Parkanon kaupungin vuokratalot Oy omistaa 128 vuokra-asuntoa.
Pahkalankadulla on kolme kolmikerroksista kerrostaloa
Pentintien alueella on kaksi nelikerroksista kerrostaloa.
Kotkankadulla on vuokra-asuntoja neljässä rivitalossa. Rauhalan palvelukeskuksen alueella Pentintiellä on ensisijassa veteraaneille tarkoitettuja rivitaloasuntoja. Aureskosken kylässä, 17 kilometriä kaupungin keskustasta, on rivitaloasuntoja.
Onko näissä kohteissä eri yleis avaimet ?
Kaupungin vuokra asunnot
5
968
Vastaukset
- kaikki.avaimet.matkaan
Jokasessa yhtiössä on omat yleisavaimet.Jos varkaat saa yhet niin niillä ei pääse kaikkiin asuntoihin.Pitää vaan muistaa pölliä joka yhtiön nykkelit.
- jsp
Miksi kunnan varikolla ja paloasemalla on eri isännöitsijä kuin vuokrataloilla, hyvä veli tai sisar palveluko? Eikö tämä kuulu kaupungin isännöitsijälle siinä ku vuokratalotkin?
- Säästöö
On se hyvä asia ettei tarvi joka paikkaan lukkoja vaihtaa, niin ku Ikaalisis. Isännöittijä ryyppäs romanien kans ja iso kasa yleisavaimia hukku. Kallis paukku taloyhtiöille. Mutta vaihtu siinä sitte isännöittijäki. Rokumenttia löytyy.
- uusiryöstömielessä
Säästöö kirjoitti:
On se hyvä asia ettei tarvi joka paikkaan lukkoja vaihtaa, niin ku Ikaalisis. Isännöittijä ryyppäs romanien kans ja iso kasa yleisavaimia hukku. Kallis paukku taloyhtiöille. Mutta vaihtu siinä sitte isännöittijäki. Rokumenttia löytyy.
Osa taloyhtiöistä jatko saman isännöittiän kans avain jupakasta huolimati.
- Anonyymi
Säästöö kirjoitti:
Tuon hauskan tapahtuman jälkeen Parkanon kaupunki palkkasi samaisen isännöitsijän kaupungille hommiin. HEH.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569