Vain JT kautta pääseet lähemmäksi Jumala!

Vainjtkautta

Raamattu ja JT väittää saattavansa ihmiskunnan lähemmäksi Jumalaa, tämä on sitä oikeaa kristillisyyttä.

49

94

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paliikki

Tarkoitat selvästi, että vartiotorni tulisi torjua, hylätä, polttaa. Komppaan

• Vainjtkautta

Höpöhöpö sun juttuja, häpeä kamala jumalaton

• Oletlapsellinen
        Vainjtkautta kirjoitti:

Höpöhöpö sun juttuja, häpeä kamala jumalaton

Typerintä mitä voi sanoa on tämä höpöhöpö.
        Etkö osaa ilmaista itseäsi aikuisemmin.

• Vainjtkautta
        Oletlapsellinen kirjoitti:

Typerintä mitä voi sanoa on tämä höpöhöpö.
        Etkö osaa ilmaista itseäsi aikuisemmin.

Jeesus on jumalan poika!

Pistä paremmaksi!

• Yölintu

JT = On todellakin " uskonto " jolla ei ole mitään yhteyttä Jeesukseen Kristukseen. Raamattu on Jumalan Sanaa johon ovat kirjoitetut kaikki mitä elämään ja jumalisuuteen tarvitaan. Jos pidätte Raamattua ohjenuorana ja kuitenkin jätätte kaikkein keskeisimmän ydinsanoman pois, eli pelastumisen uskon kautta Jeesukseen, on Jumalan palveluksenne turha. Ei kristillisyyden harrastaminen riitä.

JH:t puhuvat mielellään taivaallisesta Isästä. Mitä onkaan kirjoitettuna Raamattuun. Joh.14:6: " Minä olen tie totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani. ”
      Joh.10. 9. ” Minä olen ovi; jos joku minun kauttani menee sisälle, niin hän pelastuu, ja hän on käyvä sisälle ja käyvä ulos ja löytävä laitumen. ”
      Jeesuksen sanoja, ovat tänäänkin voimassaan. Ne opastavat tien elävän Jumalan luokse - Jeesuksen kautta, joka ei syntiä tehnyt ja jonka suussaan
      ei petosta ollut. Jumalan Sanaa ei mikään maailman mahti koskaan voi kumota eikä tyhjäksi tehdä.

Joh.1:12. ” Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille jotka uskovat hänen nimeensä, jotka eivät ole syntyneet verestä eikä lihan tahdosta, eikä miehen tahdosta, vaan Jumalasta. ”
      Jumala uudestisynnyttää hänet, joka tulee Jeesuksen luokse. Ilman uudestisyntymistä ei voi päästä Jumalan luo, eikä nähdä uutta taivasta ja uutta maata.

Room. 8;14. ” Sillä kaikki, joita Jumalan Henki (persoona) kuljettaa, ovat Jumalan lapsia. Jae 16. Henki itse todistaa meidän henkemme kanssa, että me olemme Jumalan lapsia. ”
      Näin Jumala antaa todistuksen itsestään. Sillä ilman uskoa on mahdoton olla otollinen Herralle. Näin se menee Raamatun kirjoitusten mukaan.

Gal.3:26. ”Sillä te olette kaikki uskon kautta Jumalan lapsia Kristuksessa Jeesuksessa. ” Uskon, jonka Jeesus vaikuttaa on hänen työnsä niiden sydämissä jotka tekevät parannuksen synneistään.

Tim.2: 5 – 6. ” Sillä yksi on Jumala, yksi myös välimies Jumalan ja ihmisten välillä, ihminen Kristus Jeesus, joka antoi itsensä lunnaiksi monen edestä, josta todistus on annettava aikanansa, ”
      Ilman verenvuodatusta ei olisi koskaan saatu anteeksiantamusta synneistä. Sentähden Jeesus sovitti ristinkuolemallaan ja ylösnousemisellaan maailman synnit, että jokaisella joka uskoo Häneen olisi iankaikkinen elämä.
      Sillä hänelle ei totisesti ole mieleen jumalattoman hukkuminen iäisen vaivan paikkaan!

