Savonlinnassa mielipidekirjoitusten julkaisematta jättämisestä paljon parjatun Itä-Savo lehden sisarlehti Länsi-Savo on Itukan linjoilla mielipide asioissa. Estää ihmisten kommentoinnin. Kyllä
MV-lehti oli satakertaa parempoi kuin nää itukat ja länkkärit, joita enää voi edes lehdiksi kutsua.
Itse puhuisin enemmän maksullisista mainosläpysköistä.
https://lansi-savo.fi/uutiset/lahella/04d59ccd-c126-4998-9c29-ba6a4767da83
EI SAA KOMMENTOIDA! EI SANANVAPAUTTA!!!! EIKÖ?
Itukka ja länkkäri
4
<50
Vastaukset
- ilmankossuapännii
Kouvolan sanomat kuuluu samaan ryhmään ja tunnarit kelpaa myös siellä.
- kauankokestaa
Koettakaa jo pikkuhiljaa oppia. Ko. lehti on ammattivalehtelijoiden hallussa. Omistajisto kuuluu sosialistiseen salaseuraan ja käskytys on sen mukainen. Noiden lehtien ainoa todellinen idea on peitellä tiettyjen tahojen tekemisiä ja nostaa muutamien siihen tahoon liitoksissa olevien lellipentujen ja ämmien imagoarvoa. Noiden toimintamalli on täsmälleen sama kuin DDR:ssä oli tapana. Nuo ovat etupiirinsä propagandavälineitä eivätkä aluesanomalehtiä.
- SananWapaus
Aika hyvin saivat uusnatsit ilmaista mainosta tuosta Länsi-Savon jutusta. Vieläkin on uusnatsien mainos siellä kenen tahansa katsottavissa. Eli tapahtui ihan sama kuin itsenäisyyspäivänä, kun hakaristiliput saivat aivan ilmaiseksi valtakunnallisen näkyvyyden iltapäivälehtien sivuilla.
Ja kommentoijille tiedoksi, ettei sananvapaus tarkoita velvollisuutta julkaista toisten mielipiteitä omassa lehdessä. Jokainen media saa valita mitä julkaisee, se on niiden sananvapautta. Jos ei miellytä, sananvapaus antaa mahdollisuuden vaikka perustaa oman lehden, nettimedian, blogin tai mitä vaan.- uuninsytykkeeks
Itä- ja Länsi-Savo olikin vielä taannoin vahvasti kepulaisia lehtiä.... nooh... vanha sanonta täytyy muistaa: "Mihinkäs se koira karvoistaan pääsee..."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa108867"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483