Johanna Tukiainen on käynnistänyt laittoman rahankeruun internetin välityksellä nyt jouluna 2018. Hänellä ei ole rahankeräyslupaa siihen. Hän pyytää ihmisiä laittamaan hänen tililleen rahaa "Johannan jouluavustamiseen, hänen isänsä Alzheimer-taudin auttamistyöhön ja evankelioinnin tukemiseen." Mikä röyhkeys!
Johanna Tukiainen kerää laittomasti ja röyhkeästi rahaa internetissä Jouluna 2018! Poliisiasia!
43
130
Vastaukset
- Rahankeräysrikos
Tässä Tukiaisen rahankeräysviesti 24.12.18: "Huomenta! Ei ole varaa ostaa jouluruokia, mutta huomenna 25.12. mulla on joulukeikka TURUSSA, RAVINTOLA TORNI; ja sen jälkeen käyn myöhässä ostamassa herkkuni Stockan valmiiksi paistetun kinkun ja laatikot; sekä koirilleni suuret mehevät luut!
Nyt en itsekään saa hädin tuskin syötyä, mutta keikkani jälkeen mulla on edes vähän varaa tehdä ruokapusseja kodittomille (kirjoitin jo aiemmin, että tämä on hyvä idea eikä rahan antaminen: olen nähnyt kuinka kadulla makaavat hirvessä nälässään syövät ruuat!!!!!)."- Rahankeräysrikos
Tukiaiselta jatkoa: "Ei se vaadi suomalaiselta paljon, jos vaikka Lidlistä ostaa ruokia ja pakkaa niitä pusseihin (ainakin Helsingin alueella.) Pystyn vain pieneen, koska oon itsekin niin varaton; kiitos Veikko Hurstille upeasta työstään!!!!! Ensin meidän tulee tietysti ruokkia oman maamme kansalaiset!"
- Rahankeräysrikos
Lopuksi: "Harmi, että en ole mukana politiikassa. Jouluavustusta, isäni Alzhaimerin auttamistyötä sekä evankelioinnin tukemiseen voitte laittaa rahaa tänne FI23 103xxxxxxxx Nordea. Kiitos ja siunausta!"
- sairaussekin
Rahankeräysrikos kirjoitti:
Lopuksi: "Harmi, että en ole mukana politiikassa. Jouluavustusta, isäni Alzhaimerin auttamistyötä sekä evankelioinnin tukemiseen voitte laittaa rahaa tänne FI23 103xxxxxxxx Nordea. Kiitos ja siunausta!"
Sulla se on pakkomielle Tuksusta.
- Taparikollinen-Tukiainen
sairaussekin kirjoitti:
Sulla se on pakkomielle Tuksusta.
Ilman rahankeräyslupaa järjestettävä rahankeräys on rikos.
Asiassa ei sen ihmeempää. - t-uoyg-oui
Rahankeräysrikos kirjoitti:
murattipapan rahaongelmat sun muut sairaudet eivät kuulu suomalaisille. Siellähän se on Ruotsin kansalaisena. Pennin jeniä ei ole sairautensa (alkoholismi) takia Suomeen vuoskymmeniin veroja maksanut.
- lokioiklk
" Ilman rahankeräyslupaa järjestettävä rahankeräys on rikos.
Ilman lupaa toimeenpantaviin rahankeräyksiin ei kannata antaa rahaa, sillä saatat lahjoittaa rahasi huijarille. Rahan lahjoittaminen luvattomiin rahankeräyksiin tarkoittaa sitä, että lahjoittajalla ei ole lahjoituksen pyytäjän sanan lisäksi mitään takeita siitä, että lahjoitusten pyytäjä todella käyttää saamansa rahat esittämäänsä tarkoitukseen."- Viimeinen-jouluateria
Tämä on törkeydessään aivan uskomatonta.
- SeimOult
Ennustin tämän jo silloin kun ripsejä, tukkaa ja paakarin mekkoja osteltiin ylimielisesti mutta tekstini poistettiin jostain syystä.
Tämä sama kuvio käytiin läpi jo viime pääsiäisenä, ruokarahat tuhlattiin viinaan ja muuhun turhuuteen ja sitten ruinattiin ruokarahaa netin kautta uskiksilta. - Rahat-vaan-tilille
Tunkki on levittänyt rahankeräysviestiään ahkerasti netissä tänään. Tällaisen löysin: "Jouluavustukset voi lähettää minulle: FI23 103xxxxxxxx Nordea. Että saan edes perusruuat hankittua ja voin myös auttaa Alzheimeria sairastavaa isääni. Kiitos kaikille! Rahat menevät myös evankeliointityöhön." (24.12.)
