Käytän kaikkia näitä nimerkkejä!

Kurja-Olli

Sillä Lapsuuteni oli sitä Ollin kurjuutta!
Minä olen BSHunterR ja asun tämän palstan kahden riitapukarin naapurissa. Olen pastori, rovasti, poliitikko, homeopaatti, hitsaaja, reikimeditoija, yksisarviskouluttaja, helluntailainen, adventisti, mormoni, KD-ryhmäläinen (jaa, tuo poliitikko mainittiinkin jo), inkeroislainen, kuusankoskelainen, juntti, Lumivaarasta, satamatyöntekijä,, apukoulua käynyt. Olen syntynyt Kehä III:n sisäpuolella. Minun kanssani voi keskustella oikein hyvin. Aloitukset onnistuvat tällä palstalla parhaiten, kun ne kirjoittaa johonkin alaosioon eikä tuonne päätasolle.

13

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uxzn6Z

      Mutta et ole minä vaan palstaa pilaava juntti moukka.

      --

      • Lapsiasiamies

        Tämä palsta ei ole tarkoitettu herkille loukkaantuville lapsille!
        Vaan paksunahkaisille aikuisille!
        Mene nyt äitisi helmoihin itkemään pahaa oloasi ja kysy sitten äidiltäsi, että miten löydät sinulle sopivan lasten palstan, joka on tarkoitettu 8-12 vuotisille herkille lapsille.


      • Mellunmäen_pinkat

        Olen onnellinen etten ole sinä, joka olet sisäsiittoinen sananmuunnos, jonka ainoa tarkoitus on pilata kaikki keskustelupalstat.
        Olet kaikkea tätä ja tuhat muuta nikkiä;
        Minä olen BSHunterR ja asun tämän palstan kahden riitapukarin naapurissa. Olen pastori, rovasti, poliitikko, homeopaatti, hitsaaja, reikimeditoija, yksisarviskouluttaja, helluntailainen, adventisti, mormoni, KD-ryhmäläinen (jaa, tuo poliitikko mainittiinkin jo), inkeroislainen, kuusankoskelainen, juntti, Lumivaarasta, satamatyöntekijä,, apukoulua käynyt. Olen syntynyt Kehä III:n sisäpuolella. Minun kanssani voi keskustella oikein hyvin. Aloitukset onnistuvat tällä palstalla parhaiten, kun ne kirjoittaa johonkin alaosioon eikä tuonne päätasolle. sulje


    • BSHunterR

      Aina kun tällaisilla vaihtoehtohörhöpalstoilla joku varastaa tai yrittää varastaa nimimerkin tai aloittaa ketjuja, joissa yritetään solvata, tietää tehneensä jotain hyvää.

      Terveisin BSHunterR, se ainoa ja oikea.

      • Osuijaupposi

        Jassoo! Osui ja upposi!
        Käytät noita kaikkia nimerkkejä ja esität sitten Huntterina pyhäkoululaista tiedemiestä


      • BSHunterR
        Osuijaupposi kirjoitti:

        Jassoo! Osui ja upposi!
        Käytät noita kaikkia nimerkkejä ja esität sitten Huntterina pyhäkoululaista tiedemiestä

        Onko sinulla joku lukemisen ymmärtämisen ongelma? Olen käyttänyt ja käytän vain tätä nimimerkkiä. Tosin aina välillä joku teikäläisistä yrittää matkia minua.


      • KerroIhmeessä
        BSHunterR kirjoitti:

        Onko sinulla joku lukemisen ymmärtämisen ongelma? Olen käyttänyt ja käytän vain tätä nimimerkkiä. Tosin aina välillä joku teikäläisistä yrittää matkia minua.

        Kuka tai keitä ovat "teikäläiset"?


      • pennin.jänis
        BSHunterR kirjoitti:

        Onko sinulla joku lukemisen ymmärtämisen ongelma? Olen käyttänyt ja käytän vain tätä nimimerkkiä. Tosin aina välillä joku teikäläisistä yrittää matkia minua.

        Eivät ne usko totuutta vaan vaihtoehtoishoitoja, siksi niille on turha selittää mitään. Tai sitten kuuntelevat vain jotakin uskonnollis-rokotevastaista hörhöilyä.

        terv. paperiarkkipiispa
        --
        signature 6Jf9K7


      • VappuPekonen

        Minä olen BSHunterR ja asun tämän palstan kahden riitapukarin naapurissa. Olen pastori, rovasti, poliitikko, homeopaatti, hitsaaja, reikimeditoija, yksisarviskouluttaja, helluntailainen, adventisti, mormoni, KD-ryhmäläinen (jaa, tuo poliitikko mainittiinkin jo), inkeroislainen, kuusankoskelainen, juntti, Lumivaarasta, satamatyöntekijä,, apukoulua käynyt. Olen syntynyt Kehä III:n sisäpuolella. Minun kanssani voi keskustella oikein hyvin. Aloitukset onnistuvat tällä palstalla parhaiten, kun ne kirjoittaa johonkin alaosioon eikä tuonne päätasolle.


    • kjnuunVALVONTAyleiso

      Minäkin Käytän kaikkia noita nimmareita!

    • Nimimerkit-ja-nimimerkit

      Käyttääkö joku täällä oikein nimimerkkejäkin, ei voi olla totta! Yleensähän se näyttäisi olevan: xxxx tai yyyy jne....

      Ja usein xxxx on varmaankin sama henkilö kuin yyyy. Tosin nuo kaksi saattavat hyvinkin olla samasta asiasta eri mieltä keskenään.

      • MatikanOpe

        Yhtälö:

        xxxx - yyyy = 1

        Todista yhtälösi matemaattisesti oikeaksi!


    • BS.HunterR

      Minäkin Käytän samoja nimimerkkejä kuin Kurja-Olli.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      143
      10396
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      55
      2973
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2809
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2107
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1868
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1689
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1606
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. 82
      1368
    Aihe