Olisitpa täällä. Ikävä sinua.
Haluaisin sinut edelleen. Ja haluaisin olla sinun.
Hyvää joulua, rakas mies
6
159
Vastaukset
- miestoivoo
Myskin naiselle hyvää joulua.
Haluasin että nainen olisi vierelläin! - Perse-Einari
Ikeneen? Käsitöitä?
- nähtiin
Ehkä se haluaminen ei vain riitä, jos ett tee jotain konkreettista.
- Mieskumminkin
Hyvää Joulua aloittaja, kuka oletkin!
- kaikkimuakaipaa
En mä nyt voi sulle mieheksi muuttua.
Olen miettinyt jälleen kerran koko ajan, millaista milloinkin olisi, jos olisit ollut kanssani siellä, missä milloinkin olen ollut.
Sain viettää jouluaaton toisen lempi-ihmiseni eli kummityttöni kanssa, mutta sen toisen kaikkein rakkaimman olisin halunnut vierelleni myös. Olen haaveillut jo monta vuotta siitä, että te kaksi tapaisitte toisenne. :)
Jos saisin olla kanssasi, hellisin ja pitäisin sinua niin hyvänä, kuin vain kukaan ihminen voi toista pitää. En näköjään ole osannut tehdä mitään niin kuin olisi kuulunut, mutta rakastan sinua silti. Kunpa vaan voisin sen joskus sinulle näyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381