Missäpäin Lahdessa pääsee imettää tai imee kullia? Täällä olis 46v kaveri seuraa vailla
Imetystä Lahdessa
12
87
Vastaukset
- Ukm45
Radanrakentajan muistomerkillä olen joskus päässyt imettämään kullia.
- Heppu72
Onko näin talvella toimintaa
- Ukm45
En tiedä, kun en ole pitkäänaikaan käynyt. Huomenna vois kyllä piipahtaa paikalla.
- kaapelipekka
Onko radiomäki vielä kiinnostava
- Rahtipatu
Renkomäen levikkeet ja tuuliharjan P-paikka.
- Ukm50
Renkomäen levikkeelle voisi joku kerta tulla katsastamaan paikan. t: UKM50 vatsakas
- Henrksote
Moi olen 70v olisiko tanaan kiinostusta tulla imeen.vaikka autossa . Lahdessa .paikka avoin.
Puhdas kulli. - RunkkArimies
Tänään Tuuliharjan vieressä oleva p paikka klo 14.30
- Henrksote
Lahti -Heinola suunnalla olisko halua tulla ihmeen ..
70v ,vaikka autossa. Vai se - Henrksote
Onko paikka ehdotuksia.?
Puhdas kuoli
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1551898- 1211891
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561582Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1741425Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771385- 1581378
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591178
- 1191065