Opetelkaa ensivuonna pysäköimään oikein.
Hyvää joulua väärinpysäköijät
4
118
Vastaukset
- FaktaaValvonnasta
Itse aion pysäköidä aina kuin mahdollista sopimuksen vastaisesti ja muutenkin tehdä pikku kiusaa ja esim. piilottamaa kiekon huonosti puhdistetun tuulilasin taakse, arvailkoon paavo sitten siitä kiekon ajan.
PS. Aiempien talvien kokemuksella valvoja ei laiskuuttaan viitsi puhdistaa tuulilasia, eikä siten pysty kirjoittamaan valvontamaksua. Jostain syystä valvontamaksua ei ole tullut vaikka auto on ollut pysäköitynä moninkertaisesti aikarajoitusta kauemmin. Valvoja oli kuitenkin sakottanut viereisiä autoja, joten tuurista ei ole ollut kysymys. JA TÄMÄ ON TÄYTTÄ FAKTAA.- PateOnPupupöksy
Erinomainen idea, minä olen heti leikissä mukana.
Saa nähdä riittääköö paavon huumori, vai näemmekö vielä nykyistä enemmän näiden feikkipirkkojen itkupotkuraivareita tälläkin palstalla. - 666yhnhgt
Olet asennevammainen loiseliö.
- FaktaaValvonnasta
666yhnhgt kirjoitti:
Olet asennevammainen loiseliö.
Käsitit asian jotenkin väärin, neuvomani keino nimenomaan vaikeuttaa näiden "asennevammaisten loiseliöiden" toimintaa.
Kerrataan vielä:
Jätä osa tuulilasista puhdistamatta, ja piilota kiekko tämän puhdistamattoman kohdan taakse. Tuulilasin alanurkkaan on helpointa jättää puhdistamaton kohta, kun sieltä lämmityslaite sulattaa sen huonoiten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 453813
Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai783258Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on03070Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist303045Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1632801En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛142647- 252319
Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?41950Kirjotan ikävää ulos
Haluaisin kuulla mitä ajattelet minusta. ihan mitä vaan mitä mietit. Voisit kertoa minulle, tai sitten kirjoittaisit run141748Sinä se vaan jaksat
Suosittelen lopettamaan hyvissä ajoin, tuo toimintas ei auta unohtamiseen. Jossain vaiheessa asia julkistuu enkä usko et231677