Opetelkaa ensivuonna pysäköimään oikein.
Hyvää joulua väärinpysäköijät
4
127
Vastaukset
- FaktaaValvonnasta
Itse aion pysäköidä aina kuin mahdollista sopimuksen vastaisesti ja muutenkin tehdä pikku kiusaa ja esim. piilottamaa kiekon huonosti puhdistetun tuulilasin taakse, arvailkoon paavo sitten siitä kiekon ajan.
PS. Aiempien talvien kokemuksella valvoja ei laiskuuttaan viitsi puhdistaa tuulilasia, eikä siten pysty kirjoittamaan valvontamaksua. Jostain syystä valvontamaksua ei ole tullut vaikka auto on ollut pysäköitynä moninkertaisesti aikarajoitusta kauemmin. Valvoja oli kuitenkin sakottanut viereisiä autoja, joten tuurista ei ole ollut kysymys. JA TÄMÄ ON TÄYTTÄ FAKTAA.- PateOnPupupöksy
Erinomainen idea, minä olen heti leikissä mukana.
Saa nähdä riittääköö paavon huumori, vai näemmekö vielä nykyistä enemmän näiden feikkipirkkojen itkupotkuraivareita tälläkin palstalla. - 666yhnhgt
Olet asennevammainen loiseliö.
- FaktaaValvonnasta
666yhnhgt kirjoitti:
Olet asennevammainen loiseliö.
Käsitit asian jotenkin väärin, neuvomani keino nimenomaan vaikeuttaa näiden "asennevammaisten loiseliöiden" toimintaa.
Kerrataan vielä:
Jätä osa tuulilasista puhdistamatta, ja piilota kiekko tämän puhdistamattoman kohdan taakse. Tuulilasin alanurkkaan on helpointa jättää puhdistamaton kohta, kun sieltä lämmityslaite sulattaa sen huonoiten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2867963Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1754199Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1822490Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy302407Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 17942097- 471600
- 491575
Maailman laiskin eläin: persu
Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s141507Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3421284- 1661245