Jysk Varkaudessa

loppuukomyynti

Olimmepahan kuin äimänkäki, kun tulimme kymmenien kilometrien päästä ostoksille Varkauden Jysk'iin! Mieshenkilö imuroi lattiaa, eikö olis ehtinyt aiemmin imuroida, kuin asiakkaiden aikaan?
Ei ollut joulukoristeita?myyjä sanoi, olemme pakanneet pois, siis mitä?
Loppuuko Jysk Varkaudessa?

28

838

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Etpystyvaientaa

Ei ollut sääntöjen vastaista,joten uusiksi. Tänään jysk meni kiinni klo 16 ja huomenna ei auki,joten koristeet ei myynnissä enää. Ja imuroitu juuri kaupan kiinni mennessä. Poistata tämä niin kirjoitan uusiksi tiedoksi muille. Vaikka kymmenen kertaa. Jysk on hyvä kauppa ja asianmukainen. Ei ole lopettamassa.

• Anopitpilaakaiken

Anoppi haluaa joka joulu meille vieraaksi, vaikka ei muuten halua olla tekemisissä. Hän aina valittaa, että rahaa ei ole ja ostaa jotain turhaa ja halpaa krääsää sen sijaan. Ystävällinen käytös ja toisten huomioiminen olisivat mukavampi lahja kuin kiukutteleva anoppi, jos kylään pitää kerran mennä.

• Tunnelmarauhaisa

Wartalon talossa,ainakin tässä meillä, hyvin rauhallista. Naapuri toi joulumuistamisia ja joulusaunaan pääsee. Tietysti joissain varmaan onkin rauhatonta. Onneksi meillä ei. Hyvää Aattoa 💗

• Terveisinkilttihoitsu

Katsotteko joulurauhan julistuksen? Koskee koko Suomea. Joka niemeen ja notkoon rauha. Olisi hyvä,jos rauha olisi ympäri vuoden . Hallitus voisi pitää paremmin huolta kansasta. Kuitenkin kansa tekee ne likaisimmat työt vai oletteko nähneet hienohelmoja kakan pesussa vanhainkodissa? Tekisin hyvää esim susanna kosken vierailla vuodeosastoilla,näkemässä ja haistelemassa,kuinka aromikasta on myös jouluna.

• Elkääviittikö

Olen samat sitten täällä ja ilmoitustaululla purkaa vitutustaan.

• Demarijoulumeininkiä

Paras oli tämän päihdepomon hurskastelu Sillanpään kustannuksella.Kyllä koppia otetaan.Eipä ole näkynyt apua kymmeniin vuosiin.Kuopiossa kyllä tuli apua.Täällä ei huvita enää pyytää

• Paras on,kun ei ikinä aloita päihteitä käyttämään. Raitis elämä on parasta. Riippuvuuksista on hankala päästä eroon. Ne aiheuttaa läheisille tuskaa. Älkää sortuko.

• Avaankossupullon

Ysk ,Jysk ,Ysk ,Jysk ,Ysk ,Jysk

• Holyshit

Hartaasti toivomme että Varkauteen avataan Pask-niminen liike.Voi sitten sanoa,että kun kysyy mistäs ostit nuin upeen takin,että paskasta ostin.Liike sitten mainostaa paskasta saat kaiken tarvitsemasi

• Anonyymi

Se muuten sanotaan Paskista.

• kylläteosaatte

Ai, avainkodinkännäri on laukonut päätään yöllä!

• lismoeikola

Sinä olet yksille napille tehty Älykääpiö.Et ymmärrä huumoria.Taidat olla itse tuurijuoppo

• Hauskalukasta

Oivoi mitä pöhöjä kirjotteleevat tyhmät👌😂

• Liinukka10

Jyskistä oli kysymys ! Joutaa loppua kun palvelua ei saa! odotin 20min tiskillä ostokseni kanssa ja läksin pois kun en saanut maksettua ostosta.Onneksi on hyvä tie Kuopioon, sinne siis, Varkaudesta viis!

• Tiedoksi

Pieksämäelle aukeaa uusi Jysk. Eipähän tarvitse enää Varkaudessa asioida.

• Anonyymi

hHyvää Aattoa

• Anonyymi

kiitos, sitä samaa. joulu tulla jollottaa

• Anonyymi

Mekin käydään esim. lahjapaperit ja narut kuopiosta kun siellä on halvempia.

• Anonyymi

joulu tulla jollottaa

• Anonyymi

"joulu tulla jollottaa" ja Mies vaa imuroi

• Anonyymi

passi ja hammasharja

• Anonyymi

jysk

• Anonyymi

jauhelihakeitto

• Anonyymi

jauhelihakeitto

• Anonyymi

play 4 it

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      190
      8637
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4808
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4268
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      62
      3837
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3236
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      3020
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2696
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2501
    9. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      45
      2419
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2233
    Aihe