Stablecoin CDC

Diamond Network -tiimi luo kolikon, joka on täysin varustettu timantilla. Ehdottomasti kaikki kolikot on varustettu 0,04ct timanttilla. Jokainen voi milloin tahansa vaihtaa kolikon fyysiselle timantille.

Nykyisessä muodossaan oleva pankkijärjestelmä on jo vanhentunut, ja se olisi pitänyt korvata rehellisemmillä ja luotettavimmilla tekniikoilla pitkään. Harvat tietävät, miten pankit todella toimivat. Pitkään aikaa rahaa ei ole varustettu jalometallilla ja painettu missä tahansa määrin, mikä aiheuttaa inflaation. Kuten jo ymmärsitte, pankit ei takaa luotettavuutta. Ja tiimimme on asettanut tavoitteekseen luoda vaihtoehdon nykyiselle pankkijärjestelmälle, jossa jokainen kolikko on varustettu timantilla ja luo siten vakaan kolikon epävakaalle cryptocurrency markkinoille.

Nyt on menossa pre-ico eli token maksaa 3.5 $. ICO aikana hinta on 5 $
Vastaava projekti mutta tuotteena stablecoin kultan alustalla DigixDAO ICO aikana oli 4,5$ ja huippuna 550$

lisätietoa Telegram: @MaksProts

11

176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tampiosetä suosittelee ehdottomasti tätä valuuttaa. Jos tampiosetä voisi ja saisi itse päättää asioistaan, hän sijoittaisi kaikki päivärahansa ehdottomasti tähän.

      Kaikki tietävät että ainoastaan jalometalleihin sidotut valuutat ovat INFLAATIOVAPAITA. Sama koskee myös onecoinia. Muistattehan Parru Parhialan kuuluisan videon jossa hän paljastaa, että jokainen onecoin "is backed by gold". Ja kultaa säilytetään Bahrainissa öljysheikin holveissa. Onkohan ne timantitkin kaikki siellä samassa paikassa?

      MUAHAHAMUAHAHAMUAHHAAAAAA

      Poijjaat!! Taasen!

      • Kaikki timantit säilytetään Antwerpenissä, jossa tarkastetaan niitä neljännesvuosittain


      • MaksProts kirjoitti:

        Kaikki timantit säilytetään Antwerpenissä, jossa tarkastetaan niitä neljännesvuosittain

        Ja mikä olikaan pankkiiriliikkeen tms. nimi jotta voisimme kaikki tarkistaa timanttien säilytyksen luotettavuuden? Emmehän me kukaan suinkaan suin päin lähde sijoittamaan?!? Emme missään nimessä!


      • Avotampio_ kirjoitti:

        Ja mikä olikaan pankkiiriliikkeen tms. nimi jotta voisimme kaikki tarkistaa timanttien säilytyksen luotettavuuden? Emmehän me kukaan suinkaan suin päin lähde sijoittamaan?!? Emme missään nimessä!

        Noh, mikähän tuli Antwerpenin miehelle. Ei suinkaan tullut kusi sukkaan? Ei sitten löytynyt mitään linkkiä Antwerpeniin. Oliko niitä timanttejakaan?

        Mutta ManureCoin on sen sijaan tosiasia. Hevosenlantaa piisaa, siihen kannattaa sijoittaa. Se on vähän niinkuin ikiliikkuja. Syötät hevoselle kauroja ja saat tuloksena polttoainetta. Se on idioottivarma tulonlähde, toisin kuin timantit!

        (mitä hyötykäyttöä timanteilla muuten on, eli mihin sen arvo perustuu? No, koruja tietenkin. Ja poranteriä. Kulta on sen sijaan paljon monikäyttöisempi. Mutta mahtaako kukaan miettiä miksi valuutan sitominen kultaan tai timantteihin on mitenkään järkevämpää kuin sen sitominen hevosenlantaan)

        MUAHAHAMUAHAHAMUAHHAHAHAAHA

        Poijjaat!! Taasen!


      • Avotampio_ kirjoitti:

        Ja mikä olikaan pankkiiriliikkeen tms. nimi jotta voisimme kaikki tarkistaa timanttien säilytyksen luotettavuuden? Emmehän me kukaan suinkaan suin päin lähde sijoittamaan?!? Emme missään nimessä!

        Tällä hetkellä voit vierailla kumppanimme myymälässä Antwerpenissä jossa 0,04 timanttia on jo myynnissä. Uuden vuoden jälkeen ryhdymme toimistoon missä tallennetaan timantteja. Nyt kehitämme alustaa ja stablecoin.


      • Avotampio_ kirjoitti:

        Noh, mikähän tuli Antwerpenin miehelle. Ei suinkaan tullut kusi sukkaan? Ei sitten löytynyt mitään linkkiä Antwerpeniin. Oliko niitä timanttejakaan?

        Mutta ManureCoin on sen sijaan tosiasia. Hevosenlantaa piisaa, siihen kannattaa sijoittaa. Se on vähän niinkuin ikiliikkuja. Syötät hevoselle kauroja ja saat tuloksena polttoainetta. Se on idioottivarma tulonlähde, toisin kuin timantit!

        (mitä hyötykäyttöä timanteilla muuten on, eli mihin sen arvo perustuu? No, koruja tietenkin. Ja poranteriä. Kulta on sen sijaan paljon monikäyttöisempi. Mutta mahtaako kukaan miettiä miksi valuutan sitominen kultaan tai timantteihin on mitenkään järkevämpää kuin sen sitominen hevosenlantaan)

        MUAHAHAMUAHAHAMUAHHAHAHAAHA

        Poijjaat!! Taasen!