- NigerialainenMiljonääri
Rahat-vaan-tilille kirjoitti:
Tunkki on levittänyt rahankeräysviestiään ahkerasti netissä tänään. Tällaisen löysin: "Jouluavustukset voi lähettää minulle: FI23 103xxxxxxxx Nordea. Että saan edes perusruuat hankittua ja voin myös auttaa Alzheimeria sairastavaa isääni. Kiitos kaikille! Rahat menevät myös evankeliointityöhön." (24.12.)
Jos tuo harppu noilta rahaa saa niin mun puolesta saavat olla huijattavana ihan ja niin kauan kun uskoa riittää.
Harvinaiset typerää porukkaahan tuo on.
Täysin hujattavissa ja tämä oli ennustettu heti kun tuksu silmänsä iski noihin uskiksiin. Sillat on poltettu jo niin monelta porukalta ja lahkolta että taitaa tää nykyinen olla vika.
Rahanahneus on tullut niin piaan esiin ja se oman edun tavoittelu, että vain idiootti enää uskoo mihinkään autuuteen tuksun osalta.
Rahahanat kun meni noilta edellisiltä kiinni alkoi valheiden levittely.....niin ehtaa tuksua, ettei tosikaan.
Mut hei, eipä ole mun pussista pois.
Huijatkoon vaikka millin. Idiootteja saa kusettaa kun noin helppoina ovat.
- Marevan-Markku
Markku-isän alzheimerin auttamistyöhön rahaa?
Vanhusta käytetään keppihevosena!- psdgg
Jeesus ristus, että on akalla otsaa!
- iasdu
psdgg kirjoitti:
Tätä häpeämätöntä on rangaistava.
- Mitään.Ei.Ole.Tehtävissä
psdgg kirjoitti:
Tuksu on jotenkin kehityksestä oudosti jälkeen jäänyt ihminen.
- jhgjhjhjgh
Miksei se suoraan sano että antakaa rahaa kun janottaa ja ylihintainen kinkkukin pitäisi lunastaa. Mitä suotta jauhaa paskaa jostain alzheimereista ja köyhäinavuista.
- Helvetillinen-lasti
Juuri näin. Selitykset pois. Viinaa kanakoppiin.
- tekoköyhä
Tuksunhan pitäisi päästä sinne politiikkaan, siellä voisi tehdä kaikenlaisia kirjauksia. Rahaa tulisi ikkunoista ja ovista. Noi keikkatulot ei riitä pitkäksi aikaa, johan sen nyt näkee kun hän valittelee rahattomuuttaan.
- Tuhnuntyöt
Eikös voi laittaa verottajalle tiedot missä ja milloin on keikka kun kaikki korvaukset maksetaan pimeänä?
- Yli-hilseen
Velliltä saadut rahat elämiseen menevät, kauneudenhoitoon, mekkoihin ja lakanoihin. Ja sitten Tunkki huutaa ruokarahoja Facebookissa tilinumeroaan jaellen. Kummallista touhua!
- Nyt.laihtuu
Nyt KUNNIOITUSTA!!!111!!! Tunkki on sentään 40-vuotias!!! Taka-alakin tykkää!!!111!!
- Hurstikas
Nyt.laihtuu kirjoitti:
Nyt KUNNIOITUSTA!!!111!!! Tunkki on sentään 40-vuotias!!! Taka-alakin tykkää!!!111!!
Johanna 40 v on ollut joulun yksin ja ilman rahaa ja ruokaa!1!!?
Hyvänen aika. Miten se on mahdollista?
- Bulg-maan-matonen
Tuksun ideaa bulgarialaisista soveltaen, voisko joku töölöläinen viedä Johannalle ruokaa ja peiton? Maassa ja hangessa makaavillekaan ei tule antaa rahaa, vaan viedä siis ruokaa, peittoja ja pahvilaatikoita.
- Mv.Aimo.Tukiainen
Saahan sitä pyytää.
- Vaihtoon_
Eikös Johannan isä pitäis ottaa Johannan luota pois kun Johanna joutuu kerjää rahaa.
