihtaa sen uuden paidan, Elviira sanoi.
Kun Elvi oli vaihtanut paidan, he päättivät mennä katsomaan mitä tapahtuu, jos Elviiralla on se paita päällä ullakolla.
Kun he olivat päässeet ullakolle, Elviira ei saanut henkeä.
- E-Emma e-n saa henkeä!....
- Ehkä se on totta mitä se kauppias sanoi, Emma sanoi paniikissa.
- Mä kuristui Emma nyt. Hyvästi.
- E-E-Elviira eiii!!!
Sen jälkeen Elviiran ruumis sanoi oudolla äänellä: Oisitte vaan kuunnelleet Juhoa. (kauppiaan nimi oli Juho)
-Eiiiiiiiiiiiiiiii!
Sen jälkeen, 3 viikkoa jälkeenpäin Emma sekosi.
Kuuntele Kauppiasta
Jazzette
0
64
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.3432799SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis652266Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj781949Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis651581- 1401532
- 691129
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki1021019Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön261950Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li7918- 39800