Moii, löytyiskö Kouvolasta ketää kaveria leikkeihin? Olen 23-vuotias 175/87/14 kaapissa oleva bi-utelias, tai ehkä jopa bi-seksuaali. Kaikenlainen seksi miehen kanssa kiinnostaisi. Tykkään anaaliseksistä todella paljon, ja voin mä itsekin työnnellä anaaliin. ;) Mun kanssa saa myös toteuttaa villeimmät fantasiat, olen kaikelle avoin, niinkuin mun anaalikin. ;p Olisi hienoa löytää mies tai vaikka useampi leikkikaveriksi, jolta saisi ottaa suihin vaikka telkkaria katsellessa ja ottaa lastit syvälle kurkkuun. Ja mikäli toista osapuolta kiinnostaa, niin voin myös naisten vaatteita pukea päälle. ;) Kikistä löytää BiiSamii nimellä.
Kouvolasta harrastusseuraa?
Seuralainenhaussa
3
104
Vastaukset
Löytyy kyllä jos vanhempi mies kelpaa, ehkä mahdollista päästä myös parin seuraksi.
Tässä olis😊
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h403556- 743323
- 1042794
- 1452707
- 1582144
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201978Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa281836- 401599
- 591165
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To261095