Johanna Tukiainen haalimassa lisää KOIRIA! Rahoittaja-Veijo ostaa hänelle minichihuahuan seuraavaksi

Korantappajakaksikko

Johanna Tukiaisella on nyt kaksi koiraa - Bella ja Bruno - jotka asustelevat emäntänsä kanssa alle 30 neliömetrin asunnossa Töölönkadulla.
Koirien ulkoiluttaminen ja sisäsiisteiksi opettaminen ovat vähän niin ja näin.
Mutta lisää koiria on tuloillaan.

44

124

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koirantappajakaksikko

Joulun 2018 alla Johannan ja Veijon välille syntyi kriisi. Nyt on selvinnyt syy: "Suutuin, kun en saanut joululahjaksi mini chihuahuaa; mutta sellainen tuleekin; mies haluaa vain varmistaa, että se on “Champion Bloodline” eli erityisen kaunis koira! Kun ei kerran lapsia tule; niin koiria sitten!!!!!" (Johanna 25.12.)

• Koirantappajakaksikko

Nyt on kai tulossa Brunolle monoa persaukseen: "Minichihuahua ja mopsi; pitäkää hatuistanne kiinni: kohta lennetään!!!! Päivitykseni olivat aiemmin aika levottomia; yksi syy oli se, että suutuin, kun en saanut chihuahuapentua joululahjaksi (mulla on äitivietti; joten kaipaan vielä ihan pientä koiraa)." (Johanna 25.12.)

• Dolls-duo

Velli ja Tuksu ovat kyllä niin toisensa ansainneet. Eivätkä käy ihan täysillä.

• Turun-keskusta

Glamourtähtemme on Hotelli Hamburger Börsissä suunnittelemassa rotukoirahankintoja rahoittajansa kanssa.

• Mahdollistaja-Veijo

Miten alas voi ihminen vajota? Ja Velliä nyt tarkoitan.

• Räk
        Turun-keskusta kirjoitti:

Glamourtähtemme on Hotelli Hamburger Börsissä suunnittelemassa rotukoirahankintoja rahoittajansa kanssa.

Koirat ovat Tukiaiselle hänen "karvaisia lapsiaan", siksi hän niitä haalii itselleen.
        Tuota hän on toitottanut jo monta vuotta.

"Itse kaipaisin kovasti omaa lasta myös; mutta ainakin toistaiseksi olen myös ”Pet Mom” ja nämä kaikki naiset USA:ssa näyttävät olevan vain ylpeitä siitä. Täytyy ottaa huomioon; että kaikki eivät pysty saamaan lapsia (vaikka minä kyllä pystyisin, se on tutkittu minulta…), niin silloin eläimistä tulee ne karvaiset lapset." (JTu 17.5.18)

• Pakastinhauvavauva

Johannan viime päivien someraivon myötä on käynyt selväksi, että hänen aiemmin koirillaan teettämät pomeranian-pennut kuolivat ja laitettiin pakastimeen vuosi sitten:
        "... olisi varmasti tehnyt saman myös mielipuoliselle, Jumalan pilkkaaja Lallille, joka murhasi koiranpennut ja pakasti ne!!!!!!! Todennäköisesti Julia olisi vetänyt silmät mustaksi Lallilta ja pakastanut sen äijän!" (24.12.)

• Psyko-Barbie
        Pakastinhauvavauva kirjoitti:

Johannan viime päivien someraivon myötä on käynyt selväksi, että hänen aiemmin koirillaan teettämät pomeranian-pennut kuolivat ja laitettiin pakastimeen vuosi sitten:
        "... olisi varmasti tehnyt saman myös mielipuoliselle, Jumalan pilkkaaja Lallille, joka murhasi koiranpennut ja pakasti ne!!!!!!! Todennäköisesti Julia olisi vetänyt silmät mustaksi Lallilta ja pakastanut sen äijän!" (24.12.)

Johanna kertoo menneensä pois tolaltaan: "Sekosin chihuahua pennusta; sekä isäni vakavasta sairaudesta sekä pelkäsin äärettömästi retkahtavani juomaan. Mutta KIITOS esirukoilijat ja kiitos Jeesus; EN RETKAHTANUT!!!!! OLEN RAITIS; Hallelujah!!!!!" (Fb 25.12.)

• Lällykäinen
        Mahdollistaja-Veijo kirjoitti:

Miten alas voi ihminen vajota? Ja Velliä nyt tarkoitan.

