Veikkauksen voitonmaksuista

Summat_senkun_tippuu

Kävin lunastamassa Kaikki tai ei mitään pelissä olleita voittoja kioskilla. Tositteessa oli yhdeksän vikaan mennyttä, ja neljä oikein tulos. Silti takaisin annettiin vain 1. 50 euroa. Kuitissa luki 1x4. Aiemmin kuitenkin kun on tullut sama tulos, pelatessa samaa peliä Veikkauksen verkkosivuilla, niin saatu palautussumma on ollut 9- 12 euroa.

Kuvittelenko minä vain, että kyseisestä pelistä olisi pitänyt tulla tuota summaa huomattavasti enemmän takaisin? Vai olenko siis väärässä?

18

826

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varsin_omituista_

Edelliseen kirjoitukseen tuli virhe. Eli kyseisessä pelissä oli yhdeksän väärin mennyttä ja kolme oikein ollutta numeroa.

Olen yleensä aika tarkka, kun tarkistan tulokset omasta kupongista.

Jos olen vähänkään perillä siitä, miten voitonmaksut kyseisessä pelissä jaetaan, niin tositteen mukaan palautusta pitäisi tulla kahdesta voitosta. Eli kolmesta numerosta oikein ja yhdeksästä numerosta väärin.
      Aiemmin, kun olen pelannut peliä netin kautta on joskus tullut yhdeksän numeroa kolmella rivillä, voittoa siitä on tullut 20-30 euroa. Millään matikkalaskulla en kuitenkaan pääse tuohon summaan 1.50 euroa palautusta.

Tätä on tapahtunut aiemminkin. Liekö pelivoittojen palautussummat pienentyneet? Vai kusettaako tässä joko Veikkaus, tai myyntipaikka? Oletetaanko, etten huomaa tapahtunutta?

Olen laittanut palautetta Veikkauksen asiakaspalveluun.

• nettiveikkaaja

Pelin nimestähän voisi päätellä kylläkin että joko kaikki on oltava oikein tai kaikki väärin ja muussa tapauksessa ei saisi mitään. Kaikki tai ei mitään.
        Jos epäilet että veikkausasiamies kusettaa niin voit eliminoida sen pelaamalla pelit vain veikkauksen netissä. Samalla saat mahdolliset voitot suoraan pankkitilillesi tai halutessasi veikkaus -tilillekin.

• Älä_puhu_höpöjä

Nettiveikkaajalle: Kaikki tai ei mitään pelissä maksetaan voitonmaksua aina tuloksesta neljä oikein lähtien. Eli, jos on neljä oikein, kerroin on yksi. Jos on kolme oikein, kerroin on viisi. Nämä kaikki tiedot, voitonjako ja tulokset ovat helposti tarkistettavissa vaikka Veikkauksen omilta verkkosivuilta. Ei siis tarvitse olla tositteessa kaikki 12 numeroa joko oikein tai väärin saadakseen takaisin voitomaksua, jos esim. on se neljä oikein, tai väärin omassa tositteessa. Etkö itse ole tätä todellakaan tiennyt?

• Outo_paikka

Kun kävin tässä pari viikkoa sitten R-kioskissa asioimassa ja ostamassa kyseistä peliä, niin kyseisen paikan myyjä napautti minulle, että "hän ei voi toimittaa kyseistä ostostapahtumaa, koska kupongissa on vain yhden euron panos.

Käsittääkseni kaikki tai ei mitään pelissä on itse asiassa mahdollista pelata kyseistä peliä yhden panoksesta lähtien.

Ihmettelin jo tuolloin kyseisen kioskin ja siellä toimivien myyjien toimintaa.

En tiedä, että johtuuko se siitä, että naama näyttää tyhmältä, vaiko siitä, että jotkut ovat "tehneet jostakin tyhmän koko paikkakunnan silmissä".

Nimittäin oli mikä tahansa tilanne, tai henkilö kyseessä, niin pelaaja ja kupongin ostaja kylläkin itse määrää sen, mikä on kunkin pelin ostamisen panos. Sorry!
      Mutta näin se vain on.

Olen kuluneiden vuosien aikana asioinut usein kyseisellä R-kioskilla. Aluksi ollaan "näennäisen kohteliaita". Mutta sitten, kun ollaan vähän aikaa asioimistilanteessa, kuuluu nimittelyä, ja vähättelelyä. Samoin ainakin kolme kertaa siellä asioidessa, on maksettu väärin voitonmaksut. Sitä en tiedä, miten se tehdään, mutta siltä se näyttää.K Koska kuluneiden vuosien aikana olen erittäin huolellisesti tarkistanut lottotositteeni.
      - Ja ainakin sen kolme kertaa olen nähnyt omissa tositteissani yhdeksän joko väärin, tai oikein; ja silti annetaan ja maksetaan takaisin voitonmaksua jotain joko 1.50 euroa, tai 3 euroa takaisin. Hieman outoa, nimittäin kun olen pelannut pelannut kyseistä peliä netin ja verkon kautta, niin sieltä on kyllä tullut yhdeksän, joko oikein, tai väärin tuloksella noin 10 euroa voitonmaksua.

