Maafushi ranta ja korallit

Pian_matkaan

Millaiset korallit Maafushin rannan lähettyvillä on? Onko siis mahdollista lähteä snorklaamaan suoraan rannasta vai tuleeko aina lähteä erilliselle snorklausretkelle? Kaloja toki varmaan näkyy, mutta haluaisimme nähdä myös koralleja.

Miten ruuhkainen mahtaa olla Maafushin bikini-ranta?

4

1156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Retkillevaan

Kyllä retkelle kannattaa lähteä jos koralleja haluaa nähdä. Paras opas saarella on paikallinen Ibrahim. Hän tietää upeita korallipaikkoja. Löydätte hänet kysymällä esim. Velana-hotellista. Ette taatusti pety hänen reissuunsa!
      Maafushin bikinibeach on melko täynnä turisteja, riippuu toki kuukaudesta. Ja rannat on todellakin ihan hiekkapohjia.

• ap.p

Rantojen lähellä ei juuri ole korallia tai nähtävää, pelkkää hiekkaa vaan joten retkille ehdottomasti!
      Oikeastaan ainoa paikka missä on edes vähän näkemistä on saaren koilliskulma, tarkemmin syvä uoma niiden laivanraatojen kohdalla. Löytyy helposti googlemapsilla, ainoa kohta mihin menee turkoosi väylä. Samassa paikassa liikkuu paljon pikkuhaita ja muita kaloja.
      Mutta se ei ole enää bikinibeachia joten vaatteet päällä joutuu snorklaan.
      Varsinainen bikinibeach on reilu 100 metriä pitkä ja se on usein ruuhkainen kun on saaren ainoa paikka niin kaikki turistit ovat siellä.
      Jos haluaa omaa rauhaa tai paratiisirantoja niin suosittelen retkiä tai jopa jotain toista saarta kohteeksi.

• Maafushille

Jos nainen ui muualla kuin bikinibeachilla, niin millainen vaatetus pitää olla?

• ap.p

Paikalliset naiset uivat "kokohaalarissa" ja huivi päässä. Oma vaimoni käytti välillä pitkähiaista uv- uimapaitaa ja välillä normaalia t-paitaa. Housuina polveen asti olevat treenitrikoot. Ilmeisesti varustus kelpasi koska huomauttelua tai vihaisia katseita ei tullut. 🙂
      Maafushilla on aika paljon turisteja joten siellä ollaan jo totuttu kaikkeen mutta kyllä siellä huomasi että varsinkin vanhempi väki ei meistä länsimaalaisista niin välittänyt...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      92
      5288
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      56
      4121
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2229
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2078
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1815
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1464
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      28
      1280
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1066
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1001
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      1000
    Aihe