        Painoyksiköiden osalta timantit pitävät enemmän rahaa kuin mikään muu olemassa oleva omaisuus tai tuote. Lisäksi niitä on helppo omistaa ja siirtää. Valuuttakurssien vaihtelut, kiinteistöjen kysynnän lasku, pankkikriisit, cryptocurrency ja osakemarkkinoiden muutokset - kaikki nämä tapahtumat vain painavat timantin kustannuksia ja korjaavat sen arvon seuraavalla kierroksella. Koko timanttimarkkinoiden olemassaolon aikana ei ole tapahtunut hintojen laskua Vain jatkuva kasvu, yli 50 vuotta peräkkäin.
        -Pysyvä kustannusten nousu on noin 10-14% vuodessa
        -Anonyymisyys - timanttien osto / myynti ei koske rekisteröintiä ja hallituksen asetuksia.
        -Ohjaus - sijoitat timantteihin ja omistat ne.
        -Mahdollisuus rajoittaa liikkumista rajojen yli, koska ne ovat henkilökohtaisen käytön kohteena.
        -Luottamuksellisuus - timantteja ei veroteta.
        -Inflaation vastustuskyky - timanttien hinta indeksoidaan viikoittain.
        -Monivaluutta - Timantteja myydään / ostetaan kaikkialla maailmassa Yhdysvaltain dollareissa / euroa / puntaa / juania.
        ja paljon muuta
        Timatti on maailman likvidin omaisuus


      • MaksProts kirjoitti:

        Painoyksiköiden osalta timantit pitävät enemmän rahaa kuin mikään muu olemassa oleva omaisuus tai tuote. Lisäksi niitä on helppo omistaa ja siirtää. Valuuttakurssien vaihtelut, kiinteistöjen kysynnän lasku, pankkikriisit, cryptocurrency ja osakemarkkinoiden muutokset - kaikki nämä tapahtumat vain painavat timantin kustannuksia ja korjaavat sen arvon seuraavalla kierroksella. Koko timanttimarkkinoiden olemassaolon aikana ei ole tapahtunut hintojen laskua Vain jatkuva kasvu, yli 50 vuotta peräkkäin.
        -Pysyvä kustannusten nousu on noin 10-14% vuodessa
        -Anonyymisyys - timanttien osto / myynti ei koske rekisteröintiä ja hallituksen asetuksia.
        -Ohjaus - sijoitat timantteihin ja omistat ne.
        -Mahdollisuus rajoittaa liikkumista rajojen yli, koska ne ovat henkilökohtaisen käytön kohteena.
        -Luottamuksellisuus - timantteja ei veroteta.
        -Inflaation vastustuskyky - timanttien hinta indeksoidaan viikoittain.
        -Monivaluutta - Timantteja myydään / ostetaan kaikkialla maailmassa Yhdysvaltain dollareissa / euroa / puntaa / juania.
        ja paljon muuta
        Timatti on maailman likvidin omaisuus

        BUAHAHABUAHAHAHAAAAA

        Tämähän on aivan loistavaa komiikkaa!!! Noin hyvään suoritukseen en kykenisi itsekään!!

        Niin ja tämä täydellisesti hallinnassa oleva hoono soomi vielä päälle!! MUAHAHMUHAHAHAA

        Niin ... siis olihan tämä komiikkaa ... täytyihän tämän olla komiikkaa ... olihan se eikö vaan?


      • MaksProts kirjoitti:

        Tällä hetkellä voit vierailla kumppanimme myymälässä Antwerpenissä jossa 0,04 timanttia on jo myynnissä. Uuden vuoden jälkeen ryhdymme toimistoon missä tallennetaan timantteja. Nyt kehitämme alustaa ja stablecoin.

        BRUAHAHABRUAHAHAHAAAA!!!

        Pliis lisää tätä!! Aivan verratonta retoriikkaa!! Lisää!! WE WANT MORE!!!!!


      • Avotampio_ kirjoitti:

        BUAHAHABUAHAHAHAAAAA

        Tämähän on aivan loistavaa komiikkaa!!! Noin hyvään suoritukseen en kykenisi itsekään!!

        Niin ja tämä täydellisesti hallinnassa oleva hoono soomi vielä päälle!! MUAHAHMUHAHAHAA

        Niin ... siis olihan tämä komiikkaa ... täytyihän tämän olla komiikkaa ... olihan se eikö vaan?

        Unohtui ...

        Silloin kun sarkasmi ja/tai musta huumori ylittää tietyn rajan on mahdotonta tehdä ero onko lausuja tosissaan vai onko kyse sarkasmista. Tälle oli oikea nimikin, muistaako kukaan? Itsellä nyt kova lääkitys päällä huonon käytöksen vuoksi ja se hämärtää tampiosedän muistia. Terveisiä täältä suljetulta ...


    • Haluan saada lisätietoa käytettävien timanttien laadusta:
      -alkuperämaa, missä louhittu ja milloin
      -väritekijät
      -virheettömyysaste, puhtausluokitus

      On nimittäin epäilys että Antwerpenin yhteistyökumppani laittaakin pelkkiä pieniä kiviä jokaisen kolikon takaukseksi.

      Elikkä lisätietoa kaivataan!

    • KaikkiHuijaavatAina

      Älkää uskoko näihin mainoksiin tai keinotekoisiin keskusteluihin. Tarkoitushan on ansaita teidän kustannuksella jotain.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      192
      2010
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      129
      1104
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      33
      700
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe