Cashmarket kokemuksia?

flogger

Onko kokemuksia otsikon firmasta?Osoite: https://cashmarket.net/fi/
Oletko hakenut lainaa? Tuliko rahat nopeasti perille jos sait lainaa? Vai onko täyttä huijausta?

33

8009

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pumpumpum

      Hain lainaa ja rahat ei tullut nopeasti tilille eli täyttä huijausta.

    • Persaukinen

      Minulla kyllä toimi hyvin. Ekalla kerralla kesti kauemmin kuin piti mutta he olivat yhteydessä ja kertoivat uuteen palveluun liittyvistä ongelmista. Rahat kuitenkin tuli seuraavana päivänä. Tokalla kertaa toimi jo nopeasti!

    • Fääf

      Helou! Hain lainaa vartti sitten. Ei ole ainakaan vielä tullut tilille. Helppo hakea lainaa mutta entiedä, rahat ei ainakaan vielä ole tilillä. Toivottavasti ei tule vasta ensiviikolla :) ilmottelen tänne kun rahat ilmestynyt niin saatan jotakuta auttaa.

      • Fääf

        Mooii! Update. Oli jäänyt jumiin rahat OP:n pankkiin. Tulevat maanantaina. Hyvää asiakaspalvelua ja ei ollut muuten ongelmia, suosittelen :) Pitkä maksuaika olisiko ollut 6kk. Voi kuitenkin maksaa koko lainan takaisin kerralla jos haluaa :)


    • Pkajf

      Eli tuleeko osuuspankin tilille raha millaisella viiveellä? Päivän?

    • Saattaapiolla

      Mä kokeilin eilen aamulla vipata. Tein tilin, jossa aktivoin kaikki tarvittavat ja laina hyväksytty. S-tilille lupailevat sekunneissa,,, mutta eipä ole kuulunut mitään. Velkakirja tuli sähköpostiini. Chatissa palvelija sanoi, että aukeaa vasta parin kk kuluttua, jotain teknisiä juttuja vielä. Siis täh, taitavat kusettaa! No on tiliotteet, joista näkyy onko rahat heiltä tullut, ettei joudu maksamaan kusettajille!

    • cashmuppet

      Mulle lupasivat chatissä et aukeaa jo 15.4.2019 eli ei tarvi sen kauempaa odottaa. Muuten ehkä markkinoiden paras palvelu.

    • VipstaakiOg

      Kuulostaa samanlaiselta sekoilulta kuin aikoinaan oli esim. Palkkapäivä.
      Sinnekin sai hakata 5e tekstareita eikä ensimmäisten onnekkaiden vippaajien jälkeen kukaan enää saanut mitään kun oli näitä kuuluisia "teknisiä ongelmia" tai "huoltokatko". Ne ovat synonyymejä sellaiselle asialle kuin että rahat on loppu!
      Tehkää ilmoitus poliisille ja tutkikaa onko puljun luvat ees voimassa.
      Ite en jaksa on muutakin tekemistä.

    • Kylkyrsiitollanen

      Ei ole minullekkaan rahoja tilille tullut, sanoivat ettei olisi voinut hakea lainaakaan kun sivut olivat teknisten ongelmien vuoksi silleen, saihan tuolta ei mitään virhettä ollut, mutta rahoja ei 3viikkoo menny, lasku tuli! En maksa, päin vastoin heille taitaa tulla maksettavaa! On muuten eka , mistä joutuu tekemään....

    • Ollipolli69

      "Teknisiä ongelmia" 😆😆😆

      Kylläpä porukka tunkee tietonsa jokaiselle joka lupaa 10€ vippiä.

    • lainaaja

      Mulla oli sama homma, sain hyväksytyn lainapäätöksen, eikä rahoja näkynyt. Tän jälkeen laitoin viestiä asiakaspalveluun ja kuulemma eivät tällä hetkellä myönnä lainaa lainkaan. Tästä huolimatta lasku tuli. Laitoin asiakaspalveluun viestiä tästä ja oli kyllä tosi ystävällinen vastaanotto, pahoittelivat tilannetta ja totesivat ettei tietenkään mun kuulu maksaa sitä laskua.

    • Anonyymi

      Unohtakaa koko homma, ei toimi. mikään ei toimi. voitte olla varmoja siitä.

      • Anonyymi

        Joo todellakin. Oon ottanut heihin nyt useita kertoja yhteyttä ja vastausta ei kuulu.

        Millaisenkohan jutun tästä voisi nostaa, että allekirjoitin heidän kanssaan sopimuksen ja sain hyväksytyn lainapäätöksen, mutta rahoja ei koskaan kuulunutkaan. Vastauksena jälkikäteen sain, että järjestelmäpäivityksen takia he eivät myönnä lainaa. Tosin olin jo heidän kanssaan sopimuksen kirjoittanut. Onko lainanantajalla tässä asiassa joku vastuu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo todellakin. Oon ottanut heihin nyt useita kertoja yhteyttä ja vastausta ei kuulu.

        Millaisenkohan jutun tästä voisi nostaa, että allekirjoitin heidän kanssaan sopimuksen ja sain hyväksytyn lainapäätöksen, mutta rahoja ei koskaan kuulunutkaan. Vastauksena jälkikäteen sain, että järjestelmäpäivityksen takia he eivät myönnä lainaa. Tosin olin jo heidän kanssaan sopimuksen kirjoittanut. Onko lainanantajalla tässä asiassa joku vastuu?

        Siitä vaan oikeuteen. 😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä vaan oikeuteen. 😆

        Joko tuo toimii?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko tuo toimii?

        Enpä tiedä.

        Ihan vaan vinkkinä: jos haet lainaa ja sen on oltava tilillä tunnissa, niin ongelmia on taloudenhallinnan kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko tuo toimii?

        Hyvin toimii 👌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin toimii 👌

        Tuli ja meni


    • Anonyymi

      onko kukaan nyt hiljattain hakenut lainaa cashmarketilta ja saanut sitä.olen itse hakenut ja saanut hyväksytyn lainapäätöksen ja allekirjoittanut sen pankkitunnuksilla.mutta sieltä ei kukaan vastaa mihinkään viestiin.laittakaa kokemuksia haenko ihan turhaan ja koitan ottaa yhteyttä.

      • Anonyymi

        Oletkos nyt saanut lainaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletkos nyt saanut lainaa

        no en todellakaan ole.luulen että huijausta koko touhu.eivät vastaa yhteenkään viestiin .


    • Anonyymi

      ei hyvä.😝

    • Anonyymi

      Onko kellään kokemusta cahsmarket:n lainoihin sijoittamisesta?

      Jos tuo lainan saaminenkin on noin vaikeaa, niin eipä sitten toki kannata sijoittaakaan...

      • Anonyymi

        Onkohan tuo kuollut paikka? Otin viime vuoden puolella 200e lainan johon meni reilu viikko että sain sen tililleni, melkoista pikarahaa siis.
        Maksoin ajallaan takaisin.

        Nyt on tullut jokin systeemi mikä tarkastaa tilitietoja, ei siis riitä että luottotiedot ovat kunnossa. No koko tarkastus jää jumiin joten olkoonsa, vastauksia on turha odottaa aspasta, paska paikka.

        Veikkaan ettei tuonne kannata sijoittaa kun rahojen lainaaminen niin hankalaksi tehty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan tuo kuollut paikka? Otin viime vuoden puolella 200e lainan johon meni reilu viikko että sain sen tililleni, melkoista pikarahaa siis.
        Maksoin ajallaan takaisin.

        Nyt on tullut jokin systeemi mikä tarkastaa tilitietoja, ei siis riitä että luottotiedot ovat kunnossa. No koko tarkastus jää jumiin joten olkoonsa, vastauksia on turha odottaa aspasta, paska paikka.

        Veikkaan ettei tuonne kannata sijoittaa kun rahojen lainaaminen niin hankalaksi tehty.

        Jos luottotietojen tarkistus jää jumiin, niin hakemus on hylätty, sen voi tarkistaa omista tiedoista jälkeenpäin. Harvinaisen epätoimiva systeemi kyllä, eivätkä "hupsista" virheilmoitukset juuri herätä luottamusta muutenkaan.


      • Anonyymi

        Ihan on huijausta sijoittaa.Oppirahat maksoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan on huijausta sijoittaa.Oppirahat maksoin.

        Siitä vaan oikeuslaitosta rasittamaan.


    • Anonyymi

      Ei toimi, tilitietoja etsiessä tiimalasi vain pyörii ja sitten ilmoittaa että aika loppunut. Kokeilin monta kertaa

    • Anonyymi

      Se on yleinen huijaus sivusto.

    • Anonyymi

      Itselleni tuli rahat tilille noin 15minuutissa

    • Anonyymi

      Onko joku saanut lainaa lähiaikoina cashmarketista?

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1655
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      17
      1517
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      68
      1429
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      40
      1384
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      50
      1323
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1258
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1136
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1126
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1114
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1102
    Aihe