• Yölintu 23.12.2018 13:17

<>JT = On todellakin " uskonto " jolla ei ole mitään yhteyttä Jeesukseen Kristukseen. Raamattu on Jumalan Sanaa johon ovat kirjoitetut kaikki mitä elämään ja jumalisuuteen tarvitaan. ><

Mutta, mutta kun kuka sitten noudattaa Raamatun kerrontaa?

<>Jos pidätte Raamattua ohjenuorana ja kuitenkin jätätte kaikkein keskeisimmän ydinsanoman pois, eli pelastumisen uskon kautta Jeesukseen, on Jumalan palveluksenne turha. Ei kristillisyyden harrastaminen riitä.><

Kuinka tiiviisti tuohon mainittuun pelastussanomaan liittyy Jeesuksen lupaama paluu ja Jeesuksen rajaama aikaikkuna paluulleen?

• Yölintu

Hasta- Luego
        - - - - -
        Ainakin Kristityt pyrkivät noudattamaan Raamatun sanaa. Jumalan luoma ihmispari ei tiennyt synnistä mitään, ennen kuin he lankesivat tottelemattomuutensa tähden Edenin puutarhassa.
        Lankeemus toi synnin kirouksen maailmaan.
        2 Piet. 20 – 21. ” Ja tietäkää ennen kaikkea se, ettei yksikään Raamatun profetia ole kenenkään omin neuvoin selitettävissä; sillä ei koskaan ole mitään profetiaa tuotu esiin ihmisen tahdosta, vaan Pyhän Hengen johtamina ihmiset ovat puhuneet sen, minkä he saivat Jumalalta. ”

Tietomme on vajaata ja puutteellista kaikessa, ei kukaan kykene täydellisesti selittämään Raamattua. Ihmiset ovat kautta vuosisatojen tutkineet ja lukeneet pyhiä kirjoituksia joiden kautta ymmärrys lisääntyy. Sanan salaisuudet avautuvat vain Jumalan Pyhän Hengen kautta käsittämään kirjoituksia. Muutoin Raamattu pysyy suljettuna kirjana, vaikka ihminen olisi täynnä maailman viisautta. ”

• Yölintu kirjoitti:

Hasta- Luego
        - - - - -
        Ainakin Kristityt pyrkivät noudattamaan Raamatun sanaa. Jumalan luoma ihmispari ei tiennyt synnistä mitään, ennen kuin he lankesivat tottelemattomuutensa tähden Edenin puutarhassa.
        Lankeemus toi synnin kirouksen maailmaan.
        2 Piet. 20 – 21. ” Ja tietäkää ennen kaikkea se, ettei yksikään Raamatun profetia ole kenenkään omin neuvoin selitettävissä; sillä ei koskaan ole mitään profetiaa tuotu esiin ihmisen tahdosta, vaan Pyhän Hengen johtamina ihmiset ovat puhuneet sen, minkä he saivat Jumalalta. ”

Tietomme on vajaata ja puutteellista kaikessa, ei kukaan kykene täydellisesti selittämään Raamattua. Ihmiset ovat kautta vuosisatojen tutkineet ja lukeneet pyhiä kirjoituksia joiden kautta ymmärrys lisääntyy. Sanan salaisuudet avautuvat vain Jumalan Pyhän Hengen kautta käsittämään kirjoituksia. Muutoin Raamattu pysyy suljettuna kirjana, vaikka ihminen olisi täynnä maailman viisautta. ”

Yölintu 29.12.2018 17:11

<>Ainakin Kristityt pyrkivät noudattamaan Raamatun sanaa.><

Tunnetko jonkin sellaisen kristillisen liikkeen, joka opettaa rehellisesti, että Raamatun Jeesus petti seuraajansa? Jos et, niin pyrkimys on jäänyt pyrkimykseksi.

