Oulun runkkupaikat.

Missä porukat käy Oulussa autorunkuilla?

Ite oon käyny Ouluntullissa, sinne metsään en ole koskaan uskaltautunut mutta autossa olen muutaman kerran runkannut. Kerran sain juttuseuraakin ja se kaveri katseli mua ja heitti mällit asfaltille.

Oritkarissa oon käynyt rannan parkkipaikoilla, mutta minusta ne on päivisin liian aktiivisia muidenkin kuin autossa runkkaavien toimesta.
Siellä tullia vastapäätä on se iso parkkialue. siellä oon käyny paneen tyttöystävää ja myös imettämässä hänellä.

Oulunportissa on myös se kääntöpaikka siellä oon pannu usein samaista tyttöystävää ja muitakin.

Toppilan satamassa ja siellä jousiampumaradan lähellä on myös autopanoja ja imuja harrasteltu.

Asiallista runkkuseuraa olis kiva saada ja vaikka aika hetero olenkin niin nuoren miehen voin sopivassa tilanteessa antaa runkata tai imee mua. Kortsulla tietenkin. Ja semmoinen runkkaaminen kiinnostaa kovasti, että joku kaveri runkkaa vieressä omassa autossaan.

38v kundi Oulusta
Ilmoita

17 Vastausta

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Oritkarissa itekki joskus käyny autorunkulla. Kimpparunkkailusta ei kokemusta. Kutkuttaa ajatus miltä tuntuisi katsella toista miestä vetämässä käteen ja vedellä itse myös..
0 VASTAUS:
+Lisää kommentti
Olen jousiampumaradan parkilla käynyt runkulla naisen asuissa. Olisi kiva saada seuraa siihen.
Ilmoita
Moi
Homenna menen klo 14 ouluntullun parkille. Toivottavasti löytyy joku nuori kundi kimpparunkku seuraksi.
UKM40
Ilmoita
50w UKM tulee myös tänään klo 14 O-tulliin...
Ilmoita
Tänään kävin O-tullissa, autossa hiplasin kaluani. Ei siellä muita, olivat muilla asiolla. Pari poliisiautoa oli paikalla, olivat rekan kimpussa. Olin siellä takaosassa omilla asiollani. Varmaankin pakkanen on hyydyttänyt kaverit.
kesäänpäin ollaan menossa, ehkä se vilkastuu. olis kiva löytää joku muu paikka, kuin O-tulli. Oliskohan ehdotuksia
Ilmoita
Onko tänään ketään ouluntullissa?
Ilmoita
Tänään kävin Ouluntullissa ja kyllä siellä muutamia autorunkkaajia oli. Rukkasin itsekkin, laitoin autonoven auki. Vähän kauempana autossa istuva mies katseli runkkaustani...kiihottavaa. kyllä nyt kun ilmat lämpenee porukkaa lakaa olla enemmän. sais vaan kontaktin kaeriin.
Miten olette aloitteen tehneet, kerokaa
1 VASTAUS:
Moi Millainen kundi olet. Itseäni kiihottaa katsella ku joku runkkaa, mutta tullissa porukat menee etupäässä sinne metsään eikä sinne viitsi mennä katseleen ja häiritseen touhuja.
+Lisää kommentti
pitääpä käydä katsomassa tilanne tullissa huomenna. Alkuillasta vois käydä... metsikössäkin....
Ilmoita
Tänään päivällä Ouluntulliin runkkauskaveria? Ukm 50e, 185/82, 18/5.
3 VASTAUSTA:
Siis 50w
Täällä Limingantullissa olisi, hoikka 18v
Anonyymi kirjoitti:
Täällä Limingantullissa olisi, hoikka 18v
Ja kik ukon87
+Lisää kommentti
illemmalla vasta ehtii..
Ilmoita
Olisiko illalla klo19 aikoihin halukasta miestä imemään 39v Top henkistä ukkomiestä Ouluntullissa... Klo 19 ajelen ohi etelään päin ja käyn katsomassa jos halukkaita olisi ilmaantunut paikalle
Ilmoita
Tänään runkkaus seuraa Nallikarissa kik ukon87
Ilmoita
Onko vielä tänä yönä joku menossa nallikarin tai tulliin..????
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Oulun runkkupaikat.

Missä porukat käy Oulussa autorunkuilla?

Ite oon käyny Ouluntullissa, sinne metsään en ole koskaan uskaltautunut mutta autossa olen muutaman kerran runkannut. Kerran sain juttuseuraakin ja se kaveri katseli mua ja heitti mällit asfaltille.

Oritkarissa oon käynyt rannan parkkipaikoilla, mutta minusta ne on päivisin liian aktiivisia muidenkin kuin autossa runkkaavien toimesta.
Siellä tullia vastapäätä on se iso parkkialue. siellä oon käyny paneen tyttöystävää ja myös imettämässä hänellä.

Oulunportissa on myös se kääntöpaikka siellä oon pannu usein samaista tyttöystävää ja muitakin.

Toppilan satamassa ja siellä jousiampumaradan lähellä on myös autopanoja ja imuja harrasteltu.

Asiallista runkkuseuraa olis kiva saada ja vaikka aika hetero olenkin niin nuoren miehen voin sopivassa tilanteessa antaa runkata tai imee mua. Kortsulla tietenkin. Ja semmoinen runkkaaminen kiinnostaa kovasti, että joku kaveri runkkaa vieressä omassa autossaan.

38v kundi Oulusta

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta