Alistun mielelläni vanhemman ukkomiehen imijäksi. Olen ukkomies itsekin. Kullin lutkuttaminen on ihanaa. Onko halukasta ? Vastaan sähköpostiin. Pääkaupunkiseutu
Toisen ukkomiehen kullia suuhun
20
107
Vastaukset
- Samaten
Pitaisi jonnekin nakertaa Gloy.
Tarpeeksi lahella, mutta kuitenki kaukana kiireesta. - Kullinimijä-50v
Imen hyvin ja loppuun saakka
- 02ukm
Niin alistuisin minäkin vanhemmalle miehelle imijäksi ja vaikka nelinkontin naitavaksi jos vaan löytyisi 60v alistava mies Turun seudulta.
- Isoku_
Minkä ikäinen 02ukm olet.
- 02ukm
57v
- Kullinimija
Tulisiko joku 60 ukkomies imettämään kulliansa ?
- Kullinimija
Helsinki ymp. Tiedän hyvän paikan.
- HalukasUkmTre
Löytyisiköhän Tampereen seudulta toista miestenvälisissä jutuissa kokematonta?? Mielellään alle 40-v. Lähinnä runkut ja suihinotot olisi mielenkiinnon kohteina molemminpuolin ja jos molemmat tykkäis niin vakiystävyys olisi mahdollinen...
Oon ite 43v. suomalainen ukkomies, 183 pitkä, paino 93 ja miehekäs tapaus... Terve ja luotettava.- HalukasUkmTre
No kaipa asiasta ainakin keskustella voisi...
Kokematon?
Millä suunnalla vaikutat? Asun itse Tampereen länsipuolella...
Ja jos kumpikin olla ukkomiehiä niin oliko sulla joku ajatus miten mahdolliset tapaamiset voisi järjestyä? Mulla ei ainakaan ole paikkaa tarjota...
Sähköpostia? Vois vaikka kuvia vaihdella millaista olis tarjolla... - HalukasUkmTre
KIITOS TIEDOSTA!
Kirjoitankin heti... - luuta
Hanski62 kirjoitti:
Olen kyllä jo 65v mutta asia kiinnostaa voitaisiin tavata .jos hyvin käy,olen ukm.
ota yhteyttä nuolen sinua johannes
- Hande34
Moi! 55 v ukm lähellä Malmia. Milloin onnistuisi?
- Hiulihei
Malmi on aika kaukana Tampereesta...
- SilmätAuki
Kandeis vastata oikeaan kohtaan...
- Hande55
HKI Malmi, 55 ukm. Missä?
- Kullinimija-50v
Voiko sulle lähettää s-postia ?
- luuta
nuolen miellenäi miehen kullia samalla kun mies runkkaa minua mies hämeestä
- miestenkesken09
47v kum täällä ota yhteyttä rakentavatatoutlookcom
50 mies pääkaupunkiseudulta ?
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2332172Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101808Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601436Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801215- 611075
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171068Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89994TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15990Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42834- 70832