<> Jumalan luoma ihmispari ei tiennyt synnistä mitään, ennen kuin he lankesivat tottelemattomuutensa tähden Edenin puutarhassa. ><

Mites muuten oli Australian abojen tietoisuus synnistä kun muuttivat saarelle kymmeniä tuhansia vuosia ennen Raamatun kertomusta ensimmäisestä ihmisparista.

<>Tietomme on vajaata ja puutteellista kaikessa, ei kukaan kykene täydellisesti selittämään Raamattua.><

Varmaan vajausta on, mutta enemmän ihmetyttää kun ilmiselvää tekstiäkään ei haluta tunnustaa uskovaisten taholta. Tieteelliseltä kannalta katsoen Raamatun teksteissä onkin sitten vähemmän epäselvää.

<>Sanan salaisuudet avautuvat vain Jumalan Pyhän Hengen kautta käsittämään kirjoituksia. Muutoin Raamattu pysyy suljettuna kirjana, vaikka ihminen olisi täynnä maailman viisautta.><

Toi on pelkkää uskonnollista liturgiaa, joka selkokielelle käännettynä tarkoittaa, että ”jos et ole samaa mieltä kanssamme, niin vika on aina sinussa.”

• Tarpee

Pala lintuja pallata kukkia ! joh 23:12 jae 7.

• PasiToivonen

>>Vain JT kautta pääseet lähemmäksi Jumala! >>

Sitten kannattaa pysyä kaukana.

• gfdsdfrtyuiop

eli olet lähestynyt silloin saatanan suuntaan!

• Tarpee

Pala lintuja pallata kukkia.. lehti tuli, posti tuli niin minäkin. . joh 22:5/ 2

• Hyvin.sanottu

Ei edes koulua käydä, että pystyisi kirjoittamaan järjellistä tekstiä.

• PasiToivonen

>> eli olet lähestynyt silloin saatanan suuntaan!>>

Jos on mahdollisuus ikuiseen olemattomuuteen.

Helluntailaisissa hautajaisissakin vainajan poika piti puheen jossa sanoi että ei haluaisi elää ikuisesti.

• hgfdfgtyuiop

Helluntalaiset on saatanasta koko sakki!

• P-A

Näin väläyksen helluntalaisten telttakokouksesta.
        Näin väläyksen discotansseista.
        Molemmissa kansa huitoi kädet taivasta kohti,
        lanteet keikkuen, hurmoksessa huutaen.
        Ketä mahtoivat kutsua?

• jhgfdsdfrtyuio
        P-A kirjoitti:

Näin väläyksen helluntalaisten telttakokouksesta.
        Näin väläyksen discotansseista.
        Molemmissa kansa huitoi kädet taivasta kohti,
        lanteet keikkuen, hurmoksessa huutaen.
        Ketä mahtoivat kutsua?

Raamatussa ei opeteta tällaista!!!!!

Helluntailaiset ovat tuhon tiellä!

• PasiToivonen

Mutta Jehovan Todistajat ovatkin niin tyhmiä että eivät ymmärrä ikuisuuden käsitettä.

• hgfdsdertyuiop

Sinun ymmärrys tasosi on samaa luokkaa talonpojan saappaan kanssa!

• P-A

Minäkään en ymmärrä ikuisuutta, äärettömyyttä, ...
        Älyni on rajoitettu kaiken alkuun ja loppuun.
        Voin vain ihmetellä rajattomia käsitteitä.