Tänä päivänä mennessä taas kyseiseen kioskiin, niin myyjä rupatteli pitkän aikaa jonkin ilmeisesti paikalle kutsutun remonttimiehen kanssa. Kun aikaa kului se noin neljä minuuttia, eikä myyjä edes millään tavalla aikonutkaan tulla palvelemaan, eikä siihen mitään haluja näyttänyt olevankaan, niin korjasin luuni ja otin hyvästä ja ilmeisestä syystä kyseistä pitkät.

Onhan se kiva aina "turinoida", mutta vähemmän kiva, että mitään todellista palvelualttiutta, tai kohteliaista sellaista ei kyseisestä paikasta löydä. -Tai sitten se on aika valikoivaa. On tainnut olla jo pidemmän aikaa sellaista.

Silti, kuten jo edellä totesin, niin pelin ostaja määrää pelin panoksen, eikä ostopaikan myyjä!!!

• Kummallista_käytöstä

Tuollaista kohtelua ja käytöstä kutsutaan yleensä simputtamiseksi.
      Sillä sitähän se on ollut. Kertoo ainakin jostakin.

• Correct_

Oli mikä sitten tilanne, tai henkilö kyseessä, niin millään minkään ostopaikan ollessa kyseessä, ei ole mitään oikeutta sanoa, eikä kommentoida ostotapahtumaa, tai sen suorittamista millään tavalla. Oli sitten kyseessä pelin euron, tai mikä tahansa summa tahansa!

• Kyse_on_asenteesta

Jos oikein muistan, oltuani tiskin edessä, minulta unohtui ruksata kuponkiin panoksen määrä. Takana alkoi tulla jonoa, joten ruksasin sen yhden euron panoksen; koska halusin nopeuttaa ostotapahtumaa, jotta en olisi hidastamassa ja muutkin pääsevät hoitamaan ostoksensa. Muussa tapauksessa olisin hyvinkin voinut laittaa ruksin, vaikka 1.50 euron panoksen kohdalle.

Myyjä tokaisi kuitenkin, ettei hän voi toimittaa kyseistä pelitapahtumaa, koska siinä on yhden euron panos: ja että hän joutuisi aina korjaamaan jatkossa sen panoksen määrän. Ei itse asiassa tarvitse. Koska jos asiakas haluaa jostakin syystä muuttaa joko rivejä tai pelipanoksen, hän tekee sen ihan itse ottamalla uuden kupongin ja ruksaamalla haluamansa rivit ja asettamansa panoksen.
        Yksinkertaista, eikö totta?

Myyjällä ei ole mitään oikeutta lähteä olettamaan, miksi ja mitä varten asiakas päättää pelata kulloinkin tietyllä tavalla.
        Koska valinnan ja päätöksen siitä tekee itse ostaja. Eikä myyjä.
        Tyhmäksi ei tarvitse sentään heittäytyä, eikä aliarvoida ketään, ettei hän muka asioista ole itse perillä.

Eikä myyjän tarvitse kommentoida turhaan ja tyhjänpäiten asioista, joihin ei ole mitään oikeutta, eikä syytä.

• Hyvä_kysymys_

Ilmeisesti "rikkaiden ja rakkaiden paikka", eikä köyhempien ja sorrettujen paikka....

Ihan vaan vinkkinä.

Ne, joita pidetään tyhminä, voidaan kusettaa monellakin tavalla.
      Meitä kaikilta, myös asiakkailta pimitetyillä, piilossa tehdyillä keinoilla.
      - Ja myöskin asiakkaita, heitä palvella monella eri tavalla.
      Kuten edellä kuvatut, todennäköisesti oikeasti tapahtuneiden asioiden tavalla.

Mitä se kertookaan nykyajasta ja joidenkin ylimielisyyteen sortuneista yrityksistä..

Rikkailla on mitä mällätä, ja miten kohdella ihmisiä ja heidän luonaan asioivia asiakkaita.

Rahahan tätä maailmaa pyörittää, ja mihinkä päin rahat ihmisiltä oikeasti kilahtaa ja menevät?

Koska kaikki yrityksethän tekevät bisnestä vain ja ainoastaan rahan, ja voiton, ei muun takia.

Viis asiakkaista. Ja viis heidän hyvästä, ystävällisestä ja heitä kunnioittavasta palvelemisesta.

