minkälainen remontti

matkatoimistosta tuli viesti että Kata Palm Resort & spa hotellissa on remonttia meneillään ja viereen rakennetaan uutta hotellia niin voi aiheuttaa melua .onkohan kellään tietoa että haittaako remontit /melu hotelli asukasta kiitos
Ilmoita

Auringon noususta laskuun, välillä iltaakin venyttäen keinovalolla. Kata ja Karon ovat niin pieniä plänttejä, että tilaa löytyy vain ylhäältäpäin.
Ilmoita
eihän noi edes ole töissä, vaan pressut siellä on päällä

paa vpn pääll, niin voit kirjootella tännekin
Ilmoita
Niillä on tänään vapaapäivä
Ilmoita
https://keskustelu.suomi24.fi/t/10324770/kata-palm-resort-amp-spa#comment-95707353

Tuossa on kanssa keskustelua, itse kanssa menossa kyseiseen hotelliin maaliskuussa.
Ilmoita
En yhtään osaa vastata arvosteluihin ko. Hotellista !
Tuskin yötä/päivää rakentavat siellä !
(Vertaisin aikaisempaan lomaani barbadoksella, jossa kaksi viikkoa 5 miestä istutti nurmikkoa 200 neliömetriä, tupsu kerrallaan), ei tullut nurmikko valmiiksi lomani aikana !
Otaksuisin että katalla ollaan paremmalla kehitys- asteella !
Ei Thaimaassa viellä olla eurooppalaisessa kehitys- asteessa, muita paljon paremmassa tilanteessa, moniin verrokkehin kin !
En olisi huolestunut ko, informatiosta !

Nukkuvat nuo rakentajat thaimaassakin , joka yö !
1 VASTAUS:
Vähäisiä haittoja miettien, onhan tuo sentään lomaa !
Itse olen menossa karonille, ( horizon ....spaa ) Heti kun issiakseni siihen sallii .
Näyttää matkoja olevan vapaina vielä ! Tärkeää on kait` , että lämpöä/ aurinkoa riittää !! ...nyt kun tuo poikkeuksinen myrskykin meni pois !
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

minkälainen remontti

matkatoimistosta tuli viesti että Kata Palm Resort & spa hotellissa on remonttia meneillään ja viereen rakennetaan uutta hotellia niin voi aiheuttaa melua .onkohan kellään tietoa että haittaako remontit /melu hotelli asukasta kiitos

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta