Julkaisi oikein kuvan "turvapaikkalapsesta"! "Poliisi julkaisi epäillyn kuvan. POLIISI
Turussa sijaitsevassa Kirkkotien K-marketissa tapahtui törkeä ryöstö joulupäivänä 25.12. kello 16.37-16.39 välisenä aikana, kun mies uhkasi teräaseella kaupan henkilökuntaa.
Rikoskomisario Juhani Malmberg kertoo Iltalehdelle, että tilanteessa oli poliisin käsityksen mukaan todellinen väkivallan uhka.
Mies yritti saada rahaa kassasta, mutta hänen onnistui saada ainoastaan tupakkaa.
Poliisin mukaan mies on noin 180 senttimetriä pitkä. Hänellä on parta, mustat housut ja vaaleat lenkkitossut sekä harmaa takki, jossa oli rinnassa musta raita." IL
Onpas "rasistinen" poliisi....
14
394
Vastaukset
- taustasalataantaas
Selvä Tapaus! Jokainen osaa kuvan perusteella tehdä johtopäätökset!
- selvätapaus
Suvakin mielestä kantaSuomalainen koska naama näkyy!
- tups
Nostaako TPS hanskat naulaan ?
- itämafia
venäläinen retku taas!
- Khlyttyyriä
Eipä ole Venäläinen! Tai sitten on plankkannut naamansa....
- Tietämättömälle
Venäläisissä on hyvinkin tummia.
- jokutommonen
Magomed, Ruslan, Khabib, Ibragim, Damir, Akhmat...?
- ollalaaa
Mutta Mvlehti tarvittiin lapsen tappajan nimen, kuvan ja muunkin siihen liittyvän julkaisemiseen.
- TVM
MV-lehden jutussa jossa näytettiin perhepotretin kuva, ei ollut murhaaja kuvassa vaan lapsen isä. Juttu on poistettu. Kaikki muut tiedot jutussa pitävät paikkaansa.
Kuitenkin kaikissa muissa jutuissa ja muissa tiedoissa asiat pitävät paikkansa.
MV pahoittelee tilannetta. Anteeksi.
- Mohmatti
Lukekaa MV:sta tämän murhaajaenon nimi ja kuvakin on! Erään kaupunginvaltuutetun ystävä, ainakin facessa....
- Halilinen
Ei saa leimata
- SAIIRASTA
Paola Suhonen suunnitteli äitiysvaatteita 12-vuotiaille
Julkaistu 28.12.2018 18:03, 3524 lukukertaa
Riittääkö käsien pesemiseen yleinen islamin puolustus: "tulee Euroopassa raskaaksi muitakin kuin vain islaminuskoisia." - OleVarovainenNainen
Yli 1 500 naisen uskotaan joutuneen järkyttävien seksuaalirikosten uhreiksi kaikkialla Saksassa viime uutenavuotena.
Viranomaiset ovat vahvistaneet, että hyökkäysten takana olivat pääosin pohjoisafrikkalaiset miehet.
Pahinta ahdistelu oli Kölnissä, jossa yli 600 naista joutui rikoksen uhriksi päärautatieasemalla ja sen lähistöllä.
Lähde: The Sun
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43984Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760