Harmikseni joudun toteamaan miten auraus täällä radan itä puolella hoidetaan, eli tosi huonosti. Isot penkat liittymässä,,, ja muutenkin kauhea kiire yrittäjällä/rengillä.
Ei jouda jälkiään katsomaan,,,oletan ,että auraus on ulkoistettu? kunnan hoitamana ei ollut
samanlaista ongelmaa, oli leveästi aurattu, liittymät puhtaat:)
Aurauksen taso
6
68
Vastaukset
- hyvinhöylää
Paljon riippuu tiemestarista. Paikkakunnan paras mestarsmies hoitaa urat kuntoon antaumuksella ja varmoin ottein. Tyytyväisyys työn jälkeen on kiitetettävää luokkaa. Naapuripitäjissä taidonnäytteet taitaa herättää vähän kateuttakin. Teikkejä on kaatunut pitkän matkaa yli tuhannen, mutta silti kukaan ei ole tullut valittaman huonoista suorituksista tai kesken jääneistä hommista.
- HöylätenUraAukeaa
Olen samaa mieltä. Hyvä jälki tulee kun höylää uraa auki kokenein ja varmoin ottein!
- Matala-alustainenU-auto
Valitus on aiheellinen. Radan itäpuolen alue on huonommin aurattu, jos vertaa sitä kartano-alueen tienhoidon tasoon.
- Paljon.puhetta
Paljon riippuu tiemestarista. Millainen on höylän terä ja terän jälki. Paikkakunnan vetoauto vetää ja kipinät sinkoilevat. Voi veljet mikä kipäsuihku.
- Timppavaan
Nyt on hoidettu hyvin auruut.Vaikka tilanne oli vaikea.
- aramus
Tosiaan nyt on kunnolla aurattu, toivottavasti jatkossakin. Ja tarkoitan todellakin lumen aurausta;)
Ihmeiden aika ei ole näköjään ohi. Kiitos.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2284887Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233590Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2702072Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,111996Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast411289Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611229Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1071015- 32833
- 61777
- 176760