• Perustelkaa.meille

Oletteko koskaan pysähtyneet kysymään, miksi JT:llä on niin paljon sääntöjä alkaen pukeutumisesta ja parrattomuudesta. On mahdotonta olla täydellinen Jt, koska sääntöjä on pakko rikkoa eri tilanteissa. On kuunneltava hyvän joulun toivotuksia, on nähtävä muunuskoisten arvostamia piirroksia ja muuta taidetta. On salattava oma uskonsuunta. On mentävä ovityöhön, vaikka ei olisi innostusta. Jos et palavasti halua levittää sanomaasi, teet väärin. Vain palava usko tuo tulosta. On avustettava seurakuntaa lahjoituksin, jopa pikkulapset kasvatetaan luovuttaman roposensa.
      Teet väärin, jos jatkat opiskeluasi ja haluat parempaa kuin vanhempasi. Yhteisöstä voidaan hairahtunut erottaa!
      Joudut luopumaan rakkaistasi, jos heidät erotetaan tai sinä itse joudut lähtemään. Rakkaudeton ihmiskäsitys on outo asenne uskonsuunnalle.
      Sinun on annettava verensiirtokielto. Jos lapsesi jää auton alle ja tarvitsee verensiirtoja leikkauksen yhteydessä, sinun velvollisuutesi on kieltää se ja antaa lapsesi menehtyä, muuten oma iankaikkisuutesi on vaarassa. Eukö se ole itsekkyyden huippu?
      Miksi kaikki tämä? Millainen on Jehova, joka vaatii kaikkea tätä?
      Eikö kristittyjen jumala olekaan armon ja anteeksiantamuksen korkein edustaja, jonka puoleen on syntisen oikeus kääntyä? Oletteko kristittyjä?

• Sadippidees

Kun on tutkimuksissa todettu että lahkossa on mielisairauksia enemmän kuin muussa väestössä niin ninim Perustelkaa.meille 25.12.2018 13:23 mainitsemat asiat selitetään syyksi.
        Paitsi että stressaavia lahkosääntöjä on paljon, ne ovat jatkuvan muutoksen alaisia.
        Todistaja ei tänään tiedä, mitä hänen tulee ensi viikolla uskoa.

Esim. aikoinaan vartiotorniuskontoisetkin menivät kaikki taivaaseen. sitten vain sinne menoa varten vartiotorniseurassa kirjautuneet. Nyt kirjautuneita on uskottava mielenvikaisiksi.

• Valitettavasti

• P-A
        Sadippidees kirjoitti:

Kun on tutkimuksissa todettu että lahkossa on mielisairauksia enemmän kuin muussa väestössä niin ninim Perustelkaa.meille 25.12.2018 13:23 mainitsemat asiat selitetään syyksi.
        Paitsi että stressaavia lahkosääntöjä on paljon, ne ovat jatkuvan muutoksen alaisia.

Esim. aikoinaan vartiotorniuskontoisetkin menivät kaikki taivaaseen. sitten vain sinne menoa varten vartiotorniseurassa kirjautuneet. Nyt kirjautuneita on uskottava mielenvikaisiksi.

Jeesus sanoi, ettei hän tullut kutsumaan terveitä, vaan sairaita.
        Ei Jeesus tullut tuomitsemaan, vaan pelastamaan, parantamaan.
        Moni alkaa miettiä hengellisisä asioita vasta vaikeuksissa.
        Parempi etsiä suojaa Jahven nimestä kuin epätäydelliselta ihmiseltä.
        Vaikka Jumala käyttää ihmisiä useinmiten avun antamiseen.

• P-A
        Sadippidees kirjoitti:

Sadippidees, täällä on ollut sähkökatko muutaman tunnin, joten
        en hämärässä nähnyt kunnolla, mitä muuta kirjoitit.
        Kirjoitit todistajan todellisuudesta!

Olen sanonut samaa, että kauankohan tämä "uusi valo" on totuutta -
        hetken kuluttua "pimeyttä", josta jopa rangaistaan.
        Esim. ne jatkuvat muutokset veren käytöstä ja elinten siirrosta.

Minulta kysyttiin olinko kasteessa saanut taivaallisen vai maallisen toivon?
        Nyt niitä "muistonvietossa" ehtoolliseen osallistujia katsellaan pitkin nenänvartta.
        Heidät lasketaan arvottomiksi, arvostamattomiksi, mielisairaiksi, joita siedetään...

Itse en ole kyennyt osallistumaan pariin vuoteen Jeesuksen "muistonviettoon" lainkaan.
        Olen lukenut arvostaen Jeesuksen elämästä mm. "Suurin Ihminen"-kirjasta.
        Sitä miettii, meneekö salille "muistonviettoon" kannustamaan toisia läsnäolollaan uskomaan Jeesuksen olemassaoloon ja esimerkkiin meille ihmisinä, vai...

Mutta, kun minulle paljastui, etteivät ne valheet rajoituneet vain pieniin,
        inhimillisiin epätäydellisyyksiin, niin tuntui irvokkaalta osallistua sellaisen
        järjestön toimintaan, varsinkin kun on opetettu: joka on jäsen kirkossa,
        se tuhoutuu sen synteihin osallisena. Sadistista kuvitusta löytyy.
        Kysyin tämän periaatteen soveltamisesta jw.org, niin sitä ei voi rinnastaa,
        koska "jw.org on Jehovan ohjauksessa, Jeesus johtajana". Vai kuinka? Mitä?

Mitähän Jumala ja Jeesus Kristus ja pyhät enkelit ajattelevat tästä
        ihmisten todellisesta sielun ahdistuksesta ja vilpittömästä etsinnästä?

• Vainjtkautta

Lopettakaa tyhjän puhuminen ja alatte käymään sen sijaan JT kokouksissa.
      Elämänne muuttuu järkeväksi

• Hfjufjitdvmpug

Mikset tee enää aloituksia isoilla kirjaimilla, sama luterilainen oot joka esittää täällä Jehovan todistajaa.

• jhgfdsdertyuio
        Hfjufjitdvmpug kirjoitti:

Mikset tee enää aloituksia isoilla kirjaimilla, sama luterilainen oot joka esittää täällä Jehovan todistajaa.

Hommaa lääkitys jakomielitautiisi

• Bcfjudckuyrh
        jhgfdsdertyuio kirjoitti:

Hommaa lääkitys jakomielitautiisi

Mitä itse käytät.

• gfdsdfghyujio
        Bcfjudckuyrh kirjoitti:

Mitä itse käytät.

Käytän Raamattua.....toimii 24 h vrk:ssa

• Mitämieltäolet
        gfdsdfghyujio kirjoitti:

Käytän Raamattua.....toimii 24 h vrk:ssa

Minulla on kaksisuuntainen mielialahäiriö. Kannattaisiko minun lopettaa lääkitys ja alkaa lukea Raamattua, jos se kerran sinullakin toimii.

• P-A
        Mitämieltäolet kirjoitti:

Minulla on kaksisuuntainen mielialahäiriö. Kannattaisiko minun lopettaa lääkitys ja alkaa lukea Raamattua, jos se kerran sinullakin toimii.

Koita vaikka molempia, jos Raamatusta löydät jotain toivoa antavaa,
        rauhoittavaa, jotain, mitä voit soveltaa omaan elämääsi, jotain..

Mutta muista, että JUMALA ANTAA SAIRAILLEKIN IHMISARVON,
        JOPA ÄITINSÄ KOHDUSTA ALKAEN ELÄMÄNKIPINÄN SYKÄHDETTYÄ!
        Vain ihmiset kieltävät kaltaisensa olennon arvon -
        kai tuntien sisimmässään oman arvottomuutensa!

• mainosvaltuutettu

Yölintu
      Sinähän uskot samoin kuin Jehovan Todistajat

Raamattuun. Joh.14:6: " Minä olen tie totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani. ”
      Joh.10. 9. ” Minä olen ovi; jos joku minun kauttani menee sisälle, niin hän pelastuu, ja hän on käyvä sisälle ja käyvä ulos ja löytävä laitumen. ”

-Kyllä juuri näin Jeesuksen kautta Jehovan luokse. Rukoukset välittyvät Jeesuksen kautta Jehovalle ja opetus sekä ohjaus Jehovalta Jeesuksen kautta hänen opetuslapsilleen, jotka kertovat Jeesuksen ilosanomaa kaikille ihmisille.

Joh.1:12. ” Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille jotka uskovat hänen nimeensä, jotka eivät ole syntyneet verestä eikä lihan tahdosta, eikä miehen tahdosta, vaan Jumalasta. ”

-näin juuri Jeesuksen nimi tarkoittaa Jehova pelastaa,
      Todistajiksi tultua ei enää eletä tälle maailmalle vaan Jehovalle Jeesuksen välityksellä uudelle taivaalle ja uudelle maalle.

