Kiihotun vanhoista miehistä

Vanhaavailla

Onko kohtalotovereita? Oon 18-vuotias ja jotenki kiihottaa ajatus vanhemmasta miehestä, 45-65v. Myös erityisen rumat miehet saa alapään kostumaan. En oo koskaan kertonut asiasta kenellekään tai miettinyt toteuttavani, kun on tavallaan aika kummallinen mielihalu. Onko tää jotenki sairasta aikuisten miesten silmin?

35

1850

6Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanhus

      Onhan se yllätävää, mutta tiedän että nuoret naiset fantasioivat vanhoista miehisstä ja haluaisiavat ensimmäinen kokemus olisi vanhan miehen kanssa jolla on kokemusta ja osaa ottaa hellästi, Eivät halua mitään rynkyttäjiä. Sama koskee myös näitä 45-25 ryhmää jolla on jo kokemusta ja aika usein avioero takana. En puhu mielikuvasta vaan näiden naisten omista keromuksista. Väittäkää että naiset valehtelevat

      • Cxffggy

        Väitän että työnnät löylykauhan perseesees


    • Mies53

      Eihän tuossa ole mitään ihmeellistä, sama kai se on useimmilla miespuolisillakin...

    • Syntisenkiihottavaa

      Ihan vitun kiihottava ajatus olisi sekstailla noin nuoren naisen kanssa, mutta samalla melkein rikollisen syntinen olo tulis ku daami olisi omia lapsia nuorempi.. Eli käytännössää vois jäädä tekemättä vaikka olis mahdollisuuskin..

    • Beman

      Etpä ole ainoa lajissasi. Itse olen 55-vuotias mies ja minulla on viimeisen 3-4 vuoden aikana ollut monia nuoria naisia (17-26), joko yhden illan juttuna tai pidempänä suhteena. Pari kertaa nainen on vihjaissut minusta kaverilleen, joka on myös halunnut kokeilla vanhempaa miestä. Toistaiseksi kukaan ei ole ollut pettynyt. Jokaisella on oikeus toteuttaa halujaan turvallisesti.

      • Hahahaahaa

        Siinäpä tuli jälleen eunukin päiväuni


    • Kiva juttu jos vanhempi mielessä!

    • SinkkuM66

      Onhan tuo ajatuksenakin jo tosi kiihoittava..nuori, naisen ikään päässyt neiti haaveilee vanhemmasta miehestä:-)
      Kik adultm51, jos reilu 50v mies kiinnostaa..tosin ikäisekseen nuorekas, ihan komea ja vartaloltaankin mallikelpoinen..

    • Miipu

      Mua on vanhat ukot nuorena hässineet ja kiihottaa nykyään ku alan ajattelemaan. En oo kai koskaan ollu niin tarkka tavarasta ja antanut ei niin komeillekkaan. Opin niin nauttiin seksistä että vastapuoli oli tavallaan altavastaaja ja teetin sillä kaikkea mistä tykkään.

    • mulle voi halukkaat naiset pistää postia tänne Jyväskylään

    • Xxxxxxx

      Kannattaa hommata sugar girl. Niitä on vaikka kuinka nuoria. Itse olen 61v ja kolmas tyttö menossa. Ei maksa paljon, enemmän hakevat kokemuksia ja turvaa, hyvää luotettavaa ystävää.

    • miess60

      Moi laita viestiä niin jutellaan 60v ´mies Jyväskylä 0465605268

    • rohkeastiviestiä

      Aika moni vanhempi mies haaveilee nuoresta naisystävästä, myös minä 55v Turusta. Jos täältäpäin löytyy nuori nainen joka haluaisi kokeilla niin voisi laittaa viestiä numeroon 040 3238566.

    • xxMaxx

      Kuinkahan nämä toisensa kohtaisivat?

    • moi, jos setämies kiinnostaa - täällä vajaa viiskymppinen kaveri pääkaupunkiseudulta. kik ville691

      • tytteli5v

        hyi sootana


    • Erityisen kivaa se vain on kuulla, että ikäiseni kiihottaa. Ja kai niitä on muitakin, kun aika useinkin huomaan nuorten naisten katselevan minua. Tosin en voi tietää miksi katsovat, mutta kyllä mä voisin mennä ihan toteutustasollekin, jos täällä pk-seudulla joku sitä haluaisi.

      • Anonyymi

        No mikä se on se ikäsi sitten? Kokosi/sen koko??9


      • Ikä 51, itse 186/84, se noin 17


    • Ei siinä mitään outoa ole. Itseäni kiihottaa myös vanhemmat kundit. Nussivat kiimaisena kun saavat nuorta ;)

      • hotdogi

        Kyllä vanhemmat miehet olemme kokeneempia seksissä ja minä ainakin otan kumppanin huomioon erityisesti niin että nainen saa kunnolla nauttia ajan kanssa ollessaan mun kanssa :)


    • äxätäxä

      Jonkinmoisella käytännönkokemuksella kehtaan sanoa, että usein nämä tytöt ovat paitsi turvallista isähahmoa, koska oma isä on alkoholisti, eronnut eikä tavattavissa, kuollut tai muutoin ollut pitkään poissa tytön elämästä. Paino sanalla "usein".

    • Mitä, ihan oikeesti. No teitä on ainakin yli 10 000 niin kai joku voi tykätä minustakin...
      Kirjoita...,

    • v57

      Ei ollenkaan vaan kiihoittavaa ajatella että voisi olla nuoren naisen kanssa intiimimmin:)

      • pirgiltta

        Missä olet v57 ja millainen:)


      • v57

        Kuopiossa päin olen ja normaali kokoinen ja oloinen mies :)


      • pirgiltta kirjoitti:

        Missä olet v57 ja millainen:)

        täällä 48v pk-seutu


    • Levi111

      Kiinostais, kevään merkeissä mökillä omassa rauhassa.

    • Anonyymi

      Pohjois-savossa ois 45v miehekäs ja raamikas mies nuorille täysikäisille tytöille kik muajussi

    • Oisko Joensuun ympäristö

    • Anonyymi

      Hmm..olisihan se kiva löytää nuorempi, vanhemmasta miehestä aidosti kiinnostunut 18v nainen:-) Itse nuorekas ja urheilullinen mies vm66 ja 02-alueelta..
      Kikistä saa kiinni adultm51 tai s-postitse [email protected]

      • Anonyymi

        Kaikki tuon ikäset miehet jodtain landelta,Helsingissä ei ketään pano-papparaista...

        Sannalle osoitteita


    • Anonyymi

      03 alueella lihaksikas 50v mies vapaana nuoriille naisiille / naiselle.
      Annanko puh. Numeron tai mihin otan yhteyttä?

    • Anonyymi

      Olen 68 -vuotias mies ja saannut nussia monta sinun ikäistä naista.nuoret naiset tykkää vanhoista miehistä

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1663
    2. 44
      1003
    3. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      62
      958
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      929
    5. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      60
      898
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      879
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      840
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      785
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      768
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      752
    Aihe