Onko kokemuksia otsikon firmasta?Osoite: https://cashmarket.net/fi/
Oletko hakenut lainaa? Tuliko rahat nopeasti perille jos sait lainaa? Vai onko täyttä huijausta?
Cashmarket kokemuksia?
33
8811
Vastaukset
- pumpumpum
Hain lainaa ja rahat ei tullut nopeasti tilille eli täyttä huijausta.
- Persaukinen
Minulla kyllä toimi hyvin. Ekalla kerralla kesti kauemmin kuin piti mutta he olivat yhteydessä ja kertoivat uuteen palveluun liittyvistä ongelmista. Rahat kuitenkin tuli seuraavana päivänä. Tokalla kertaa toimi jo nopeasti!
- Fääf
Helou! Hain lainaa vartti sitten. Ei ole ainakaan vielä tullut tilille. Helppo hakea lainaa mutta entiedä, rahat ei ainakaan vielä ole tilillä. Toivottavasti ei tule vasta ensiviikolla :) ilmottelen tänne kun rahat ilmestynyt niin saatan jotakuta auttaa.
- Fääf
Mooii! Update. Oli jäänyt jumiin rahat OP:n pankkiin. Tulevat maanantaina. Hyvää asiakaspalvelua ja ei ollut muuten ongelmia, suosittelen :) Pitkä maksuaika olisiko ollut 6kk. Voi kuitenkin maksaa koko lainan takaisin kerralla jos haluaa :)
- Anonyymi
Lainaa netistä ilman vakuuksia - http://hespac.com/vippi.htm Palvelu oli nopea ja sujuva. Rahan sain tililleni puolessa tunnissa.
- Pkajf
Eli tuleeko osuuspankin tilille raha millaisella viiveellä? Päivän?
- Saattaapiolla
Mä kokeilin eilen aamulla vipata. Tein tilin, jossa aktivoin kaikki tarvittavat ja laina hyväksytty. S-tilille lupailevat sekunneissa,,, mutta eipä ole kuulunut mitään. Velkakirja tuli sähköpostiini. Chatissa palvelija sanoi, että aukeaa vasta parin kk kuluttua, jotain teknisiä juttuja vielä. Siis täh, taitavat kusettaa! No on tiliotteet, joista näkyy onko rahat heiltä tullut, ettei joudu maksamaan kusettajille!
- cashmuppet
Mulle lupasivat chatissä et aukeaa jo 15.4.2019 eli ei tarvi sen kauempaa odottaa. Muuten ehkä markkinoiden paras palvelu.
- VipstaakiOg
Kuulostaa samanlaiselta sekoilulta kuin aikoinaan oli esim. Palkkapäivä.
Sinnekin sai hakata 5e tekstareita eikä ensimmäisten onnekkaiden vippaajien jälkeen kukaan enää saanut mitään kun oli näitä kuuluisia "teknisiä ongelmia" tai "huoltokatko". Ne ovat synonyymejä sellaiselle asialle kuin että rahat on loppu!
Tehkää ilmoitus poliisille ja tutkikaa onko puljun luvat ees voimassa.
Ite en jaksa on muutakin tekemistä. - Kylkyrsiitollanen
Ei ole minullekkaan rahoja tilille tullut, sanoivat ettei olisi voinut hakea lainaakaan kun sivut olivat teknisten ongelmien vuoksi silleen, saihan tuolta ei mitään virhettä ollut, mutta rahoja ei 3viikkoo menny, lasku tuli! En maksa, päin vastoin heille taitaa tulla maksettavaa! On muuten eka , mistä joutuu tekemään....
- Ollipolli69
"Teknisiä ongelmia" 😆😆😆
Kylläpä porukka tunkee tietonsa jokaiselle joka lupaa 10€ vippiä. - lainaaja
Mulla oli sama homma, sain hyväksytyn lainapäätöksen, eikä rahoja näkynyt. Tän jälkeen laitoin viestiä asiakaspalveluun ja kuulemma eivät tällä hetkellä myönnä lainaa lainkaan. Tästä huolimatta lasku tuli. Laitoin asiakaspalveluun viestiä tästä ja oli kyllä tosi ystävällinen vastaanotto, pahoittelivat tilannetta ja totesivat ettei tietenkään mun kuulu maksaa sitä laskua.
- Anonyymi
Unohtakaa koko homma, ei toimi. mikään ei toimi. voitte olla varmoja siitä.
- Anonyymi
Joo todellakin. Oon ottanut heihin nyt useita kertoja yhteyttä ja vastausta ei kuulu.
Millaisenkohan jutun tästä voisi nostaa, että allekirjoitin heidän kanssaan sopimuksen ja sain hyväksytyn lainapäätöksen, mutta rahoja ei koskaan kuulunutkaan. Vastauksena jälkikäteen sain, että järjestelmäpäivityksen takia he eivät myönnä lainaa. Tosin olin jo heidän kanssaan sopimuksen kirjoittanut. Onko lainanantajalla tässä asiassa joku vastuu? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo todellakin. Oon ottanut heihin nyt useita kertoja yhteyttä ja vastausta ei kuulu.
Millaisenkohan jutun tästä voisi nostaa, että allekirjoitin heidän kanssaan sopimuksen ja sain hyväksytyn lainapäätöksen, mutta rahoja ei koskaan kuulunutkaan. Vastauksena jälkikäteen sain, että järjestelmäpäivityksen takia he eivät myönnä lainaa. Tosin olin jo heidän kanssaan sopimuksen kirjoittanut. Onko lainanantajalla tässä asiassa joku vastuu?Siitä vaan oikeuteen. 😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä vaan oikeuteen. 😆
Joko tuo toimii?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko tuo toimii?
Enpä tiedä.
Ihan vaan vinkkinä: jos haet lainaa ja sen on oltava tilillä tunnissa, niin ongelmia on taloudenhallinnan kanssa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko tuo toimii?
Hyvin toimii 👌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin toimii 👌
Tuli ja meni
- Anonyymi
Lainaa netistä ilman vakuuksia - http://hespac.com/vippi.htm Palvelu oli nopea ja sujuva. Rahan sain tililleni puolessa tunnissa.
- Anonyymi
onko kukaan nyt hiljattain hakenut lainaa cashmarketilta ja saanut sitä.olen itse hakenut ja saanut hyväksytyn lainapäätöksen ja allekirjoittanut sen pankkitunnuksilla.mutta sieltä ei kukaan vastaa mihinkään viestiin.laittakaa kokemuksia haenko ihan turhaan ja koitan ottaa yhteyttä.
- Anonyymi
Oletkos nyt saanut lainaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletkos nyt saanut lainaa
no en todellakaan ole.luulen että huijausta koko touhu.eivät vastaa yhteenkään viestiin .
- Anonyymi
ei hyvä.😝
- Anonyymi
Onko kellään kokemusta cahsmarket:n lainoihin sijoittamisesta?
Jos tuo lainan saaminenkin on noin vaikeaa, niin eipä sitten toki kannata sijoittaakaan...- Anonyymi
Onkohan tuo kuollut paikka? Otin viime vuoden puolella 200e lainan johon meni reilu viikko että sain sen tililleni, melkoista pikarahaa siis.
Maksoin ajallaan takaisin.
Nyt on tullut jokin systeemi mikä tarkastaa tilitietoja, ei siis riitä että luottotiedot ovat kunnossa. No koko tarkastus jää jumiin joten olkoonsa, vastauksia on turha odottaa aspasta, paska paikka.
Veikkaan ettei tuonne kannata sijoittaa kun rahojen lainaaminen niin hankalaksi tehty. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan tuo kuollut paikka? Otin viime vuoden puolella 200e lainan johon meni reilu viikko että sain sen tililleni, melkoista pikarahaa siis.
Maksoin ajallaan takaisin.
Nyt on tullut jokin systeemi mikä tarkastaa tilitietoja, ei siis riitä että luottotiedot ovat kunnossa. No koko tarkastus jää jumiin joten olkoonsa, vastauksia on turha odottaa aspasta, paska paikka.
Veikkaan ettei tuonne kannata sijoittaa kun rahojen lainaaminen niin hankalaksi tehty.Jos luottotietojen tarkistus jää jumiin, niin hakemus on hylätty, sen voi tarkistaa omista tiedoista jälkeenpäin. Harvinaisen epätoimiva systeemi kyllä, eivätkä "hupsista" virheilmoitukset juuri herätä luottamusta muutenkaan.
- Anonyymi
Ihan on huijausta sijoittaa.Oppirahat maksoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan on huijausta sijoittaa.Oppirahat maksoin.
Siitä vaan oikeuslaitosta rasittamaan.
- Anonyymi
Ei toimi, tilitietoja etsiessä tiimalasi vain pyörii ja sitten ilmoittaa että aika loppunut. Kokeilin monta kertaa
- Anonyymi
Se on yleinen huijaus sivusto.
- Anonyymi
Itselleni tuli rahat tilille noin 15minuutissa
- Anonyymi
Onko joku saanut lainaa lähiaikoina cashmarketista?
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .844531Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503115Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631363109Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2201308Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111213- 761197
- 651082
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301074Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983