Konnan pään nykiminen

Kilppariasiaa

Eli siis minulla on n. 8v nelivarvaskonna ja olen lähiaikoina huomannut, että sillä saattaa ajoittain pää nykiä terävästi ylhäältä alas yleensä minua katsoessa. Onko tämä ihan normaalia vai pitäisikö huolestua?

2

<50

Vastaukset

• kilkikonna keitto ohjeet löytyvät netistä. Ei hätää kyll se vielä iloksi muuttuu

• Aika vaikeaa on ottaa kantaa näin vähillä tiedoilla. Kilpparisi on tulossa sukukypsäksi, mikä usein aiheuttaa muutoksia käyttäytymisessä. Monilla kilppareilla pään nykiminen on yhteydessä kosiorituaaleihin ja jollei mitään havaittavaa sairautta ole, keseessä voi olla ihan pelkästään se, että seksiseurasta olisi puute. Halut ne kun on kilpikonnillakin, vaikkeivat mitään kaneja olekaan. Sinunkin hoidokillasi on parhaassa tapauksessa edessä vielä pitkästi toistasataa vuotta lisääntymiskykyistä aikaa, ja varsinkin ensimmäiset 40 vuotta hormonit jylläävät aika lailla ;-}

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengityssuoja, viruksia vastaan. Ihan pelleilyäkö?

Kuulemma hengityssuojaimet ovat loppuneet niin apteekeista kuin tukkureiltakin, kertoo Hesari. "Hengityssuojaimet loppuivat tukkureilta ja monista ap
    Maailman menoa
    61
    2868
  2. Mä välitän susta

edelleen paljon, sitä ei mikään koskaan muuta, enkä halua sulle mitään pahaa. Toivon että olet onnellinen. Itse tyydyn osaani ja yritän pärjätä näillä
    Ikävä
    55
    707
  3. Tiedät nainen itekin

jos me ruvettas niin haluaisin; että oltais vain toisia varten. Sinusta en kyllä ole yhtään varma. :(
    Ikävä
    31
    513