- ewtwfwcfg
" Shalom: mun “yksinainen joulu” oli HAMAYSTA: aalio naadat!!!!! 😄🤪 Saitte ihan turhaan siita kikseja!!!!!! 🤪 Tama kuva suloisesta Bellasta otettu 30min sitten kun lahdimme porukalla Turun keikalle!!!! ❤️✨✨✨🎊🙌 Mulla on uusi Victoria’s Secret meikkilaukku; mutta pidan keikoilla tata tahriintunutta kun reissussa rahjaantyy. Englannin super upea Bulldog istuu kiltisti autossa ja majoituksemme on Turun @ Hamburger Bors 🎄😊✨ "
Niin, ettäs siitäs saitta, koko homma vaan hämäystä. Mitenkähän ne, todennäköisesti uskovat Johanna fanit, jotka nyt menivät hänelle rahaa lahjoittamaan mahtavat tähän paljastukseen suhtautua? Näkisin että näädille tämä ei ole niinkään ongelma... - viimeinen-ropo
ewtwfwcfg kirjoitti:
" Shalom: mun “yksinainen joulu” oli HAMAYSTA: aalio naadat!!!!! 😄🤪 Saitte ihan turhaan siita kikseja!!!!!! 🤪 Tama kuva suloisesta Bellasta otettu 30min sitten kun lahdimme porukalla Turun keikalle!!!! ❤️✨✨✨🎊🙌 Mulla on uusi Victoria’s Secret meikkilaukku; mutta pidan keikoilla tata tahriintunutta kun reissussa rahjaantyy. Englannin super upea Bulldog istuu kiltisti autossa ja majoituksemme on Turun @ Hamburger Bors 🎄😊✨ "
Niin, ettäs siitäs saitta, koko homma vaan hämäystä. Mitenkähän ne, todennäköisesti uskovat Johanna fanit, jotka nyt menivät hänelle rahaa lahjoittamaan mahtavat tähän paljastukseen suhtautua? Näkisin että näädille tämä ei ole niinkään ongelma...On ikävää, jos joku hyväuskoinen ja vähävarainen on laittanut rahaa Johannan tilille.
- Koijauksenmestari
viimeinen-ropo kirjoitti:
On ikävää, jos joku hyväuskoinen ja vähävarainen on laittanut rahaa Johannan tilille.
Must ei ole yhtään ikävää.
Itseppä valitsevat uskomisensa tuohon juoppoon.
Toivottavasti tuo ei ole totta. Tuollaiset laittomat rahankeräykset ovat laissa kiellettyjä ja lisäksi ne vetävät "maton alta" ihan oikeesti hädässä autettaville keräyksiltä.
- onkouskovaisettälläisiä
Minä myönnän että olen itse tosiaan mitään saamaton ihminen.
Siksi toivon että joku tuosta koko jutusta tekisi poliisille tutkintapyynön.
Tosi härski huijaus. - nollasaalis
onkouskovaisettälläisiä kirjoitti:
Minä myönnän että olen itse tosiaan mitään saamaton ihminen.
Siksi toivon että joku tuosta koko jutusta tekisi poliisille tutkintapyynön.
Tosi härski huijaus.Epäilenpä vaan ettei kukaan laittanut epätoivoiselle lompakkolutikalle rahaa.
- uskishuijari_J.T
nollasaalis kirjoitti:
Epäilenpä vaan ettei kukaan laittanut epätoivoiselle lompakkolutikalle rahaa.
Toivotaan, ettei kukaan uskis mennyt halpaan.
uskishuijari_J.T kirjoitti:
Toivotaan, ettei kukaan uskis mennyt halpaan.
Toivotaan, mutta ikävä kyllä aina niitä höynäytettäviä riittää etenkin uskisten joukossa.
- Petokselle-stoppi
Tukiaisen rahankeräysasiasta ovat menneet ilmoitukset sekä poliisille että Helsingin ulosottovirastoon.
- onkouskovaisettälläisiä
Hienoa.
- lastensuusta
Kyllä te olette vähintäänkin vähäjärkisiä.
- rahaa.tuksulle
onkouskovaisettälläisiä kirjoitti:
Hienoa.
Tuksun pitää tehdä samoin kuin romanikerjäläiset ja istuskella kerjuukipon kanssa vilkaskulkuisella paikalla.
- hjuyujhy
lastensuusta kirjoitti:
Niin kun ette anna ihmisten rauhassa huijata hölmöjä ?
- järjen-veit
lastensuusta kirjoitti:
Ei kai nyt joku vähäjärkinen ja onneton ole laittanut Tunkin kerjuutilille rahaa?
Tunkki laittoi korskean ja kalliin uudenvuodenkampauksen tänään Töölösessä.
- järkiintynyt.viimeinkin
Onkohan neiti Tukiaisen sponsori irtisanoutunut virastaan?
- ChihuaOdotellaan
Ei ole.
Tuolla se on turussa maksavana.
Ollaan balettiasuja irtotutuilla shoppailtu kun nelikymppinen isovauva haluaa uudenvuoden mekon itselleen....
Missäköhän se bulldoggi on kun vaan mopsi mahtui mukaan.
Kun se kääpiöchihukaan ei ole vielä tullut sieltä europuppystä.
Se piti saada joululahjaksi. Alkoi kauhea känkkä, kun ei tullutkaan. - Viinahammas
Selittelyn makua niistä hulluista päänrepimisistä. Känässä se oli ja viunat ja rahat loppu. Samalla tavoin tähde on oireillut ennenkin vastaavassa ahdingossa.
- kerjuuta
Kerjääminen ei ole rikos, meillä on paljon ulkomailta tulleita kerjäläisiä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 455851
- 485356
- 483728
- 143675
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise963376- 313136
- 592894
- 582746
- 532400
- 381854