sinulle tarjottimella. Kuuma seksin
täyteinen joululoma josta kirjoitit palstoille toteutumassa mitä teet?
A) tartut heti tilaisuuteen
B) esität kylmää
C) et sano tai tee mitään
Kaivattunne tarjoaa itsensä
37
<50
Vastaukset
- palvoisin
A) Tarttuisin tilaisuuteen heti. Olen unelmoinut hänestä pitkän aikaa.
- Lisähaölu
Tartuisitko heti....
A) 1 sekunnissa
B) yhdessä minuutissa
C) yhdessä tunnissa
D) yhdessä päivässä
E) yhdessä kuukaudessa
F) yhdessä vuodessa
G) yhdessä vuosikymmenessä
H) yhdessä vuosisadassa
- Ratkaisevampaa
Aivojen sisältö on paljon kiehtovampaa kuin pelkkä seksi.
- tarttuisinheti
vastaan A
- Lisöky
Tartuisitko heti....
A) 1 sekunnissa
B) yhdessä minuutissa
C) yhdessä tunnissa
D) yhdessä päivässä
E) yhdessä kuukaudessa
F) yhdessä vuodessa
H) yhdessä vuosisadassa - tarttuisinheti
Lisöky kirjoitti:
Tartuisitko heti....
A) 1 sekunnissa
B) yhdessä minuutissa
C) yhdessä tunnissa
D) yhdessä päivässä
E) yhdessä kuukaudessa
F) yhdessä vuodessa
H) yhdessä vuosisadassaA........
- käytännönasioitakin
Ensin pitäisi selvittää muutama käytännön asia, eli missä tämä kaikki olisi tarkoitus tapahtua ja olisiko tarkoitus todella viettää useampia päivä ja öitä yhdessä. Jos toinen ei ole vapaa, voisi tulla aikamoisia ongelmia.
- Tuotapahtuijo
Melkein. Ei ihan.
- Juha_1985
C....,.
- Hallup
Miksi haaveilet ja kirjoittelet sitten sellaisista palstoille jos et tosipaikan tullen sitten haluakaan?
A)Oletko huomionhakuinen ?
B) Haluatko palstoilta vain naisten kehuja ja runkkaus vastauksia ?
C) pönkitätkö omaa egoasi? - Knainen
Hallup kirjoitti:
Miksi haaveilet ja kirjoittelet sitten sellaisista palstoille jos et tosipaikan tullen sitten haluakaan?
A)Oletko huomionhakuinen ?
B) Haluatko palstoilta vain naisten kehuja ja runkkaus vastauksia ?
C) pönkitätkö omaa egoasi?Mulla on teoria näistä palstan hönkijöistä.
Heillä on seksuaalinen fetissi pervojen kirjoitteluun nettiin.
Saavat kiksejä kun kuvittelevat naisten lukevan niitä ja varmaan kädettävät mällit ulos kun saavat vastauksia naisilta.
He kiihottuvat ajatuksesta että kaikki maailman kauniit naiset vastailee heille ihan himoissaan.
Tarkoitus siis saada omaa itsetuntoa ylös ja samalla seksuaalista tyydytystä
Ovatko he haluamassa irl mitään?
En usko että ovat. Suuremmat puheet kuin teot.
Kun joku nainen heitä lähestyy he menevät lukkoon koska eivät olekaan varmoja mitä oikeasti haluavat. Eivät siis ole varmoja haluaako yhtään mitään suhteita vai onko sittenkin yksin palstalla suomen jokaisen naisen kanssa mielikuvitussuhde parempi.
Tämä jäätyminen ratkaisun hetkillä miettimään haluaako sittenkään vai ei johtaa siihen ettei toimi mitenkään.
Lyhyesti siis: leikkii ja pelleilee olematta tosissaan.
Olen niin monesti jo kirjoittanut tänne tämän saman huomion näistä palstan miehistä
Syy löytyy heistä itsestä ja siitä ettei he tahdo oikeasti siihen miksi palstalla ovat! - Knainen
Knainen kirjoitti:
Mulla on teoria näistä palstan hönkijöistä.
Saavat kiksejä kun kuvittelevat naisten lukevan niitä ja varmaan kädettävät mällit ulos kun saavat vastauksia naisilta.
He kiihottuvat ajatuksesta että kaikki maailman kauniit naiset vastailee heille ihan himoissaan.
Kun joku nainen heitä lähestyy he menevät lukkoon koska eivät olekaan varmoja mitä oikeasti haluavat. Eivät siis ole varmoja haluaako yhtään mitään suhteita vai onko sittenkin yksin palstalla suomen jokaisen naisen kanssa mielikuvitussuhde parempi.
Tämä jäätyminen ratkaisun hetkillä miettimään haluaako sittenkään vai ei johtaa siihen ettei toimi mitenkään.
Olen niin monesti jo kirjoittanut tänne tämän saman huomion näistä palstan miehistä
Syy löytyy heistä itsestä ja siitä ettei he tahdo oikeasti siihen miksi palstalla ovat!Mä oon lukenut palstaa pitkään ja tehnyt myös sellaisen päätelmän että palstan miehet haluavat sellaisen thaimaalaisen naisen tyyppisen naisen. Tai oikeastaan sellaisia 25 kpl. Naisen nyrkin ja hellan väliin joka sanoo ”kyllä rakas. Olet oikeassa rakas” vaikka nyrkistä tulisi ja mies pettäisi.
Naisen siis pitää olla kaikkeen myöntyvä ja kaikessa myötäilevä.
