HAUSKAA JOULUA, niin pienikullisille, kuin normaalikullisillekin. Isokullisillahan joulu onkin aina, joten heillä on joka tapauksessa hauskaa jortikkansa kanssa ilman toivotuksianikin :D
Askolle Ouluun erityisterkut ja varo palelluttamasta piliäsi, kun käyt pilkillä.
Hyvää ja hauskaa joulua palstalaisille!!!
3
92
Vastaukset 3
- bcv
Hauskaa joulua sinullekin, h-x! =) On ollut kulunut vuosi hiljaisempaa sinun ja Askon välillä. Monet naurut on saanut nauraa tässä vuosien varrella kuitenkin. Huumori on tärkeää elämässä!
T. kokenut keskivertokulli - Aitopillparastaon
Kyllä koolla on väliä ja kyllä pikkukullisetkin pärjää,mikäli osaavat muillakin tavoin miellyttää naistansa.
Hyvää joulua kaikille. - Bigman_bi
Kyllä isokullisenakin haluan saada joulun toivotukset, tuntuu hiukan paremmalta. Askolle vinkkinä, käytä pilkkivapaa niin kullin voi laittaa haalareiden lämpöön.
Kaikille kulleille mukavaa joulun aikaa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761520
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.88718Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48536
- 126536
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518- 37516
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483