Kouvolasta harrastusseuraa?

Seuralainenhaussa

Moii, löytyiskö Kouvolasta ketää kaveria leikkeihin? Olen 23-vuotias 175/87/14 kaapissa oleva bi-utelias, tai ehkä jopa bi-seksuaali. Kaikenlainen seksi miehen kanssa kiinnostaisi. Tykkään anaaliseksistä todella paljon, ja voin mä itsekin työnnellä anaaliin. ;) Mun kanssa saa myös toteuttaa villeimmät fantasiat, olen kaikelle avoin, niinkuin mun anaalikin. ;p Olisi hienoa löytää mies tai vaikka useampi leikkikaveriksi, jolta saisi ottaa suihin vaikka telkkaria katsellessa ja ottaa lastit syvälle kurkkuun. Ja mikäli toista osapuolta kiinnostaa, niin voin myös naisten vaatteita pukea päälle. ;) Kikistä löytää BiiSamii nimellä.

3

107

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Löytyy kyllä jos vanhempi mies kelpaa, ehkä mahdollista päästä myös parin seuraksi.

• Tässä olis😊

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      83
      3288
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      34
      2635
    3. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2248
    4. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      73
      2239
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2181
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      110
      2153
    7. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      19
      1927
    8. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1904
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      20
      1859
    10. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      86
      1632
    Aihe