Olisitpa täällä. Ikävä sinua.
Haluaisin sinut edelleen. Ja haluaisin olla sinun.
Hyvää joulua, rakas mies
6
159
Vastaukset 6
- miestoivoo
Myskin naiselle hyvää joulua.
Haluasin että nainen olisi vierelläin! - Perse-Einari
Ikeneen? Käsitöitä?
- nähtiin
Ehkä se haluaminen ei vain riitä, jos ett tee jotain konkreettista.
- Mieskumminkin
Hyvää Joulua aloittaja, kuka oletkin!
- kaikkimuakaipaa
En mä nyt voi sulle mieheksi muuttua.
Olen miettinyt jälleen kerran koko ajan, millaista milloinkin olisi, jos olisit ollut kanssani siellä, missä milloinkin olen ollut.
Sain viettää jouluaaton toisen lempi-ihmiseni eli kummityttöni kanssa, mutta sen toisen kaikkein rakkaimman olisin halunnut vierelleni myös. Olen haaveillut jo monta vuotta siitä, että te kaksi tapaisitte toisenne. :)
Jos saisin olla kanssasi, hellisin ja pitäisin sinua niin hyvänä, kuin vain kukaan ihminen voi toista pitää. En näköjään ole osannut tehdä mitään niin kuin olisi kuulunut, mutta rakastan sinua silti. Kunpa vaan voisin sen joskus sinulle näyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty521620Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä3591363Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto381144- 621091
Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s3511083Kai mua vähän
Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine137979Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel37882Treffi-ilmoituksia!
Tähän avaukseen voipi treffeille halukkaat laittaa oman - lyhyen - vapaamuotoisen hakunsa,burneri emaileinee). Tavoitte204798- 62658
- 42649