Room. 8;14. ” Sillä kaikki, joita Jumalan Henki (persoona) kuljettaa, ovat Jumalan lapsia. Jae 16. Henki itse todistaa meidän henkemme kanssa, että me olemme Jumalan lapsia. ”
      -tätä Jeesuksen antamaa todistusta Jehovasta pyhähenki ohjaa ja sitä viemme eteenpäin juuri pyhänhengen voimalla maanääriin asti sen avulla saamme voimia kestää tämän maailman pahuutta.

Gal.3:26. ”Sillä te olette kaikki uskon kautta Jumalan lapsia Kristuksessa Jeesuksessa. ” Uskon, jonka Jeesus vaikuttaa on hänen työnsä niiden sydämissä jotka tekevät parannuksen synneistään.

-vanha syntinen persoonallisuus jätetään taakse pyhän hengen avulla ja vihkiydytään Jumalan lapsiksi syntejä katuen.

Tim.2: 5 – 6. ” Sillä yksi on Jumala, yksi myös välimies Jumalan ja ihmisten välillä, ihminen Kristus Jeesus, joka antoi itsensä lunnaiksi monen edestä, josta todistus on annettava aikanansa, ”

-kaiken tämän meille mahdollitaa Jeesuksen uhri ihmiskunnan puolesta

• Kappasvuan

Hienoa etttä varoitat!
      Siitä sekopäisestä narsistista fiksu ihminen haluaakin pysyä mahdollisimman kaukana.

• fdsasdftyuiop

Saatana vaikuttaa sinuun jo vaarallisesti!

• Eikiitosjeesus
        fdsasdftyuiop kirjoitti:

Saatana vaikuttaa sinuun jo vaarallisesti!

Kerro lisää kun kerran tunnet tyypin selvästi minua paremmin. Itse en ole moista tavannutkaan.
        ( Myönnän virheeni, yksi t siinnä on liikaa)

• PasiToivonen

>Helluntalaiset on saatanasta koko sakki! >>

Sekin parempi kuin JT.

• PasiToivonen

>> Sinun ymmärrys tasosi on samaa luokkaa talonpojan saappaan kanssa!>>

Olen tyytyväinen nykyiseen ymmärrys tasooni.

Onko JT:n oppi nykyään sellainen että maanviljelijöitä pitää halveksia?

• Näinhänseon

Jehovan todistajat halveksivat kaikkia paitsi itseään.
        Me ollaan hyviä, kaikki muut pahoja, ainoastaan meillä on rakkaus keskuudessamme ja valtakunnan hymy kasvoilla.

• Yölintu

Ei pidä paikkaansa. Uskon Jeesukseen Kristukseen, joka sovitti minunkin syntini Golgatan ristinpuulla syyttömänä - vuodattamalla verensä tähteni. Joh.3:3. Jeesuksen sanat yöllä Nikodeemukselle: ”Totisesti, totisesti minä sanon sinulle; joka ei synny uudesti, ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa! ” Uudestisyntymän kautta Jumalan lapseksi. Henki todistaa henkemme kanssa, että olemme Jumalan lapsia!
      - - - - - -
      Niin … 1 Tim. 4 – 6. Jumala tahtoo että kaikki ihmiset pelastuisivat ja tulisivat tuntemaan totuuden. Sillä yksi on Jumala, yksi myös välimes Jumalan ja ihmisten välillä, ihminen Jeesus Kristus, joka antoi itsensä lunnaiksi kaikkien edestä. Josta todistus on annettava aikanansa.”
      Joh.6:44. Jeesus sanoo; ” Ei kukaan voi tulla minun tyköni, elle Isä, joka on minut lähettänyt, häntä vedä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä. ”
      Joka uskoo Jeesukseen hänellä on iankaikkinen elämä. Matt.10:32 – 33. ” Sentähden, jokaisen, joka tunnustaa minut ijmisten edessä, Minäkin tunnustan Isäni edessä, joka on taivaissa. Mutta joka kieltää minut ihmisten edessä, sen mimäkin kiellän Isäni edessä, joka on taivaissa.”
      - - - - - – -
      Opetuslapsia ovat he, jotka ovat tehneet parannuksen synneistään. Ef. 1:13 -14. ” Hänessä on teihinkin, sittenkun olitte kuulleet totuuden sanan, pelastuksenne evankeliumin, uskoviksi tultuanne pantu luvatun Pyhän Hengen sinetti, se, joka on meidän perintömme vakuutena, hänen omaisuutensa lunastamiseksi – hänen kirkkautensa kiitokseksi. ”
      Se on uudestisyntyneiden sinetti. Jumalan Pyhä Henki on todellisesti koettava!
      - - - - - -
      - - – - - - -
      - - - - - -
      Pyhä Henki kirjoitetaan isoin alkukirjaimin. Room . 8:9. ” Jolla ei ole Jumalan Henkeä, hänellä ei ole Jumalaakaan. ” Tämä ei ole ihmisten sana - vaan Jumalan.
      - - - - -
      - - - - - - -
      Isä Poika ja Pyhä Henki = kolminaisuus. Löytyy Raamatusta!

