Olen joulun ja tammikuun enimmäkseen jenkkilässä. Otan mielelläni vastaan joulutervehdyksiä ja vittuilua esimerkiksi tällä palstalla ja tässä ketjussa.
P.S. Koska en tykkää valehtelusta, niin en vietä joulua eikä joulupukki käy siellä, missä minä olen.
Joulun vastaanotto
8
<50
Vastaukset
"Olen joulun ja tammikuun enimmäkseen jenkkilässä."
Toisin sanoen vietät yksinäisen joulun tietokoneen ääressä ja välillä katsot huonoja jenkkien tositv -sarjoja.Aiot siis viettää joulun ajan jossain USA:n koillisista osavaltioista.
ei-kirj kirjoitti:
Miten niin?
No kun kuulema ainakaan etelävaltiolaiset ei tykkää jos niitä sanoo jenkeiksi. Jostain syystä vaan.
- Intia-ani
Voi hyvänen aika.....kirjoittamaan oppinut mustalainen! Empä uskois jos en ois omin silmin nähny!
- kirjautuneena
Aiot siis ottaa tripit jollakin kovalla huumeella, eikä sinne pukki tule.
mitäs aiot tehdä, kun ulkomaisena kohtaat joulupukkiin uskovan, hartaan kirkossakäyvän jenkkikristityn? Ajaakin vielä penteleen isolla, hyvinvarustelulla Jenkkiautolla jossa on hierovat
tuulilasinpyyhkimetkin ja viilenevä hihhuli takakontissa. (edellinen joulupukista muistuttajasi?)
Mikä lie, kun ulkomailla on niin helevetin paljon ulkomaalaisia, mietit
huorit suotta kun muistat: se ei ole sattumaa, huh huh.
Miele ja miele.. kaskunei Siemens-imuri?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174036
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842449Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731597Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641167Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231117- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42892Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä73851- 101829
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72810