Pitääkö se paikkaansa, että Malagasta saa pesää 20 eurolla, vai onko ne huijausta?
Vastaukset 6
- TautiaLiikkeellä
Ei ole huijausta. Guadalhorchen laidalta voi saada halvemmLLkin ja hyvin tautista. Kannattaa mennä.
- Pikaisesti
40 on alin järkevä kohde.
- rikoksenuhri
On ehdottomasti huijausta!
Käänny heti viranomaisten puoleen ja tee rikosilmoitus sinua kohdanneesta törkeästä petoksesta. - CostanPanomies
Pitääkö paikkansa sekin tieto, että pitää olla rahaa jotta voi matkustaa sinne halvan pesän lähteille. Ikinä ole mihinkään matkustanut!
- Halpaalustia
Pitää tehdä kelalle panomatka-anomus missä eritellään matkan aikana syntyvät kulut n. - 100 - 300 euron tarkkuudella. Kiireellisissä tapauksissa voi anoa sossusta matkakulut jo etukäteen jos lompsa sattuis olemaan tyhjä.
Näin olen viiden viimisen vuoden aikana toiminut.
Muista ottaa aina kuitit talteen. Muuten voi tulla vaikeuksia kulujen takaisinsaamisen kanssa kellata.
Hauskaa matkaa sinulle! Olen itsekin menossa taas helmikuussa seitsemännen kerran. Yleensä aina 2 - 3 kertaa vuodessa.
P.S. tiedän paljon 10 - 15 euron paikkojakin. - Halpaalustia
Tulkaa jutteleen mun kanssa Pattayan palstalle, oon Krunikan Vili siellä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t71920Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää227813Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️67748- 49664
On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien59568Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh26533- 46507
Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞26504Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä29489- 35489