Oot esittänyt usein seuraavan väitteen:
>Proteiinin valmistamiseen käytettävät (luettavat) DNA-jaksot voivat sijaita eri kromosomeissa.
Voitko selventää mitä tarkoitat ja antaa myös tieteellisen lähteen tälle missä asia on selostettu?
Kiitos!
Kyssäri ROT:lle
8
<50
Vastaukset
- älävalehtele
Näillä keinoilla mitä te evokit ja kretskut yritätte todistella ei totuus tästä asiasta ikinä selviä.
Maailmassa on keskusteltu tästä asiasta kymmeniä vuosia eikä olla päästy yhtään eteenpäin. Toki. Olen kirjoittanut aiheesta muutaman artikkelinkin. Perehdy rauhassa, jos haluat oppia jotakin siitä, mikä on DNA:n merkitys ja tehtävä solussa.
https://sciencerefutesevolution.blogspot.com/2018/08/the-central-term-of-genetics-genecan-no.html
https://sciencerefutesevolution.blogspot.com/2018/03/the-dna-gene-is-dead.htmlEi toki kannata kyseisen pseudotieteilijän pseudotieteellisiä lässytyksiä lukea, ne kun eivät pohjaudu testattuun ja luotettavaan tieteelliseen tietoon vaan pseudotieteelliseen ja uskonnolliseen disinformaatioon.
Eihän ROT, kuten juuri huvittavalla tavalla meille itse todisti, edes tiedä mitä käsite 'tiede' tarkoittaa.- MiksiLukisin
Artikkelisi ovat muiden tutkimuksia vääristelevää kreationistista sontaa. Kun on lukenut alkuperäiset artikkelit, niin kertaakaan ne eivät ole tukeneet johtopäätöksiäsi. En enää lue ainuttakaan spitelmääsi.
Unohdin vielä mainita, että sinulta ROT pyydettiin tieteellistä lähdettä. Sen sijaan annoit linkin erään kreationistin pseudotieteelliselle huuhaa-sivustolle.
Eli genomissa ei ole mitään selkeitä informaatioyksiköitä, eli geenejä, jotka sanelisivat ominaisuuksia. Mekanismi toimii siten, että solu saa tilauksen vaaditun proteiinin tuottamiseksi. Jotta transkriptiomekanismit löytäisivät soveltuvat DNA-jaksot, transkriptiotekijät, microRNA-molekyylit ja DNA:n metylaatioprofiilit ohjaavat ja opastavat solua valitsemaan sopivimmat DNA-jaksot transkriptioon. Valitut jaksot voivat sijaita eri kromosomeissa, ne voivat olla limittyneitä, sijaita vastakkaisissa juosteissa ja ne voivat olla sisäkkäisiä.
Mikäli artikkelini eivät kiinnosta, niin voitte lukea alkuperäisen artikkelin, mitä olen käyttänyt lähdemateriaalina artikkelissani. Lukekaa, sisäistäkää ja ymmärtäkää, mikä on geeni ja mikä on DNA:n tarkoitus ja tehtävä solussa. Kun olette ymmärtäneet, voimme ehkä keskustella tieteestä.
http://www.genetics.org/content/205/4/1353ROT ei ole tietenkään keksinyt eikä itse havainnut, että "Proteiinin valmistamiseen käytettävät (luettavat) DNA-jaksot voivat sijaita eri kromosomeissa.", eikä tällainen asia tietenkään tue ROT:n käsitystä, että maailma on luotu n. v. 4000 eKr, ja että tapahtui globaali, korkeimmat vuoretkin peittänyt tulva, n. v. 2500 eKr.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743810Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1843047Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472946Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572431Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3632230- 1601870
- 781575
- 331437
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231388Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391352