Veijo on peräkammaripoika, joka käyttää piparipukua pikkujoulujen aikaan keikoilla ja ostaa tarvittaessa aina kasan koiria Tunkille.

• Vhyujbki

Oikeudessa eläinten kaltoinkohtelusta tuomittu Johanna Tukiainen rehentelee Facebookissa, että hänellä saa olla vaikka sata koiraa jos hän haluaa. Uskovaiset ja äitinsä komppaavat ja silittelevät päätä. Miesystävä ostaa aina uuden koiran. Vaikka Hgin valvova eläinlääkäri on antanut monisivuisen lausunnon Tukiaisen laiminlyönneistä jatkuvasti vaihtuvien ja oudosti katoilevien koirien hoidosta. Asia on ollut oikeudessa ja Tukiaisen äiti oli paikalla peittelemässä tyttärensä vääriä tekoja viattomia luontokappaleita kohtaan. Miksi näin tapahtuu ja miten tämä on mahdollista?

• Se johtuu siitä, kun läheiset, vaikka heillä on eläinlääkärin antamat lausunnot Johannan koirien surkeasta kunnosta pysyvät hiljaa ja hyväksyvät eläinrääkkäykset. He ovat mahdollistajia ja paljon pahempia eläinrääkkääjiä, kuin sairas Johanna.

Ja paskat! Se kyllä kuulu aikas´ monellekin taholle koirien hyvin-/pahoinvointi ja montako niitä on tungettuna tietyn kokoiselle neliömäärälle.

• LällykkäAkka
        RailiSuominen kirjoitti:

Se johtuu siitä, kun läheiset, vaikka heillä on eläinlääkärin antamat lausunnot Johannan koirien surkeasta kunnosta pysyvät hiljaa ja hyväksyvät eläinrääkkäykset. He ovat mahdollistajia ja paljon pahempia eläinrääkkääjiä, kuin sairas Johanna.

Ja paskat! Se kyllä kuulu aikas´ monellekin taholle koirien hyvin-/pahoinvointi ja montako niitä on tungettuna tietyn kokoiselle neliömäärälle.

Montakos sinä sait johannalta pois? Et yhtään, vaikka täälläkin uhosit muuta.

• Sivustaseurannut
        LällykkäAkka kirjoitti:

Montakos sinä sait johannalta pois? Et yhtään, vaikka täälläkin uhosit muuta.

Raili on tän palstan pahin tyhjänpuhuja.
        Ei pahemmin kannata uskoa, mitä se laukoo...mistään.
        Vuosien varrella täälläkin uhonnut ja selitellyt vaikka mitä. Heikoksi on jäänyt tulokset. Hyvin heikoksi. Viimeksi oli niiiiiin varmaa, että koirat saadaan pois jossulta. Joo, ei saatu.
        Samanlainen kustapäässä oleva tyyppi kuin kiinteistökaisakin. Kaikkien alojen asijantuntija olevinaan. Typerykset menee sen lankoihin ja uskoo kaiken. Ootte vähän niin kuin ton tuksun kusettamat uskiksetkin.

• Sivustaseurannut kirjoitti:

Raili on tän palstan pahin tyhjänpuhuja.
        Ei pahemmin kannata uskoa, mitä se laukoo...mistään.
        Vuosien varrella täälläkin uhonnut ja selitellyt vaikka mitä. Heikoksi on jäänyt tulokset. Hyvin heikoksi. Viimeksi oli niiiiiin varmaa, että koirat saadaan pois jossulta. Joo, ei saatu.
        Samanlainen kustapäässä oleva tyyppi kuin kiinteistökaisakin. Kaikkien alojen asijantuntija olevinaan. Typerykset menee sen lankoihin ja uskoo kaiken. Ootte vähän niin kuin ton tuksun kusettamat uskiksetkin.

Missä olen uhonnut, että saan koirat pois Johannalta? Olen puha pälpättänyt kokoajan sitä, että Johannalle pitää saada eläintenpitokielto. Olen senkin sanonut, että Johannalla olisi eläintenpitokielto, mikäli ne sen paskat mahdollistajat olisivat toimineet siten, kuin eläimistä välittävien pitää toimia.