Koska vain sillä yhdellä, ainoalla asialla on todellista merkistä, eli rahalla, bisneksen ja voiton teolla, ei siis millään ihmisten kunnioittavalla ja arvostavalla kohtelulla.
      - Tai ihmisen arvolla.

• vastareaktio

kyrvänsyylämyyjille pitäisi täräyttää sanoa takaisin yhtä törkeästi kuin he itse käyttäytyvät ja ihan surutta vaikka ääntä korottaen ja voimasanoja käyttäen. Ääliöt eivät ansaitse sen parempaa kohtelua. Ties vaikka oppisivat käyttäytymään.

• paskaKioski

R-kioskilla on huonoa palvelua. Se tummahiuksinen myyjä ei osaa myydä edes postimerkkejä. Tekee virheitä, arvostelee asiakkaita eikä ole yhtään kohtelias! Kerran alkoi väittämään vastaan pelikuponki tilanteessa, intti ja intti, hän oli kuitenkin väärässä, enkä suostunut maksamaan ja kävelin ulos! Kotona tarkistin asian veikkaukselta - myyjä oli väärässä. Typerä myyjä.

En ole aikoihin käynyt, enkä mene!

ps, se mies myyjä oli ainut kohtelias ;)

• Hyvä_kysymys

Oi ja voi sentään! Olen kokenut aikoinaan jotakin vastaavaa asioidessani kyseisessä kioskissa. Itsekin otin loparit, eli lopetin asioimisen kyseisessä kioskissa. Nimenomaan kyseisistä syistä.

Asiakkaita, jotka tulevat asioimaan liikkeeseen pitäisi kohdella asianmukaisesti, eikä simputtaen ja nolaten aina toistuvasti asiakkaita.

Itsekin olen aika monta kertaa laittanut merkille, että pelattujen ja ostettujen pelien voitonmaksuja on maksuttu ja palautettu voitonmaksuja kummallisesti takaisin.

Mikähän R-Kioskin myyjiä, tai sen omistajaa oikein vaivaa? - Jos palvelualttius, tai asiakkaiden hyvä kohteleminen alkaa vähetä ja rapaistua?

Mistä se sitten oikein kiikastaa`ja on kiinni?

Vai onko se sittenkin jollakin tavalla valikoivaa, ketä kohdellaan hyvin, ja ketä vähemmän sillä tavalla?

Ovatko jotkut ns. kahden kerroksen väkeä?

- Jos niin on, niin sitten suosittelen kyseistä yrittäjää vähin äänin siirtämään luunsa ja painumaan muualle.

• valitus.s24.ei.auta

• Jotakin_mätää_paikassa

Auttaako välttämättä tuonkaan palautteen "pääkallonpaikalle" tekeminen välttämättä?

• Ystävällisesti_

Itsekin olen aika monta kertaa pelannut esim. kaikki tai ei mitään peliä. - Ja tarkistin omat tositteeni. Mutta mennessäni R-kiskalle, niin voitonmaksu olikin aivan toista mitä piti olla. Ainakin kolme kertaa kuluneen vuoden aikana voitonmaksua piti tulla viidestä eurosta kymmeneen euroon asti.

Ongelma on siinä, että kun annat sen tositteesi myyjälle, niin se myöskin jää sinne.

Enkä, ei voi tietää, voiko, ja pystyykö siinä jotenkin pelipaikassa oleva myyjä jotenkin tekemään, tai viillaamaan jotakin sellaista, että se pelin ostajalle tuleva voitonmaksu muutetaan siellä pelipaikassa toisen, tai erilaiseksi.

Mutta voin vannoa, että olen aika tarkkasilmäinen, tarkistaessani tosittaitena.

Joten ainakin se kolme kertaa minua on viilattu linssiin kyseisessä pelipaikassa.
      En tiedä, miten se viilaus tehdään, ja tehdäänkö se valikoidusti tiettyjen asiakkaiden kohdalla.

Mutta siltä se ainakin valitettavasti näyttää.

Mitä tulee siihen edellä jonkun esille mainitsemaan "tummatukkaiseen myyjään".

Juu, no tuota hänen asiakaspalvelutyylissä on hieman, tai enemmänkin petraamisen varaa.

Ei meitä ketään tarvitse alkaa sen enempää nuoleskella, eikä madella edessä.

Ihan normaali tavallinen, kohtelias, ja ystävällinen kohteleminen riittää ja kelpaa.
      Kiitos!

• Hyvästä_syystä

Sanoisin vielä näin, ihan vaan ystävällisenä vinkkinä. Että itse olen "kuvitellut", että liikkeeseen, kuin liikkeeseen, tai kauppaan tulevia asiakkaita kohdellaan sentään ystävällisesti ja ja edes jollakin tavalla ihmisiä kunnioittavalla tavalla. Mutta jos jokin tietty tapa tai kaava kohdella asiakkaita toistuu liian usein; ja alkaa tulla kokemuksia, että pelien voitonmaksu ei oikein mene sillä tavalla kuin pitäisi, niin silloin jostakin huonosta tavasta kohdella ja asiomistilanteessa koetuista kummallisuuksista alkaa vähin erin saada tarpeekseen.

