Välipäivät tulossa!

Nyt kannattaa vaihtaa Skoda toiseen merkkiin.

Itsekin vaihdoin hiljattain Opel Astran, kyllä on hyvä ja varma peli. PSA on tehnyt hienoa jälkeä Opelin kanssa.

14

101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ladamies81

      itte vaihroin skodan latuskaan. laatu parani huimasti ja nytte autossa on sentään LÄMMITYSLAITE! ahh mikä nautinto.

    • Kallu32

      Miksi oikeasti kannattaisi vaihtaa?

      • Larvanto

        Saa peukkua Skoda-palstalla.

        Niin se vain on.


    • Autotiätäjäinen

      Ei kai ne skottaraiset vaihdossa mene oikein hyvin koska öljynsyönti, nokka-akseliongelmat, sinkkikukkaset, vesivahingot, olemattomat takuut.

    • Moni varmasti haluaisi vaihtaa pois mutta kun mikään liike ei ota vastaan.

      • spämmäri

        Oli pyhä tai arki niin automerkki palstan häirikkö vaan trollaa. Keräys pystyyn ja hörhö lekuriin joka erikoistunut syrjäytyneisiin netti trolleihin,jotain apuahan sinun olis saatava. .pahasti häiriintynyt seko seko sekopää. 5 päivää vielä voit trollata sit tulee bannaus loppuiäks


      • Larvanto
        spämmäri kirjoitti:

        Oli pyhä tai arki niin automerkki palstan häirikkö vaan trollaa. Keräys pystyyn ja hörhö lekuriin joka erikoistunut syrjäytyneisiin netti trolleihin,jotain apuahan sinun olis saatava. .pahasti häiriintynyt seko seko sekopää. 5 päivää vielä voit trollata sit tulee bannaus loppuiäks

        Viittaatko mahdollisesti, ehkä, todennäköisesti jopa joskus kun ehtii, alkuvuodesta tulevaan rekisteröitymispakkoon? Eihän se plsta valvontaa muuta. Toki Goooool voitaisiin bannata jo nyt. Uskoisin hänen kuitenkin olevan palstan ja laajemminkin Suomi24 ydinjoukkoa myös jatkossa.


      • PenttiHolistiGooolLandlo
        spämmäri kirjoitti:

        Oli pyhä tai arki niin automerkki palstan häirikkö vaan trollaa. Keräys pystyyn ja hörhö lekuriin joka erikoistunut syrjäytyneisiin netti trolleihin,jotain apuahan sinun olis saatava. .pahasti häiriintynyt seko seko sekopää. 5 päivää vielä voit trollata sit tulee bannaus loppuiäks

        Lähden mukaan keräykseen 100 eurolla, ei kun tilinumeroa peliin.


    • Kolmekakaraajarakki

      Kun vanha toimii ja on mieleinen en vaihtanut, sen sijaan sain itäavokkaan(Mazda) hävitettyä nurkista ja tilalle yhden moottoripyörän lisää.

      • TSIDSG2011

        Minkä pyörän sait? Itsellä CBF 1000 toiminut kuin junan vessa 12 vuotta. Nyt kevyempi kiinnostaisi.


      • Kolmekakaraajarakki
        TSIDSG2011 kirjoitti:

        Minkä pyörän sait? Itsellä CBF 1000 toiminut kuin junan vessa 12 vuotta. Nyt kevyempi kiinnostaisi.

        Vanha 1100 FJ, löytyi ehjä ja räpeltämätön - 85.
        Tunnin työllä museokilpiin😊


    • jälkiviisas

      Voihan sen vaihtaa kun ei vaihda japsiin

      • EtukäteenViisas

        Jos haluaa rimpuloida romujen kanssa tulevaisuudessakin, niin ei kannata missään nimessä vaihtaa japsiin....


    • minäpähänhyvinkin

      Juu, vaihtakaa vaan toiseen merkkiin, minulta saa Rellun tilalle, ja minä otan mielelläni Octavian alle.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      156
      472
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe