Aattona syödään suvun kesken, pöydästä ei pääse minnekään ainakaan tuntiin pariin.
Luistamisen mahdollisuus selityksin on mahdotonta, ollaan jo nyt maalla, täällä ei pääse mihinkään muualle 'syömään' joten kaikki selitykset muusta syömisestä on pakko jättää. Kohta on aamupala johon kaikki kokoontuvat tuvan isoon pöytään, tästäkin tulee koitos.
Millä ihmeellä näistä vieraanpaikan järjestetyistä syönneistä voisi livetä?
Lähinnä joulupöytä ahdistaa rajattomasti.
Aattopöytä ahdistaa, neuvoja?
1
59
Vastaukset
- RauhallinenAikuisJoulu
Tässä ei ole neuvoja, mutta kommentti meidän joulupöydästä.
Erästä neitiä odotettiin ja kutsuttiin pöytään noin 20 min.
Kylmät alkupalat ja lasi valkkaria. Nämä jotenkin onnistuivat....
Pääruokana kinkku ja perunat kastikkeella ja lasi punkkua, Vaikka annokset olivat pienet, ei tämä enää onnistunut, lautanen oli yltä päältä sotkettuna kastike peruna kinkku mössöön.
Punaviinin juotuaan lähti juosten pöydästä.
Loppupeleissä, olisi ollut kaikille parasta, että olisi syönyt ruokapurkkinsa apukeittiössä, ja mennyt vierashuoneeseensa siksi ajaksi kun olisimme olleet syöneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2264795Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233530Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2682047Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,91929Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381257Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611219Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1061002- 31803
- 61767
- 176750