Ja kyllä olen sen tehnyt, että olin yhteydessä viranomaisiin. Enempää ei voi tehdä. En voi sille mitään, että viranomaistoiminta ja noiden mahdollistajien lusmurointi on mitä on. Ei kukaan voi mennä varastaaan toisen omaisuutta. Väliin voi mennä silloin, jos huomaa, että eläintä rääkäätään (siis silloin, kun tilanne on akuutti), mutta siitä pitää aina ilmoittaa viranomaislle.

Sun mielestä Jasmina toimi oikein, kun vuosien ajan katseli Johannan huonoa koirien hoitoa, eikä tehnyt muuta, kun tuli sitten nettiin avautumaan näkemistään kauheuksista. Mun mielestä se on pahempaa rääkkäystä, kuin mitä Johanna on harrastanut. Ei musta ainakaan olisi moiseen härskiyteen.

Se, joka näkee, niin se toimii ja piste..

• Koirat-leluina

Alkavat keittää nämä Tukiaisen koira-asiat. Koiria hankitaan pikku-Johannan mielihalujen mukaan kertakäyttöperiaatteella, ja niitä hylätään, kun uusi lelu ei enää kiinnosta tai olekaan kiva.

• VatuttaaKyllä

Missäs on muutoin Bruno buldokki paskasen tötterönsä kera? Kun vaikuttaa siltä että turun hotellireissulle on päässyt mukaan vain Bella.
        Onko jätetty yksin töölön kämppään koko joulun ajaksi? Toisaalta eipä olisi eka kerta kun tunkki jättää koiransa vuorokausiksi oman onnensa nojaan, pärjätköön miten pärjää.

• Suvi-L
        VatuttaaKyllä kirjoitti:

Missäs on muutoin Bruno buldokki paskasen tötterönsä kera? Kun vaikuttaa siltä että turun hotellireissulle on päässyt mukaan vain Bella.
        Onko jätetty yksin töölön kämppään koko joulun ajaksi? Toisaalta eipä olisi eka kerta kun tunkki jättää koiransa vuorokausiksi oman onnensa nojaan, pärjätköön miten pärjää.

Olisikohan ollut Suvilla Malminkartanossa?

• Hesaneläinlääkärille

Pistäkää s. postia valvovalle eläinlääkärille, lista koirista mitä sillä on ollut ja mitä sillä nyt on. Liittäkää kuva tai pari siitä albertinkadun asunnosta ja kertomus kuinka sikamaisessa kunnossa se oli, myös siitä ettei koiria edes ulkoiluteta kuin sattumanvaraisesti. Mitä useampi laittaa postia sen parempi. Pitäisi koirat ittaa pois ja vaatia tunkille eläintenpitokielto mielummin loppuiäksi.

Ai niin ja se yksi joka hankittiin ulkomailta joka kuoli muutaman päivän jälkeen, se tuotiin vissiin salaa suomeen, saattoi olla joku tarttuva tauti. Tosin koirat on voitu tuoda vellin nimellä, vellihän on ollut vaan takapiruna jotta tunkki saisi koiria.

• Paskaatunnutjauhavan

Kyllä se valkoinen pomsu tuli ihan lentokoneella papereiden kera.
        Että äläpä levitä täällä pashaa kun et faktoja tiedä.

• Vihastunut

Veijo Lalli pitää laittaa vastuuseen siitä, että mahdollistaa eläinrääkkäyksen ostamalla koiria eläinrääkkääjälle. Pitäisikö hänestä tehdä rikosilmoitus vai miten asian saisi menemään eteenpäin?

• Lakiontämmöinen

Veijo saa ostaa vaikka 100 koiraa, pitää ne nimissään ja antaa tuksulle.
        Kukaan ei asialle voi yhtään mitään. Et edes sinä.
        Näin se vaan menee.

• Lakiontämmöinen kirjoitti:

Näin se vaan menee.

Väitteesi ei pidä paikkaansa. Johanna ei voi pitää 100 koiraa kämpässään, eikä voi lällykkävellikään (huom! pienellä kirjoitettu).

• Zulfikar

Minkä lain mitä pykälää Velli on rikkonut? Selvittäkää se ennen kuin vedätte hänet edesvastuuseen, senkin piskihysteerikot.

• Tunkki-100
        Lakiontämmöinen kirjoitti:

Näin se vaan menee.

"Minulla saa olla vaikka 100 koiraa, jos haluan; ei se ole suomalaisten asia päättää!!!!!
        Eikä muutkaan elämäni henk.koht.asiat!" (Johanna uhosi Facebookissa 26.12.)

• UhoaUhoataas
        RailiSuominen kirjoitti:

Väitteesi ei pidä paikkaansa. Johanna ei voi pitää 100 koiraa kämpässään, eikä voi lällykkävellikään (huom! pienellä kirjoitettu).

Perustele väittämäsi.

• Salajuoppous-Töölössä
        Tunkki-100 kirjoitti:

"Minulla saa olla vaikka 100 koiraa, jos haluan; ei se ole suomalaisten asia päättää!!!!!

Tunkki on uhmakas pyöreä pikku nilkki.

• 100-kenkää
        Tunkki-100 kirjoitti:

Johanna Tukiaiselle koirat toimivat laukkuina, asusteina.
        Niitä voi ostella ja vaihdella; ne eivät ole Tunkille eläviä, tuntevia olentoja.

• Sääliks-käy-koiria
        Salajuoppous-Töölössä kirjoitti:

Tunkki on uhmakas pyöreä pikku nilkki.

On edesvastuutonta myydä tai antaa Tuksulle ylipäätään mitään eläimiä.

• Ex-ylkämies-Veijo
        Sääliks-käy-koiria kirjoitti:

On edesvastuutonta myydä tai antaa Tuksulle ylipäätään mitään eläimiä.

Hänelle ei ole myyty/ ei myydä enää koiria, vaan niitä on trokattu ulkomailta ja ostettu toisten nimiin.

• UhoaUhoataas kirjoitti:

Perustele väittämäsi.

No enpä olisi uskonut, että tuollainen pitää perustellakin. Tavallisen järjen omaava sen osaa kyllä ajatella järkevästi.

No perustellaan sitten sulle, jos et ymmärrä. Johanna asuu noin, 30 neliömetrin kämpässä. Kun tuosta neliömäärästä vähennetään kalustuksen viemät tilat, niin lattiapinta-ala saattaa olla tollaset 10-15 neliömetriä. Tuokin edellyttää, että rojua ei ole lattia-ala täynnä. No se taas tietää sitä, että yhden koiran elintila olisi tuollaiset 10-15 nelisenttimetriä. Millainen koira mahtuu tuollaseen alaan? Mitenhän tuo mahtaisi riittää noin niinkuin ihan lainkin puolesta?

• Mites-vuosi-2019
        Tunkki-100 kirjoitti:

Tämä jo monta vuotta jatkunut koiraralli on kyllä käsittämätön.

• tytytyt

Jokin asia on mennyt ihmisessä pahasti pieleen, jos tuossa määrin hamstraa eläimiä.
        Näyttäisi siltä, että J:n on mahdotonta kiintyä eläimiinsä, vaikka somessa muuta livertelee.

• vellimatoshka
        tytytyt kirjoitti:

Jokin asia on mennyt ihmisessä pahasti pieleen, jos tuossa määrin hamstraa eläimiä.
        Näyttäisi siltä, että J:n on mahdotonta kiintyä eläimiinsä, vaikka somessa muuta livertelee.

Sama tunteettomuus on nähtävissä myös Tunkin ihmissuhteissa.
        Materiaa kaikki, eläimet asusteita ja ihmiset lompakoita.

• Pukineräksyt

Koirien jatkuva hankinta ja niistä nopea luopuminen tai niiden mystinen katoaminen kertovat, ettei Johannan suhtautuminen eläviin luontokappaleisiin ole terve.

• älävalehtele
        Pukineräksyt kirjoitti:

Koirien jatkuva hankinta ja niistä nopea luopuminen tai niiden mystinen katoaminen kertovat, ettei Johannan suhtautuminen eläviin luontokappaleisiin ole terve.

Noi samat piskit sillä on ollut jo monta vuotta. Ei ne mihinkään ole kadonneet.

• Koirat-asusteina

Hän on esineellistänyt kotieläimet ja kohtelee niitä kuten käsilaukkujaan tai kenkiään.

• Sarjaeläinrääkkääjä
        älävalehtele kirjoitti:

Noi samat piskit sillä on ollut jo monta vuotta. Ei ne mihinkään ole kadonneet.

Kahdeksan vuoden sisään 17 kappaletta vaihtuneita ja kadonneita koiria.

• Karmea-kohtalo

Pahinta, mitä koiralle voi tapahtua, on päätyminen asusteeksi sekakäyttäjälle Töölöön.

• Koirapakastaja

Päihderiippuvaiselta ja varttihullun paperit omaavalta Tunkilta tuo koirien hoitaminen ei vaan onnistu.

