Mitä tarkoittaa tuo otsikossa mainittu Miehikkäläläisiä tarkoittava nimittely, peikkoja, "syvä joki" jengiä vai jotain sisäpiiriläisiä???
Miehikkälän suippokorvat???
8
910
Vastaukset
- RakastuneetMiehet
Mene katsomaan ja muista ottaa tummelipurkki mukaasi.
- Riihenvarsi
Onks nää Suippokorvat joku kivikautista perua oleva miehikkäläis-suku/heimo, vai mikä jengi on kyseessä???
- Utelu
Onko suippokorvat alkuperäiskansa, saamelaisiin verrattavissa???
- Eikymi
Onko Miehikkälän suippokorvat samaa sukujuurta täällä Kotkan alueella vaikuttavien kymiläisten aboriginaalien kanssa? Kymiläiset tunnetaan myös suippokorvina.
- Esko1968
Eikymi kirjoitti:
Onko Miehikkälän suippokorvat samaa sukujuurta täällä Kotkan alueella vaikuttavien kymiläisten aboriginaalien kanssa? Kymiläiset tunnetaan myös suippokorvina.
miehikkälän suippokorvat vaan virtsajokelaisten propagandaa
- Anonyymi
Eikymi kirjoitti:
Ei hätää! Kotkan suippokorvat ovat vain työttömiä paperimiehiä.
- Anonyymi
Suippokorvien alkukoti on Muurikkalassa, siellä elää vielä vielä muutama alkuperäisen suippokorva heimon jälkeläinen.
- Anonyymi
suippokorvat elää ja voi hyvin!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713869- 1013485
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah773320Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362628- 1141522
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361496Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221104Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181066Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181006