Eräässä asiassa, rasisteiksi haukutut henkilöt, olivat ihan oikeassa ja oululaiset feministit väärässä.
Vastaukset 17
- entinensuvakki
Ei rasisti ole enää haukkumanimi. Se tarkoittaa: Järkevä ja viisas omilla aivoillaan ajateleva ihminen.
- suvikit
Kyllä näin on ja sekös tyhmiä suvakkeja harmittaa!
- eimeneläpi
suvikit kirjoitti:
Kyllä näin on ja sekös tyhmiä suvakkeja harmittaa!
Juu, kyllä varmaan pedofiilitkin ajattelee ihan yhtä yleviä itsestään.
- monikulttuurisoppa
Mahotonta meininkiä. Naiset ja lapset eivät osaa pelätä tai varoa, koska media kertoo heille koko ajan valheita.
"Pelolle ei saa antaa valtaa" "monikulttuurisuus on rikkautta""tutustukaa heihin" "menkää juttelemaan" , sitä on media TOITTANUT jatkuvasti- kunnon-lähöt
Vauhtia noille on annetava, eikä mitään ystävyyttä.
- Ihania
Feministit tulevat parhaiten toimeen ulkomaalaisten kanssa, koska kumpikaan ei ymmärrä mitä toinen puhuu.
- oikeassavaiväärässä
Entäs rasistiset feministit tai feministiset rasistit? Sellaisiakin on; tunnen useita.
- Sossuja
No kaikki feministit on rasisteja. Vihaavat miehiä, siis suomalaisia miehiä.
- FaktaaEiSaaSanoa
Suurinosa pakolaisista on ihan kunnollisia. Silti kaikista raiskauksista pakolaisten tekemiä on 25%, ja kaikista lapsen joukkoraiskauksista on 100% pakolaisten tekemiä.
Nämä pakolaiset on pieni vähemmistö Suomessa.- varjeles-taivas
Joo kyllä etäälä pitää pysyä noist.
- muutasoopaa
Pidän vihervasemmiston, kokoomuksen , keskustan ,RKP,n....... taholta huudatettua suvaitsevaisuusmantraa erittäin vahvasti syypäänä näiden lasten ja nuorten tyttöjen raiskauksiin.
"Monikulttuurisuus on rikkautta" ym. valheita. - Lokan.kavereita
Entä Oulun ns. isänmaallisten sairaalaraiskaajien tekoset. Ne taidat hyväksyä?
anti-jumala on aina oikeassa
- Natsintappaja.2018
Natsismi kitkettävä perinjuurin ja juurta jaksain Oulusta, Suomesta ja kaikkialta muualtakin maailmassa.
- Raspe
Höpö höpö. Kyllä se suurin ongelma maailmassa on islam ja haittamaahanmuutto.
- xxxxxxxxxxt
senverran olen lojaali enkä rasisti,,matuja kohtaan,hesaavat määrätä suunnan mutta minä vauhdin,
- ALNedre
Väkilukua lisäämään ja siementä linkoamaan nämä orhit on tänne luotsattu, hyvin ovat hommansa hoitaneet.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa1052324Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as421588Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1381114- 1131110
Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.2321058Costa Rica on tympeän makuinen kahvi
Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain57910- 82886
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,54810- 81801
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo215774- 54771
- 93749
- 40686
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79668Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.31617- 39535
- 55527
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin14510Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast30502Onkin niin, että olet hulluna minuun
mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S26498