Todennäköisesti nämä herrat lentää thaikkuihin ja ostaa Suomeen vietäväksi 4 naista sieltä vaimoiksi ja ostaa niille talon Haminasta ja itse asuu Rovaniemellä - paljonpuhettatyhjästä
Knainen kirjoitti:
Mulla on teoria näistä palstan hönkijöistä.
Syy löytyy heistä itsestä ja siitä ettei he tahdo oikeasti siihen miksi palstalla ovat!Täällä on niin kivaa vikistä puutteitaan kun ei muuta osaa. Samat laulut oli arki tai joulu.
- Knainen
paljonpuhettatyhjästä kirjoitti:
Täällä on niin kivaa vikistä puutteitaan kun ei muuta osaa. Samat laulut oli arki tai joulu.
Huomioin vain palstan vuosia jatkuneet runkku narinat vailla tyydytystä
Nämä miehet haluaa kaiken mutta eivät kuitenkaan mitään
Thaikusta haetut naisetkin sijoitetaan toisella puolen suomea jotta ovat mahdollisimman kaukana ettei ne kyttää palstailu harrastetta jossa kirjoitetaan pervoja nettiin jotta saadaan ihailua vaan useammilta naisilta
Ne neljä thaikkunaista kun eivät riitä kuin 6 kuukauden ajaksi.
Uusi matka vuoden päästä josta haetaan 4 lisää tyydyttämään ihailun tarvetta
Sitoutumatta kehenkään oikeasti
- Myhverö
Jos nainen ehdottaa että mentäisiinkö naimisiin niin sitten A (kummallakin tunteita siis). Ei kiinnosta maksulliset eivätkä ilmaiset hourot.
- ihmeissään
Olisin hyvin hämmästynyt jos niin tapahtuisi.
- Nolla.prossaa.tsäänssit
A vaihtoehto tietenkin, mutta ei tuollaista tapahdu tässä elämässä. Kaivattuni on niin saatanan vaikea, epäluotettava ja monimutkainen tapaus että ennemmin helvetti jäätyy kun hän itseään tarjoaa 😂
- kaivattujollekin
Vaikean ja monimutkaisen voisin myöntää, mutta epäluotettava en ole.
- Nolla.prossaa.tsäänssit
kaivattujollekin kirjoitti:
Vaikean ja monimutkaisen voisin myöntää, mutta epäluotettava en ole.
Noh, tuskinpa hän sitä itse myöntäisikään. Olen kyllä hänelle joskus sanonutkin etten luota häneen. Mutta ei hän ole läpeensä epäluotettava, joissain asioissa taas luotan häneen 100%sesti. Sitten on taas se puoli hänessä josta ei ota erkkikään selvään mikä on faktaa ja mikä fiktiota... pirun vaikea tapaus.
- Maaliskuumaikki
Jos Aapo sanoisi mulle "Ota mut!", niin kyllä tarttuisin tilaisuuteen.
Esittäisin kylmää. ;D
- Miesepäilee
Veikkaan, että olisi varmaan aika vaikeaa..
Miesepäilee kirjoitti:
Veikkaan, että olisi varmaan aika vaikeaa..
No tietenkin käyttäisin tilaisuuden hyväksi, vaan sellaista tuskin tulee ikinä.
- pimeässäkaipaansua
Rakastelun täyteinen loma kaivattuni kanssa olisi unelma loma..
n>m
Lähtisin jos hän niin tahtoisi.
n>m - envastaatähän
B ja C-vaihtoehdot aika samoja, huono kysely.
- minäjaksanodottaa
Rehellisesti pitäisi olla jotain muutakin, kuin seksi. En ole pintaan katsova ihminen.. Mut jos aika olisi pidempi niin kyllä CtaiD
- enhaaveileseksistä
Minulla ei tunnu olevan mitään tarvetta harrastaa seksiä, joten kertoisin sen heti.
- Cafeaulait
A.
- Kaipaaja.kaivoon
Ainakaan tätä kaivatuista puhuvaa kahelia ei kaipaa kukaan.
- Jonnet_ei_tiedä
Voit tarkistaa sana kirjasta tuon kaivattu sanan jos ei muuten aukene.
- ota-koppi
Aaah, jo ajatus siitä että kaivattuni tarjoaisi itseään minulle ihan tarjottimella (toivottavasti ei kuitenkaan kirjaimellisesti tarjottimella :D) on kyllä hykerryttävän kiihottava. Mutta valitettavasti vaan päiväuntani. Silti vastaan A.
- Sunverhot
Aina vaan seksi nusasin takalistoon, täts it, pyyhkäsisin kullini talon verhoihin. Onko ok
- Hippulatvinkuu
Muru oot niin ihanan miehekäs 🤩
en kertois siitä tänne palstalle miten toimisin. se ois hänen ja minun välinen juttu =)
- saakovastata
Vaikka ei ole kirjoittanut mistään kuumasta joululomasta palstoille?
- Rajansakaikella
Tämä taisi olla vaan niille, jotka on kirjoittaneet kuumasta joululomasta. Eli siirry seuraavaan ketjuun..
- saakovastata
Rajansakaikella kirjoitti:
Tämä taisi olla vaan niille, jotka on kirjoittaneet kuumasta joululomasta. Eli siirry seuraavaan ketjuun..
Jätän seuraavan ketjun väliin ja menen nukkumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1911350
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138903- 85852
- 51758
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?51750Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253637Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä312601Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55589Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7585- 53584