Naamaa, olemusta, tai statusta ei aina kannata myyntipaikassakaan ainakaan heti käteen aliarvioida.

Nimittäin aika pahasti saattaa mennä vikaan se "aliarvioiminen".

"Tyhmäksi luultu" saattaa viisastua aika nopeasti. Etenkin siinä vaiheessa ja tilanteessa, kun on menettänyt myyntipaikkaan about 30 euroa, saamatta takaisin oikein voitonmaksua.

Ei siinä muuten mitään.

Pitäkää hyvänänne ne kyseiset fyrkat. Jos omatuntonne niin sallii!

Mutta enpähän ainakaan tule koskaan asioimaan enää kyseisessä myyntipaikassa nimeltä R-Kioski.

• Kullisuussa

Pelaa netissä tollo.

• Selkiskö_

Kuules, kyllä minulla on netti ja veikkaustilikin. Mutta siellä pitää asettaa saldorajat pelaamisille. Silloin, kun saldo ylittyy, eikä tili välttämättä anna enempiin rahansiirtoihin, eli pelaamiseen mahdollisuutta, niin silloin olen pienellä rahalla pelannut R-kioskilla.

Mitä yleensä teen erittäin harvoin enää.

Mutta silloin, kun kyseisessä yrityksessä asioidessani aletaan nipottaa ja pänkättää ihan turhan päiten asiasta, johon ei ole mitään syytä, eikä oikeutusta, että missä kohtaa kupongissa se pelipanoksen rasti on, tai maksetaan voitonmaksuja väärin, niin silloin nostan hyvästä syystä pulttia. Kyse on ihan pelkästä periaatteesta.

Koska olen ollut sen verran kärryillä kyseisessä pelissä maksetuista voitonmaksuista. Eli, jos on yhdeksän oikein, ja kolme väärin, niin ainakin netissä pelatessa siitä on tullut voittoa, panoksesta riippuen, noin viidestä eurosta- 10 euroa takaisin.

Näin ei kuitenkaan ole ainakaan omalla kohdallani tapahtunut noin kolmeen kertaan.

Siksi hämmästelenkin, että kun olen aiemmin pelannut kyseistä peliä, 1.50 euron panoksella sieltä Veikkaukselta on tullut aika usein se 10 euroa takaisin/rivi.

Mutta jos olen mennyt R-kioskille, sieltä on tullut vaihtelevasti voitonmaksua 1.50 eurosta- kolmeen euroon takaisin.

Niin, että jotakin mätää tässä on, mutta en tiedä, että mitä.

Sitäpaitsi, kuten olen jo monta kertaa sanonut, myyjä ei aseta pelaajan asettamia panoksia, eikä ala tekemään mitään oletuksia etukäteen.
        Ostaja itse päättää jatkossa, mitä tekee.
        Eli, jos haluaa muuttaa kupongissa olevia rivejä, tai pelipanoksia, hän ottaa kupongin, täyttää sen, ja myöskin maksaa sen, mitä itse päättää.
        Myyjä ei päätä ostajan ja maksajan tekemiä rivejä, tai rasteja.

• Että_näin

Sillä ei pitäisi olla mitään asian kanssa tekemistä, että asioiko Veikkauksen myyntipaikoissa, vai pelaako netissä? Jos on, niin sitten on jotakin pahasti vialla. Kaikkia asiakkaita pitää sentään kohdella sivistyneesti, asiallisesti ja ystävällisesti. - Ja olla jokaisen kohdalla rehellinen. Eli toimittaa asiakaspalvelu ja voitonmaksut ilman mitään nipottamista ja saivartelua.

Jos olen väärässä, niin korjatkaa ihmeessä.

Vai eikö rehellisyydellä ja totuudenpuhumisella ole mitään väliä.
      No. se sitten se kertookin jotakin olennaista tästä ajasta.

Että jokainen kauppa, ja siellä oleva omistaja ja myyjät tekevät kaiken myymisen vain voitontarkoituksessa. Niin että viiskö sitten siellä heidän liikkeissään käyvistä asiakkaista?
      Ovatko kaikki asiakkaat sitten heille vain pelkkää karjaa, joka käy heille tekemässä voittoa?
      Jos niin on, niin sitten se on aika huolestuttava suunta ja kehitys.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      100
      6494
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3883
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3280
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      378
      1783
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1408
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1350
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      47
      1033
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      986
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      910
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      879
    Aihe