Imetystä Lahdessa

Heppu72

Missäpäin Lahdessa pääsee imettää tai imee kullia? Täällä olis 46v kaveri seuraa vailla

12

73

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ukm45

      Radanrakentajan muistomerkillä olen joskus päässyt imettämään kullia.

      • Heppu72

        Onko näin talvella toimintaa


    • Ukm45

      En tiedä, kun en ole pitkäänaikaan käynyt. Huomenna vois kyllä piipahtaa paikalla.

    • kaapelipekka

      Onko radiomäki vielä kiinnostava

    • Rahtipatu

      Renkomäen levikkeet ja tuuliharjan P-paikka.

    • Ukm50

      Renkomäen levikkeelle voisi joku kerta tulla katsastamaan paikan. t: UKM50 vatsakas

    • Henrksote

      Moi olen 70v olisiko tanaan kiinostusta tulla imeen.vaikka autossa . Lahdessa .paikka avoin.
      Puhdas kulli.

    • RunkkArimies

      Tänään Tuuliharjan vieressä oleva p paikka klo 14.30

    • Henrksote

      Lahti -Heinola suunnalla olisko halua tulla ihmeen ..
      70v ,vaikka autossa. Vai se

      • Vois vaik halutakin!!!


    • Henrksote

      Onko paikka ehdotuksia.?
      Puhdas kuoli


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kivitippu: Avajaiset suunnitteilla jo syksyn aikana

      Kivitipulle uudet omistajat https://ilkkapohjalainen.fi/talous/kivitipulle-uudet-omistajat-avajaiset-suunnitteilla-jo-s
      Lappajärvi
      69
      3289
    2. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      26
      1763
    3. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      32
      1481
    4. Sehän on vain kymppi kuussa

      Ministeri Mykkäsen mukaan sähköautojen ajoneuvovero nousee vain alle10 eur/kk. Samaanaikaan muut ministeröt ovat veronma
      Maailman menoa
      109
      1289
    5. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      91
      1135
    6. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      96
      1070
    7. Juontaja Roope Salminen lataa rajua tekstiä juopottelustaan: "Ei mulla oikeastaan ollut..."

      Roope Salminen on elänyt viime vuodet päihteetöntä elämää ja puhunut päihteettömyydestä avoimesti. Voimaa ja iloa Roopel
      14
      956
    8. Onko kukaan koskaan sanonut

      Sinulle nainen että olet vaikea luonne? Minusta sinä olet vähän vaikea mutta ehkä elämä on opettanut sinua varautumaan j
      Ikävä
      59
      948
    9. Miten tämän kaipuun saa loppumaan?

      En jaksaisi enää kaivata, on mennyt liiankin pitkä aika kaipaamiseen. Olen elänyt vain puolittain ja se harmittaa. Ei a
      Ikävä
      77
      927
    10. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      36
      859
    Aihe