Sillä Lapsuuteni oli sitä Ollin kurjuutta!
Minä olen BSHunterR ja asun tämän palstan kahden riitapukarin naapurissa. Olen pastori, rovasti, poliitikko, homeopaatti, hitsaaja, reikimeditoija, yksisarviskouluttaja, helluntailainen, adventisti, mormoni, KD-ryhmäläinen (jaa, tuo poliitikko mainittiinkin jo), inkeroislainen, kuusankoskelainen, juntti, Lumivaarasta, satamatyöntekijä,, apukoulua käynyt. Olen syntynyt Kehä III:n sisäpuolella. Minun kanssani voi keskustella oikein hyvin. Aloitukset onnistuvat tällä palstalla parhaiten, kun ne kirjoittaa johonkin alaosioon eikä tuonne päätasolle.
Käytän kaikkia näitä nimerkkejä!
13
114
Vastaukset
- Uxzn6Z
Mutta et ole minä vaan palstaa pilaava juntti moukka.
--- Lapsiasiamies
Tämä palsta ei ole tarkoitettu herkille loukkaantuville lapsille!
Vaan paksunahkaisille aikuisille!
Mene nyt äitisi helmoihin itkemään pahaa oloasi ja kysy sitten äidiltäsi, että miten löydät sinulle sopivan lasten palstan, joka on tarkoitettu 8-12 vuotisille herkille lapsille. - Mellunmäen_pinkat
Olen onnellinen etten ole sinä, joka olet sisäsiittoinen sananmuunnos, jonka ainoa tarkoitus on pilata kaikki keskustelupalstat.
Olet kaikkea tätä ja tuhat muuta nikkiä;
Minä olen BSHunterR ja asun tämän palstan kahden riitapukarin naapurissa. Olen pastori, rovasti, poliitikko, homeopaatti, hitsaaja, reikimeditoija, yksisarviskouluttaja, helluntailainen, adventisti, mormoni, KD-ryhmäläinen (jaa, tuo poliitikko mainittiinkin jo), inkeroislainen, kuusankoskelainen, juntti, Lumivaarasta, satamatyöntekijä,, apukoulua käynyt. Olen syntynyt Kehä III:n sisäpuolella. Minun kanssani voi keskustella oikein hyvin. Aloitukset onnistuvat tällä palstalla parhaiten, kun ne kirjoittaa johonkin alaosioon eikä tuonne päätasolle. sulje
- BSHunterR
Aina kun tällaisilla vaihtoehtohörhöpalstoilla joku varastaa tai yrittää varastaa nimimerkin tai aloittaa ketjuja, joissa yritetään solvata, tietää tehneensä jotain hyvää.
Terveisin BSHunterR, se ainoa ja oikea.- Osuijaupposi
Jassoo! Osui ja upposi!
Käytät noita kaikkia nimerkkejä ja esität sitten Huntterina pyhäkoululaista tiedemiestä - BSHunterR
Osuijaupposi kirjoitti:
Jassoo! Osui ja upposi!
Käytät noita kaikkia nimerkkejä ja esität sitten Huntterina pyhäkoululaista tiedemiestäOnko sinulla joku lukemisen ymmärtämisen ongelma? Olen käyttänyt ja käytän vain tätä nimimerkkiä. Tosin aina välillä joku teikäläisistä yrittää matkia minua.
- KerroIhmeessä
BSHunterR kirjoitti:
Onko sinulla joku lukemisen ymmärtämisen ongelma? Olen käyttänyt ja käytän vain tätä nimimerkkiä. Tosin aina välillä joku teikäläisistä yrittää matkia minua.
Kuka tai keitä ovat "teikäläiset"?
- pennin.jänis
BSHunterR kirjoitti:
Onko sinulla joku lukemisen ymmärtämisen ongelma? Olen käyttänyt ja käytän vain tätä nimimerkkiä. Tosin aina välillä joku teikäläisistä yrittää matkia minua.
Eivät ne usko totuutta vaan vaihtoehtoishoitoja, siksi niille on turha selittää mitään. Tai sitten kuuntelevat vain jotakin uskonnollis-rokotevastaista hörhöilyä.
terv. paperiarkkipiispa
--
signature 6Jf9K7 - VappuPekonen
Minä olen BSHunterR ja asun tämän palstan kahden riitapukarin naapurissa. Olen pastori, rovasti, poliitikko, homeopaatti, hitsaaja, reikimeditoija, yksisarviskouluttaja, helluntailainen, adventisti, mormoni, KD-ryhmäläinen (jaa, tuo poliitikko mainittiinkin jo), inkeroislainen, kuusankoskelainen, juntti, Lumivaarasta, satamatyöntekijä,, apukoulua käynyt. Olen syntynyt Kehä III:n sisäpuolella. Minun kanssani voi keskustella oikein hyvin. Aloitukset onnistuvat tällä palstalla parhaiten, kun ne kirjoittaa johonkin alaosioon eikä tuonne päätasolle.
- kjnuunVALVONTAyleiso
Minäkin Käytän kaikkia noita nimmareita!
- Nimimerkit-ja-nimimerkit
Käyttääkö joku täällä oikein nimimerkkejäkin, ei voi olla totta! Yleensähän se näyttäisi olevan: xxxx tai yyyy jne....
Ja usein xxxx on varmaankin sama henkilö kuin yyyy. Tosin nuo kaksi saattavat hyvinkin olla samasta asiasta eri mieltä keskenään.- MatikanOpe
Yhtälö:
xxxx - yyyy = 1
Todista yhtälösi matemaattisesti oikeaksi!
- BS.HunterR
Minäkin Käytän samoja nimimerkkejä kuin Kurja-Olli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1044641Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743911391- 1861072
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091062Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86970Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64901
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11892tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10877- 64866