• Äänet-kertovat
        Koirapakastaja kirjoitti:

Päihderiippuvaiselta ja varttihullun paperit omaavalta Tunkilta tuo koirien hoitaminen ei vaan onnistu.

Tukiaisella ovat siis varttihullun paperit: "Minulle puhkesi sisareni kuoleman jälkeen bibolaarinen oireyhtymä, eli maanis-depressiivisyys. Siinä yksi suuri syy, miksi en voi käydä töissä jne. Olen huomannut että bibolaarisuus avaa ovia pahaan henkimaailmaan jne, mutta lääkitys ja usko Jeesukseen pitävät sen kurissa." Fb 14.12.17

• Bipopäinen
        Äänet-kertovat kirjoitti:

Tukiaisella ovat siis varttihullun paperit: "Minulle puhkesi sisareni kuoleman jälkeen bibolaarinen oireyhtymä, eli maanis-depressiivisyys. Siinä yksi suuri syy, miksi en voi käydä töissä jne. Olen huomannut että bibolaarisuus avaa ovia pahaan henkimaailmaan jne, mutta lääkitys ja usko Jeesukseen pitävät sen kurissa." Fb 14.12.17

Hymynäätä No voi tiesi kertoa seuraavaa: "Kotkan AA kuntoutus. Lääkärintodistuksen (hoviin) mukaan Tuksun pitkäaikainen alkoholin ja lääkkeiden väärinkäyttö on aiheuttanut kaksijakoisen mielenhäiriön [kaksisuuntaisen mielialahäiriön], minkä vuoksi häntä ei voida laittaa suljettuun vankilaan." (2.2.2016)

• Oikeusnäätä

Kun Tukiaisen isoa rikosnippua käsiteltiin oikeudessa helmikuussa 2016, Helsingin hovioikeuden ratkaisussa todetaan muun muassa: "Tukiainen on 11.1.2016 toimittanut hovioikeudelle lisäkirjelmän ja sen liitteenä erikoisalan sairaskertomuksen." Seurauksena oli, että Tukiaisen monen kuukauden ehdoton vankeustuomio muuttui yhdyskuntapalveluksi vanhusten palvelutalossa.

• Nukkumakavereita

Koira vai mies, sitä Tukiainen pohdiskeli 30.11.2018:

"Minulla on ollut vuosia pikkukoiria; mutta nyt huomasin; että suuren koiran kanssa on ihan kaikkein parasta nukkua! Riippuu tietysti; millainen mies on! Jos mies on miehekäs; laittaa käsivarren ympärilleni, josta pidän ja nukkuu käyttäen paljon läheisyyttä, eikä käännä selkäänsä ja nuku toisella puolella sängyn laitaa; niin sitten tietysti koira on parempi nukkumakaveri.

Mutta jos on rakkaansa vieressä; niin kyllä mä sitten kallistun mieheen. Jep……Ei siis päinvastoin……. JOS mies on läheinen, ottaa kainaloonsa jne; niin nukun mielummin miehen vieressä. Mutta jos hän on etäinen, kylmä jne; niin EHDOTTOMASTI KOIRA ON PAREMPI!" (Fb)

• Mikä noitten ihmisten, muidenkin kun Johannan, pääkopassa viiraa, kun koiran mukamas pitäisi nukkua ihmisten vieressä sängyssä? Telttaretkillä mä ymmärrän, että nu7kutaan samassa teltassa, mutta en muutoin. Koira on koira ja koira nukkuu omassa petissään ja ihminen omassaan. Lisäksi noi Johannan koirathan pitää nostaa sänkyyn, ei ne sinne muuten pääse. Eli ne ei välttämäti edes uskalla tulla sängystä pois, eli ovat pakotettuja siellä nukkumaan ja väistelemään emäntäänsä.

En sitä sano, etteikö meidän hunsvotti käy sängyssä, mutta ei se perkele vieköön nuku kainalossa. Ja toinen mikä mua inhottaa on se, että ihmiset pussailevat koiraansa. Yöks! Ekana koira nuolee ulkona toisten kuset ja muut jätökset, sekä nuolee omat "vehkeensä" a sitten pussaa omistajaansa.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      226
      4359
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      70
      2817
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      394
      2463
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2383
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      43
      1667
    6. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      556
      1419
    7. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      78
      1349
    8. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      96
      1344
    9. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      57
      1340
    10. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      126
      1226
    Aihe