Kerrostalon joulu

Joulutöissä

Kerrostalohäirikölle joulukaan ei ole pyhää aikaa. Naapuri metelöi koko jouluaaton. Hirveä ryske ja kirskunta alkoi heti aamusta. Sama ääni tulee kun huonekalukaja vedetään lattia pitkin nostamatta ilmaan. Ruokapöytä tärisi lounasta syödessä,kuin tiejyrä olisi kulkenut ohi. Tv joulurauhanjulistus oli oli alkamassa paukutin ärhäkkäästi . Melu loppui. Lähdin tekemään iltapäivän työvuoron työpaikalle ja sen jälkeen vanhemmille joulun viettoon. Klo 21 tulin kotiin. Pesin hampaat ja menin sänkyyn. En kerennyt olla pitkään sängyssä kun sama meteli alkoi taas. Kello oli 23. Soitin 112. Eivät suostuneet laittamaan poliisia paikalle. Sanoin kyllä hätäkeskukseen että pitäis päästä nukkumaan kun aamulla on herättävä klo 7 töihin. Naapuri rauhoittui hätäkeskukseen soiton jälkeen. Valitus vuokra-asunnon omistajalle on tehty.

3

131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joulutöissä

Tämä häiriköivä naapuri on on keksinyt omia sääntöjä. Sunnuntaina ei hänen mukaan saa pestä pyykkiä. Taloyhtiön säännöissä asiaa ei kielletä. Yörauhasääntö löytyy ja maton tamppauksesta löytyy sääntö. Muuten kotitöiden tekoa ei rajoiteta kellonajoilla/päivillä. Minä en alistu keksittyihin sääntöihin.

• Aloittajan naapurihan ei ole tehnyt mitään väärää siirrellessään huonekaluja hiljaisuusajan ulkopuolella. Aloittaja itse on sen sijaan tehnyt väärin paukutellessan vastaan, mahtavat muut napurit olla onnissan kun yhden meluajan sijaan niitä onkin kaksi. Mikäli naapurin melu häiritsee mennään soittamaan ovikelloa ja kerrotaan tilanne.

• tuberg

Nykyään ei ole turvallista mennä soittamaan naapurin ovikelloa ,vaikka asia olisi ihan asiasta huomauttamisesta. Voi tulla puukosta tai vastaavasta. Parempi ilmoittaa oman turvallisuuden takia isännöitsijälle. Isännöitsijän tehtävä toimia ko. tehtävässä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      164
      2042
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1952
    3. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      119
      1375
    4. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      98
      1352
    5. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      440
      1212
    6. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      65
      945
    7. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      861
    8. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50
      856
    9. En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita

Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä
      Maailman menoa
      221
      751
    10. Syntymän ja kuoleman aallot

Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa
      Hindulaisuus
      338
      724
    Aihe