• Vainjtkautta

Kuka on kolminaisuuden kolmas???????????????????????????????????????????????????????

• Ikävämpiasia
        Vainjtkautta kirjoitti:

Kuka on kolminaisuuden kolmas???????????????????????????????????????????????????????

Nuo monet kysymysmerkit tekevät kyllä kaikille selväksi että et ole henkisesti tasapainossa.
        Ei kukaan normaali ihminen kommentoi noin.

• kjhgfdsfghjkilo
        Ikävämpiasia kirjoitti:

Nuo monet kysymysmerkit tekevät kyllä kaikille selväksi että et ole henkisesti tasapainossa.
        Ei kukaan normaali ihminen kommentoi noin.

sammuta koneesi!

• Jggucfhing
        kjhgfdsfghjkilo kirjoitti:

sammuta koneesi!

Kakara oot.

• JTn_uhriko

Toinen vanhempani kuuluu JT-lahokoon.

Hän on pitänyt minua nälässä koko ikäni.
      Hän oli hyväpalkkaisessa työssä, muttahän käski minut töihin jo 3-vuotiaana, jos pyysin ruokaa. Kun sain työlläni vähän ansaittua ruokarahaa niin hän kavalsi ne, koska minun piti maksaa asumisestani. Sain kuulemma riittävästi ruokaa tarhassa ja koulussa.

Onko lapsen pitäminen aliravitsemustilassa JT:n näkemys Jumalan lähelle päästämisessä?

• Yölintu

En tiedä ... mitä ajatella. Ei sanoja, yksinkertaisesti ne ovat kadonneet. ei totisesti ole ollut Jumalan tahto. Voi maailmaa rakkaudettomuuden tähden!

• hgfdfghjuiop
        Yölintu kirjoitti:

En tiedä ... mitä ajatella. Ei sanoja, yksinkertaisesti ne ovat kadonneet. ei totisesti ole ollut Jumalan tahto. Voi maailmaa rakkaudettomuuden tähden!

Kakaroita ootte!

• Vainjtkautta
        hgfdfghjuiop kirjoitti:

Kakaroita ootte!

En ole JT vaan luterilainen trolli.

• Vainjtkautta

Kaikki paitsi JT on talonpojan saappaita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      51
      5876
    2. Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.

Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers
      Maailman menoa
      71
      4595
    3. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      46
      4362
    4. SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta

"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun
      Maailman menoa
      56
      4141
    5. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      91
      3735
    6. Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä

Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään
      Maailman menoa
      62
      3283
    7. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      50
      2453
    8. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      35
      2349
    9. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      42
      2089
    10. En uskalla ees ajatella muru

Miten mulle ois käynyt näiden raskaiden vuosien aikana jos sua ei ois ollut 🥺😧❤️ Sä oot ollut mun henkisenä tukena iha
      Ikävä
      13
      1219
    Aihe