https://youtu.be/NT5nJV31D_k
Sipilä on tietenkin muriaanien kuningas, jonka tulee kunnioittaa Herodesta ja polvistumaan hänen etehensä polvillensa.
Itämään kolme viisasta miestä ovat tietenkin, Petteri Orpo, Antti Rinne ja Ville Niinistö.
Eli johtavien politiikan hölmöläisten joukko. A-M Henriksson ja Li Andersson eivät pääse listalle, koska puhuvat kieltä, jota kukaan ei ymmärrä. He ovat väärässä maakunnassa ja suosittelemme Ahvenanmaata, jotta saavat asiansa ymmärretyksi.
Oletteko huomanneet, kuinka pikkuhiljaa kaikki politiikot liukuvat maahanmuutossa samalle linjalle, kuin Halla- aho on ollut koko polittisen uransa. Äänestäjän kannattaakin äänestää Persuja, eikä perässä hiihtäjiä!
Halla-aho on kuningas Herodes!
6
67
Vastaukset
- suvakyykyttää
Olen rahanvallan kunkku, köyhät suomalaiset kyykkyyn.
https://yle.fi/uutiset/3-8282743- rahavallan
Kunkulle kelpaa tulonsiiroilla kustannetut matut töihin, ei huolta asunnotmista eikä lepäjonoista.
- keskustajakokoomus
nyt korjataan päätöksiä suomalaisten kustannuksella
- Tiernapoitsu
Knihti:
Nyt minä olen käynyt Petlehemissä Juuttaan maan Taavetin kaupungissa ja tappanut ja virtaan heittänyt kaikki kaksivuotiset ja sitä nuoremmat poikalapset.
Herodes:
Koska sinä olet ollut niin rohkea ja silitellyt minun kultaista kruunuani, tahdon minä palkita sinut kullalla ja hopialla ja antaa sinulle yhen verisen todistuksen miekkani kärjestä. Sitä kanss ihmetelly KUN samaa miettiny mitä kirjoittaja tulee jännä vaalikevät sanokaa mun sanoneen ANTTI vielä vapisee sanon minä
Halla-aho ei puhu höpöjä, kuten Suomen esimerkistä ilmastonmuutoksessa. Suomen ei pidä tehdä tyhmyyksiä siinäkään asiassa. Suomalaisten täytyy tehdä päätöksiä, joista on hyötyä suomalaisille. Antakaa kiinalaisten tehdä aloitukset.
Kuunnelkaa tarkkaan, mitä Halla-aho sanoo.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site956092Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto555068SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun574212SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt963809Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost83568Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1143110SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het502513Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?352449Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat522169Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val211545