SALAISIN FETISSI

Nolona

Itse olen kai keskimääräistä häveliäämpi, siksi kysynkin, mikä asia teidän fetississänne on sellainen, jota ette halua kertoa kenellekään. Minulla niitä on useampia.

29

64

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No,en minä haluan kertoa minun naapurit ja ystävät esim facebook että minä haluan saada piiskaa!Ei se terte olla isompi fetissi hävetä!

• eipä_kerrota

Fetissi on sellainen, että sitä ei kerrota kenellekään. Ainoa joka tietää ikäänkuin "virkansa puolesta" on oma vaimo. Ja toinen, joka tietää, on kaupan myyjä, joka myy minulle "niitä", mutta hän on tavallaan osa fetissiä.

• NahatonHki

Mikä fetississä on niin häveliästä...? Minulla monia,en nyt niitä julki lauo joka paikassa, mutten häpeilekkään...
      Vaimokin aina ilmoittaa,jos esim TV:ssä nahka ja kumiasuja...😉

• Ruipelo-mies

Minulla kiinnostus kohdistuu miesten käsivarsiin, varsinkin hauikseen. Miehenä en voi mennä kenellekään sanomaan, että lähdetäänkö katselemaan miesten haboja.

• Kyllä mä kehtaan kaikista puhua, ei toki huudella pitkin mutta jos on joku jonka kanssa toteuttaa edes jonkun niin hyvin voi puhua.

• sdfgjk

Tietenkin, jos joku omistaa lähes samanaisen fetissin, niin kyllä hänen kanssa kehtaa keskustella asiasta. Mutta kyllä vaatii ainakin viinaa, jos menet porukassa myöntämään, että leikit ulosteella.

• Juhanico
        sdfgjk kirjoitti:

Tietenkin, jos joku omistaa lähes samanaisen fetissin, niin kyllä hänen kanssa kehtaa keskustella asiasta. Mutta kyllä vaatii ainakin viinaa, jos menet porukassa myöntämään, että leikit ulosteella.

Ulosteella leikkiminen ei ole mulla fetissi luettelossa, ne on eri heput ku taputtaa paskaa lattialla, oon jo päässy siitä iästä ohi... 😂

• NahatonHki

Joo paskajutut ja alaikäiset ei
      nappaa😣

Mutta esim.nahka,pvc,latex,kahleet,lelut, saappaat,korkkarit... ehkä cuckold juttu,se kokeilematta...

• HönöPetteri

No sukkahousuihin/stayuppeihin pukeutuminen oli pitkään ikioma salaisuuten kunnes nykyinen vaimoni sen sai kaiveltua esiin. Ei ole enää mitään sellaista pikkupervoutta jotä hän ei tietäsi

• Minulla on sellaine hulluus joka en kuulunutketään muut että olen niin kiinnostunut kauniit kapeat seksikkäät polvet!

• Orposipi

Olis ihana nähdä kun mamu juoksee takas kotimaahansa.

• Mikä tuo on?Kuka tarkoitat?Meidän suku on ollut suomalaiset monta sataa vuotta,en tiedä kuinka monta?Mutta puhumme toinen suomenkielinen kieli!Kyllä kai tiedät että suomi on kaksikielinen maa?Svenska och finska!

• VonSuomalainen

Siis MATU!

• urheilua

Niin ja sitten uusi laji. Juosten Haaparannan kautta Göteburgiin ja sieltä polkupyörällä Espanjaan ja uiden yli välimeren. Siinä olisi uusi trialthon:-)

• 60vu

Jotta saisi joskus puristella nuoren naisen rintoja ja pakaroita niin että molemmille olisi siitä nautintoa:)

• NahatonHki

Kyllä siitä minäkin saisin nautintoa,jos/kun näkisin vanhemman miehen 'sellainen' kiilto silmissä puristelevan 44 vuotiaan vaimoni muhkeita pakaroita ; )

• JanneDaz
        NahatonHki kirjoitti:

Kyllä siitä minäkin saisin nautintoa,jos/kun näkisin vanhemman miehen 'sellainen' kiilto silmissä puristelevan 44 vuotiaan vaimoni muhkeita pakaroita ; )

Ootko ihan tosissas -kyllä tosiaan kiihottas setämiestä päästä puristeleen ja ehkä vähä piiskaamaan sun vaimon pulleaa peppua. Antasin pepulle kämmenellä kunnolla.
        Varmaan se sun vaimos on muutenki ns runsasmuotoinen - kiihottas kyllä.

• NahatonHki
        JanneDaz kirjoitti:

Ootko ihan tosissas -kyllä tosiaan kiihottas setämiestä päästä puristeleen ja ehkä vähä piiskaamaan sun vaimon pulleaa peppua. Antasin pepulle kämmenellä kunnolla.
        Varmaan se sun vaimos on muutenki ns runsasmuotoinen - kiihottas kyllä.

Kyllä vaimo on muutenkin runsasmuotoinen ; )
        Ei pidä piiskasta eikä avokämmenestä,avokämmentä voisi antaa mun pakaroille,kun olen niin tuhma,että laukean aina ihan liian pian,setämies sitten näyttäisi, miten pitäisi toimia....
        Vanhakos setämies sitten on?

• Ella_cd

Tyttöily. Kukaan ei tiedä. Harmi sinänsä.

• VakiTopUkm

Kiinnostaisiko Ella_cd:ä seura?
        Jos kiinnostaa niin missäpäin Suomea vaikutat?
        Täällä olis 43-v. terve, suomal. Ukm.
        Haluaisin vakituisen "tyttö" ystävän...
        Salaa tottakai.

• Kyllä minulla on sellaisia, useampiakin, mutta en halua kertoa niistä täällä. Eihän ne muuten olisi sellaisia, joita en halua kenenkään saavan niistä tietää. Voisin joutua vaikka kiusatuksi jos saisivat.

• uutiskirje

Levitä nyt hieman sitä salailun verhoa. Jos et sitä salailun verhoa halua levittää, niin levitä sitten edes jalkojasi joulupukille näin joulun kunniaksi.

• löytyy

Muoti- ja naistenlehtifetissi.

• Korkokenkiin runkkaus, pikkuhousujen nuuhkiminen/ spermaus

• UkkomiesHesasta

No eihän tuo ole mitenkään outoa ; ) voisin vaikka lainata vaimon pikkarit ja korkkarit ja katsella kun teet...

• aanus

Tykkään kaataa sianverta aanukseen jonka jälkeen kyykyssä mies nuolee persettä veren valuessa.

• Ratsailla

Fettiisini on piiskata ratsuani ratsastaessani vaikka ratsu laukkaa niin lujaa,kun pääsee.
      Viellä kiihottavampi on käyttää kannuksia.Isken säälittä kannuksia ratsun kylkiin vaikka hevonen laukaa täysillä.Joskus käytän piikkikannuksiakin.saatuani muutaman orgasmin häpeän käyttäytymistäni mutta taas muutaman päivän päästä teen ratsastaessani samoin.

• cdcdcd

Mul olis muutama ylimääräinen CD jos olis tarvetta. En ymmärrä mikä niissä kiihottaa. Aika pieni kalu jos sitä reikää hässii.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      128
      6888
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      162
      4264
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      52
      3416
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      490
      3034
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      286
      2011
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1693
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      20
      1571
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1533
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      175
      1451
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1406
    Aihe