matkatoimistosta tuli viesti että Kata Palm Resort & spa hotellissa on remonttia meneillään ja viereen rakennetaan uutta hotellia niin voi aiheuttaa melua .onkohan kellään tietoa että haittaako remontit /melu hotelli asukasta kiitos
minkälainen remontti
6
79
Vastaukset
- RakennusalueLoppu
Auringon noususta laskuun, välillä iltaakin venyttäen keinovalolla. Kata ja Karon ovat niin pieniä plänttejä, että tilaa löytyy vain ylhäältäpäin.
- eipahaittaa
eihän noi edes ole töissä, vaan pressut siellä on päällä
paa vpn pääll, niin voit kirjootella tännekin - Ustjugowi
Niillä on tänään vapaapäivä
- Suzy1
https://keskustelu.suomi24.fi/t/10324770/kata-palm-resort-amp-spa#comment-95707353
Tuossa on kanssa keskustelua, itse kanssa menossa kyseiseen hotelliin maaliskuussa. - Iäkkäämpi
En yhtään osaa vastata arvosteluihin ko. Hotellista !
Tuskin yötä/päivää rakentavat siellä !
(Vertaisin aikaisempaan lomaani barbadoksella, jossa kaksi viikkoa 5 miestä istutti nurmikkoa 200 neliömetriä, tupsu kerrallaan), ei tullut nurmikko valmiiksi lomani aikana !
Otaksuisin että katalla ollaan paremmalla kehitys- asteella !
Ei Thaimaassa viellä olla eurooppalaisessa kehitys- asteessa, muita paljon paremmassa tilanteessa, moniin verrokkehin kin !
En olisi huolestunut ko, informatiosta !
Nukkuvat nuo rakentajat thaimaassakin , joka yö !- Iäkkäämpi
Vähäisiä haittoja miettien, onhan tuo sentään lomaa !
Itse olen menossa karonille, ( horizon ....spaa ) Heti kun issiakseni siihen sallii .
Näyttää matkoja olevan vapaina vielä ! Tärkeää on kait` , että lämpöä/ aurinkoa riittää !! ...nyt kun tuo poikkeuksinen myrskykin meni pois !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491195Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä231131Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111070- 1261041
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72885
- 73869