Olisitpa täällä. Ikävä sinua.
Haluaisin sinut edelleen. Ja haluaisin olla sinun.
Hyvää joulua, rakas mies
6
111
Vastaukset
- miestoivoo
Myskin naiselle hyvää joulua.
Haluasin että nainen olisi vierelläin! - Perse-Einari
Ikeneen? Käsitöitä?
- nähtiin
Ehkä se haluaminen ei vain riitä, jos ett tee jotain konkreettista.
- Mieskumminkin
Hyvää Joulua aloittaja, kuka oletkin!
- kaikkimuakaipaa
En mä nyt voi sulle mieheksi muuttua.
Olen miettinyt jälleen kerran koko ajan, millaista milloinkin olisi, jos olisit ollut kanssani siellä, missä milloinkin olen ollut.
Sain viettää jouluaaton toisen lempi-ihmiseni eli kummityttöni kanssa, mutta sen toisen kaikkein rakkaimman olisin halunnut vierelleni myös. Olen haaveillut jo monta vuotta siitä, että te kaksi tapaisitte toisenne. :)
Jos saisin olla kanssasi, hellisin ja pitäisin sinua niin hyvänä, kuin vain kukaan ihminen voi toista pitää. En näköjään ole osannut tehdä mitään niin kuin olisi kuulunut, mutta rakastan sinua silti. Kunpa vaan voisin sen joskus sinulle näyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147394
- 594742
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434714- 753408
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161995Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301840- 311809
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441657- 361557
- 1431307