Olisitpa täällä. Ikävä sinua.
Haluaisin sinut edelleen. Ja haluaisin olla sinun.
Hyvää joulua, rakas mies
6
85
Vastaukset
- miestoivoo
Myskin naiselle hyvää joulua.
Haluasin että nainen olisi vierelläin! - Perse-Einari
Ikeneen? Käsitöitä?
- nähtiin
Ehkä se haluaminen ei vain riitä, jos ett tee jotain konkreettista.
- Mieskumminkin
Hyvää Joulua aloittaja, kuka oletkin!
- kaikkimuakaipaa
En mä nyt voi sulle mieheksi muuttua.
Olen miettinyt jälleen kerran koko ajan, millaista milloinkin olisi, jos olisit ollut kanssani siellä, missä milloinkin olen ollut.
Sain viettää jouluaaton toisen lempi-ihmiseni eli kummityttöni kanssa, mutta sen toisen kaikkein rakkaimman olisin halunnut vierelleni myös. Olen haaveillut jo monta vuotta siitä, että te kaksi tapaisitte toisenne. :)
Jos saisin olla kanssasi, hellisin ja pitäisin sinua niin hyvänä, kuin vain kukaan ihminen voi toista pitää. En näköjään ole osannut tehdä mitään niin kuin olisi kuulunut, mutta rakastan sinua silti. Kunpa vaan voisin sen joskus sinulle näyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1276758Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631624214Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen513399Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4903004Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2851980Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde351669Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja151509- 901493
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1751441Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151396