miksi subaru palsta

jalkasienionvaarallinen

on näin hiljainen? Ei taida ihmisiä kiinnostaa subarun ostaminen , huonolaatuisia ja ankeita autoja kun on,,

22

99

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiaarahaoista

Kallis, ei riitä outpakkiin rahat, outpakki oisi hyvä kaara, miksei oisi suparu vorresteri, ei riitä rahat siihenkään, xv ei oisi niin hyvä mutta ei riitä rahat siihenkään, inpresa osii ehkä hyvä mutta kallis, ei riitä rahat siihenkään, skoota on huono , sihhen riittää rahat mujttei korjaukseen, se olis asiaa. kun ei riitä rajhat siihenkääm-.

• EiOleKeskusteltavaa

Subarupalsta on hiljainen siitä syystä, kun mitään skandaaleita, eikä takaisinkutsuja, tyyppivioista puhumattakaan ole olemassakaan.
      Mistä sitä voisi sitten keskustella hienosti pelaavasta nelivetoisesta autosta?

Rahattomat trollit on tietysti sitten ihan oma lukunsa....

• EiOleKeskusteltavaa

• Outback

• Rahikainen18

Miksi subaru sitten myy niin huonosti vaikka sen tämän palstan kehujien mukaan pitäisi olla niin mainio auto että. Merssua ja bemaria myydään monin verroin enemmän kuin subarua ja ovat vieläpä paljon subarua kalliimpia. Kertokaa. Pliis kertokaa mulle.

• ElämäOnJännittävämpää

• Atkerkki2

Ai että maailmalla myydään subarua enemmän kuin merssua ja bemaria. Nyt trolli jäi kiinni valheesta.

• ElämäOnJännittävämpää
        Atkerkki2 kirjoitti:

Ai että maailmalla myydään subarua enemmän kuin merssua ja bemaria. Nyt trolli jäi kiinni valheesta.

Et ilmeisesti ymmärtänyt laittamaani linkkiä, tai et sitten mesekinkelin tapaan
        Lukenut koko linkkiä....

• Atkerkki2
        ElämäOnJännittävämpää kirjoitti:

Et ilmeisesti ymmärtänyt laittamaani linkkiä, tai et sitten mesekinkelin tapaan
        Lukenut koko linkkiä....

En lukenut. Olen pahoillani. Ymmärrykseni ei riitä niin pitkälle, että ymmärtäisin lukemani. Olen vasta lukion aloittanut, joten ymmäräthän tuskani....

• ElämäOnJännittävämpää
        Atkerkki2 kirjoitti:

En lukenut. Olen pahoillani. Ymmärrykseni ei riitä niin pitkälle, että ymmärtäisin lukemani. Olen vasta lukion aloittanut, joten ymmäräthän tuskani....

Okei. Tuo selittääkin kaiken. Kunhan saat lisää elämänkokemusta, niin palataan tähän aiheeseen sitten myöhemmin. Maksaako muuten vanhempasi ajokorttisi, vai sinä itse omilla tienaamillasi tuloilla kuten minä vuonna 1979?.....

• ValtionVarojenKuluttaja
        ElämäOnJännittävämpää kirjoitti:

Okei. Tuo selittääkin kaiken. Kunhan saat lisää elämänkokemusta, niin palataan tähän aiheeseen sitten myöhemmin. Maksaako muuten vanhempasi ajokorttisi, vai sinä itse omilla tienaamillasi tuloilla kuten minä vuonna 1979?.....

Ei kukaan vanhemmistani maksa mitään korttia minulle, koska olen lasten kodin kasvatti. Minun korttini maksaa yhteiskunta.
        Ja saksalaiskikottimella tulen ajamaan aina tavalla tai toisella. Riippumatta siitä, mitä minusta yhteiskunnassa ajatellaan. Mulla on kaikki vapaus, toisin kuin teillä palkkaorjilla!!!

• ParastaToivottaen
        ValtionVarojenKuluttaja kirjoitti:

Ei kukaan vanhemmistani maksa mitään korttia minulle, koska olen lasten kodin kasvatti. Minun korttini maksaa yhteiskunta.
        Ja saksalaiskikottimella tulen ajamaan aina tavalla tai toisella. Riippumatta siitä, mitä minusta yhteiskunnassa ajatellaan. Mulla on kaikki vapaus, toisin kuin teillä palkkaorjilla!!!

On kyllä hienoa, että olet löytänyt paikkasi yhteiskunnassamme.
        Onnea, ja menestystä tulevalle elämän urallesi!!!!

• Kallis.auto.pitää

"...miksi subaru palsta on näin hiljainen? ..."

Koska Subaru käyttää koneissaan edelleen vanhaa, ja janoista bokseritekniikkaa. On melkosen paljon jäljessä päästöissä, ja kulutuksessa nykysiin pikuturboihin, tai hybrideihin verrattuna.

Subarulla on siis kalliit käyttökustannukset.

http://www.autowiki.fi/index.php/Subaru_Impreza_(GP)

• NiinpäNiin

"Omistajat olivat merkkiuskollisia, jopa yli 80 % entisistä omistajista valitsi yhä Subarun".

• Outpuck

Suparu outpuckilla ei pääse alle yheksän litran kulutukseen, ei sitten millään. Eikä juri muillakaan, syöppöjä ovat.
      https://www.spritmonitor.de/

• NolasitItsesiTaas

No minulla menee VM-16 Outbackilla 7,4 litraa satkulla, joten paskaa sepustelit taas jälleen kerran.

• Atkerkki2
      • OletNolo

Ja Subaru on näköjään sinun märkä päiväuni. Tosin saavuttamaton sellainen, kun kaltaisesi persaukinen ei sellaista omakseen pysty hankkimaan.

• Atkerkki2

Minä kuulun siihen enemmistöön joka ei aja subarulla. Ajan mesellä mitä myydään suomessa ja maailmalla paljon enemmän kuin subarua. Miksikö. No koska merssu kiinnostaa ostajia enemmän.

• OletNolo
        Atkerkki2 kirjoitti:

Minä kuulun siihen enemmistöön joka ei aja subarulla. Ajan mesellä mitä myydään suomessa ja maailmalla paljon enemmän kuin subarua. Miksikö. No koska merssu kiinnostaa ostajia enemmän.

No miksi sitten trollaat Subarupalstalla, jos se ei sinua muka kiinnosta?

• Forresteri

Subarun oikeasti omistavat ovat täällä ja oikeilla nimillä! Täältä et saa oikeaa tietoa. Trollit vaivaa.

http://www.subaruclubfinland.net/keskustelu/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      167
      3498
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      15
      2206
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      224
      1522
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1261
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1231
    6. 37
      1141
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1083
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      136
      1041
    9. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      41
      1020
    10. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      1014
    Aihe